מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כמה זמן אחרי הזרעה/אוביטרול יש לצפות לווסתגלית10/12/2023
הזרקתי אוביטרול ב27.11 בשעה23:00 בלילה
הזרעה ב29.11
במידה ולא נקלט הריון מתי עלי לצפות למחזור? מחר (שבועיים מהאוביטרול) או ביום רביעי (שבועיים מההזרעה)?
מפחדת לבדוק הריון ולהתאכזב...
משבת כאבי מחזור שלא פוסקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הופעת הווסת אמורה להתרחש 12-14 יום לאחר הזרקת האוביטרל(בהעדר היריון)
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יתכן שהעיכוב במחזור הוא בשל התמיכה?
גלית11/12/2023במידה ואני לוקחת דופסטון לתמיכה, האם זה מעכב את המחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זה בהחחט עלול לעכב במספר ימים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גלית11/12/2023אז אם עד עכשיו (14 יום מהאוביטרול) לא הופיעה ווסת אפשר להתחיל להניח שכנראה נקלטתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תמתיני עוד יומיים ובצעי בדיקת דם להיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליות בטא לאחר החזרהאנונימית10/12/2023
שאיבה והחזרה 2 עוברים בני 3 ,8 תאים.
בטא ראשונה לאחר 11 יום - 21
לאחר 3 ימים - 114
לאחר יומיים - 371
לאחר יומיים - 744
לאחר 3 ימים - 1545
לוקחץ תמיכה אנדומטרין , אסטרופם ודופסטון
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה צקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי10/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה ערכי בטא וערכי פרוגסטרוןאנונימית10/12/2023
שלום.
אני בת 31 בטיפולי ivf . ברקע אנדומטריוזיס.
ב24.11 הייתה החזרה של עובר 1 בן 3 ימים.
11 יום אחרי ההחזרה ב4.12 - בטא של 65.98
13 יום אחרי ההחזרה ב6.12 - בטא של 260.68
17 יום אחרי ההחזרה - בטא של 2228.78
האם הקפיצות תקינות? הריון קודם היה חוץ רחמי ועברתי ניתוח להוצאת החצוצרה .
בנוסף הפרוגסטרון עומד על 29.21 ולא עולה או יורד האם לדעתכם נדרשת תמיכה טובה יותר? אני לוקחת 3 דופסטון ביום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תקין בשלב זה,הייתי שוקל בהחלט להוסיף תכשיר פרוגסטרון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי10/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 8 ימים אחרי החזרהמאיה10/12/2023
שלום ד״ר
עשיתי בדיקת דם 8 ימים לאחר החזרה של 3 עוברים יום 3 . הבטא יצאה 8 . האם עדיין יש סיכוי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שמדובר בשרידי הביטה של האוביטרל,עדיין לא ניתן להתנבא לגבי היריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי10/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לפרופ' בידרנעמה10/12/2023
פרופ' בידר שלום,
אני בחודש הראשון לאחר הפסקת גלולות מינס.
ביום ה-11 למחזור (2.12) התחלתי לעשות בדיקת ביוץ. בימים ה-12 וה-13 הופיע קו נוסף, חלש מזה של קו הביקורת, ומאז מופיע קו הביקורת בלבד. אני כבר ביום ה-18 למחזור ולא הופיע קו בדיקה חזק/זהה לקו הביקורת. האם המשמעות היא שאין ביוץ החודש?
משהו אחר שניתן להסיק או לשער לאור תוצאות הבדיקה?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ` דוד בידר11/12/2023במקרה כזה צריך לעשות מעקב על ידי בדיקות דם לאסטרוגן ופרוגסטרון במקביל לאולטרה סאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרעה על בסיס ביוץ טבעיגלית09/12/2023
הי, בת 37, ברקע שלוש הריונות ספונטניים האחרון לפני חמש שנים, מנסים קרוב לשנתיים להכנס להריון, פרופיל הורמונלי שלי תקין, לדברי הרופאה הזרע תקין למעט תנועתיות עם ערך גבולי. הרופאה המליצה על הזרעה ללא השריית ביוץ בשל עבר של לידה מוקדמת+ הריונות בסיכון בשל דינמיקה צווארית (חוששת להריון מרובה עוברים), במידה וההזרעה הראשונה לא תצליח, היית ממליץ בכל אופן להתעקש על הזרעה+ השריית ביוץ, או לנסות שוב על בסיס ביוץ טבעי? ומה הסיכויים שלי להכנס להריון בהזרעה הראשונה (שכבר נעשתה לפני כשבוע וחצי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה
פרופ` דוד בידר10/12/2023כל עוד אין אבחנה של הגורם לאי פריון אי אפשר לדבר על סיכויי הצלחה.
אני לא חושב שהטיפול בהזרעה, במקרה שלך מעלה את הסיכויים להריון.
תעשי צילום רחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גלית10/12/2023לא עברתי ניתוחים קיסריים, האם עדיין יש צורך בצילום רחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר11/12/2023כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפית גיל 39בדכאון09/12/2023
שלום,
רציתי לדעת האם זה בסדר שבשקיפות עורפית יצא לי 1.5 מ"מ
סיכון לפי גיל האישה ביום הלידה+ שקיפות עורפית 1:640
אני בשבוע 11+6 אבל העובר תאם לשבוע 12+4
בת 39, ביום הלידה 39.5
האם הסיכון לתסמונת גבוה יחסית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות
פרופ` דוד בידר10/12/2023ערך השקיפות תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות בדיקת ביוץ שליליתנגה09/12/2023
אני בחודש הראשון לאחר הפסקת גלולות מינס. ביום ה-11 למחזור (2.12) התחלתי לעשות בדיקת ביוץ. בימים ה-12 וה-13 הופיע קו נוסף, חלש מזה של קו הביקורת, ומאז מופיע קו הביקורת בלבד. אני כבר ביום ה-18 למחזור ולא הופיע קו בדיקה חזק/זהה לקו הביקורת. האם המשמעות היא שאין ביוץ החודש?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא נראה שאפשר לבסס אבחנה על סמך אמצעי הבדיקה שביצעת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
נגה09/12/2023האם יש מסקנה/השערה שכן ניתן להגיע אליה על סמך מה שפירטתי?
האם יש טעם להמשיך בבדיקות הביוץ החודש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שתי אפשרויות אן שהביוץ פוספס או שטרם התקיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי10/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' בידר שבוע 30אני09/12/2023
היי פרופ׳ אני בשבוע 30 ובלחץ כי בשינה גם אם מנסה להירדם על צד שמאל, אני מתהפכת ומתעוררת על הגב. בנוסף, יש לי כאבים חזקים בגב אש נוח לי יותר לשכב על הגב גם במהלך היום כי אני בשמירת הריון ובקושי יוצאת מהבית אז לרוב שוכבת או יושבת על הספה . איך מתנהלים ככה?? המחקרים שיצאו מטרידים ומדובר על הריון ראשון יקר. מה עושים??
בנוסף, האם ישיבה על ספה או כיסא זה כמו לשכב על הגב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר09/12/2023זה לא יעזור לך שאת נשכבת על גב שמאל כי בשינה מתהפכים כל הזמן.
כמו כן בשבוע 30 אין חשיבות לצד שמאל או ימין היות ורק לקראת סוף ההריון הרחם לוחץ על כלי הדם מימין.
שכיבה זה לא כמו ישיבה.
ובכלל אין לך מה לדאוג איך את יושבת , איך את שוכבת ואיך את נרדמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אני09/12/2023תודה רבה
רציתי לשאול מאיזה שבוע כן יש חשיבות? כי קראתי שהיה רשום מטרימסטר שלישי
בנטסף, יש לי כאבי גב חזקים בעיקר לאורך הגב העליון ולעתים בעצם הזנב. האינסטינקט אומר לשכב על הגב אבל כאשר שוכבת על הגב, משום מה כואב לי יותר וגם מתחילה להרגיש קשיי נשימה אבל אין לי מושג אם זה באמת קשיי נשימה או שזה הכאב שמתפשט וגורם לי לחשוב ככה
איך עוברים את זה?? יש לי גם כאבים מתחת לחזה שמאל בקו החזיה כאילו מישהו צובט אותי.
מניחה שיש משככי כאבים אבל איפשר כל הזמן לקחת אותם כי זה הבנתי שהסתמינים זה חלק מההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר10/12/2023כל עניין השכיבה על צד זה או אחר לא צריך להדאיג אותך.
בעקרון סביב שבעות 38-40 מדובר על עניין השכיבה על צד שמאל כשערים.
לגבי הכאבים, יש להיבדק ויש תרופות מתאימות נגד כאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ממש דחופהצוף08/12/2023
שלום, אני בשבוע 6 וכמה ימים להריון. קיימנו יחסים אני ובעלי ולאחר מכן כשהטלתי שתן ראיתי על הנייר ניגוב דימום, זה נורמלי? אני חוששת שמא זה נפלה אני לגמרי אובדת עצות. אשמח בבקשה לתגובה בהקדם. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר08/12/2023לא קרה כלום.
תמשיכי מעקב רגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה
צוף09/12/2023שלום ד"ר, בהמשך לתשובתך, יש לי עדיין דם בניגוב, מה זה אומר? האם אני צריכה לדאוג מזה? מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר09/12/2023לא צריכה לדאוג, יכול להיות הפרשה כזו אחרי יחסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לאכול את האוכל הזה??יעל08/12/2023
היי פרוpw
אני בטרימסטר 3 (שבוע 31) ואמורה להיפגש עם המשפחה בשבת. אני לא מחוסנת לטוקסופלזמה. הסברתי לאמא שלי שצריך לשטוף טוב ירקות (גזרים ותפו"א סלרי ופטרוזליה) כי היא מתכננת להכין לביבות. היא אמרה לי שאין לה סבלנות ושאני לא חייבת לאכול אם אני לא רוצה. ממה שאני מבינה היא שמה את הלביבות בתנור מה שאומר שהחום אמור להרוג את החיידקים. בנוסף היא מכינה סלט גזר בחומץ ואמרה שאת הגזר מתכוונת לבשל לפני גם אם לא שוטפת אותו כפי שאני רגילה. האם יהיה בטוח לאכול מהאוכל? הסלט גזר יהיה קר אבל לפני כן הגזרים אמורים לעבור בישול בהרתחה ולגבי הלביבות אני תמיד יכולה לחמם שוב בתנור אצלי בבית
אז רציתי לדעת האם יהיה בטוח לאכול מהאוכל?
רוצה לציין שבעבר כשהייתי אוכלת אצלה בשר, היו לי שלשולים אבל הפסקתי ממילא לאכול בשר אז השאלה איך זה תקף לגבי צמחוני. אז רציתי לדעת מה הסיכוי חלילה לליסטריה וטוקסופלזמה?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל
פרופ` דוד בידר08/12/2023בטוח לאכול מהאוכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים לבנים על שפתי הפותאיבית08/12/2023
שלום רב, ביתי בת 15.5 לא מקיימת יחסי מין, היתה חולה כמה ימים עם אפטות בפה וחום ונזלת. ראינו שיצא לה 2 פצעים בשפתיים של הפות נראים לבנים בולטים מעל העור ומפרישים נוזל לבן. זה מעט מגרד לה. מה זה יכול להיות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים בפות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/12/2023הסיבות העיקריות לפצעים בפות הן:
-הרפס – הנגיף הזיהומי הרפס סימפלקס, גורם להופעה של פצעים באיבר מין. לאחר אבחון גניקולוגי, הטיפול הוא באמצעות משחות אנטי-ויראליות.
-מחלות מין – ישנן מספר מחלות הנגרמות ע"י חיידקים כדוגמת: עגבת, -כלמידה וזיבה. הטיפול בהן הינו באמצעות אנטיביוטיקה. מחלות אלה גורמות לסבל וכאבים רבים באזור איבר המין הנשי.
-קנדידה, פטריות בנרתיק – בנרתיק קיימים תנאים מיטביים להתפתחות של פטריה: לחות, חום וחושך. הפטריות גורמות להתפתחות כאב, גירוד ואף לפצעים.
-בהינתן שלא היו עד כה יחסים יתכן ומדובר בזיהום חיצוני ומדובר בפצעי מוגלה המצריכים מישחה אנטיביוטית מקומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בפות
איבית08/12/2023תודה, ראיתי את זה נראה יותר כמו אפטות כמו שיש בפה. שהיא נותלת שתן זה שורף לה מאוד.
זה יותר נראה זיהומי מאשר פטרייתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כדאי שקופאת נשים תראה את הממצאים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ ומעקב זקיקיםעמית08/12/2023
בת 33. מנסה להיכנס להריון, ממתינה להזרעה ראשונה עקב ביוצים לא סדירים ומורפולוגיית זרע 1%.
מעקב זקיקים ביום 19 לוסת
אסטרוגן 220
Lh 5.7
פרוגסטרון קטן מ2.
זקיק מוביל בימין 14, רירית 8.6.
יום 21 לוסת
אסטרוגן 260
LH 4.4
פרוגסטרון קטן מ2
זקיק מוביל 16, זקיק בצד שמאל 9. רירית 9.8
מעקב מהיום, יום 23 לוסת
אסטרוגן 205
LH 5
פרוגסטרון קטן מ2.
זקיק נשאר 16, בצד שמאל גדל ל12. רירית 9.8.
אני קצת מבולבלת.
הטכנאית אמרה שאולי הזקיק שיבייץ הוא הזקיק של ה12 ולען גם אמות האבטרוגן טרם עלו.
האם יתכן ולא יהיה ביוץ החודש? אני מבולבלת. הרירית עבה, אבל האסטרוגן לא עלה והזקיק 16 לא התקדם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין ללא הורמונים
עמית08/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה שההליך לא מבשיל לכלל ביוץ אפשרי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי08/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הבדיקה אמינה או שזה אוביטרלאנונימית07/12/2023
היי, החזרת עובר יום 3 ב28.11 ואוביטרל. היום 9 ימים אחרי בדיקה ביתית חיובית. האם מהאוביטרל או שזה אמין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר07/12/2023זה לא אוביטרל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה לפני פעולות גניקולוגיותאנונימית07/12/2023
למה יש בנות שמקבלות אנטיביוטיקה לפני צילום רחם / הזרעה או שאיבה ויש כאלו שלא?
מכירה בנות שחטפו דלקת באגן, אחת עם אבצס ואחת עם הידבקויות והוצאת חצוצרה, ולא היו להן דלקות באגן לפני.
הרופאה שלי אמרה שלא צריך. אבל חוששת להסתבך עם זה כמו נשים אחרות.
איזו תרופה אמורים לקחת כשלוקחים? מה המינון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
פרופ` דוד בידר07/12/2023כאשר עוברים פעולה ברחם בעבר כגון גרידה יש לתת אנטיביוטיקה.
בכל עקרות על רקע מכאני, כלומר הידבקויות יש לתת אנטיביוטיקה.
לשאר המטופלות- לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רוצה להלחיץ אבל
מיכל07/12/2023אני חטפתי זיהום באגן מבדיקת היסטרוסקופיה. (צילום רחם היה עוד בסדר) ולאחר כמה שנים היה חוץ רחמי ייתכן בגלל החצוצרה שהזדהמה אולם אין לדעת
לדעתי תתעקשי על אנטיביוטיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה למיכל
יעל08/12/2023מיכל, אני מצטערת לשמוע על מה שעברת. איזה אנטיביוטיקה נתנו לך? כמה פעמים ביום? רק לפני או לפני ואחרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה
פרופ` דוד בידר08/12/2023אני לא ממליץ בפורום זה לקבל עיצות ממי שלא מבינה את מהות הטיפול הרפואי.
טיפול מיותר באנטיביוטיקה יכול לגרום לתופעות לואי לא רצויות בטיפולי הפריה חוץ גופית, והייתה לתת בכל מקרה היא עיצת אחיתופל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומור משובח
אחיתופל09/12/2023עצת אחיתופל היתה עצה טובה, לכן דוד ביקש מאלוהים "הפר נא עצת אחיתופל".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומור
פרופ` דוד בידר09/12/2023אם את כותבת שעימת אחיתופל היא טובה זה עוד יותר מראה על הידע שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתנ"ך, אכן.
בתנ"ך09/12/2023תוכל תמיד לשאול את הרב, כל אחד בתחומו. ידע ברפואה לא בהכרח ידע בהכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לפרופ' בידר וליעל
מיכל09/12/2023לפרופ' בידר, לא אני שלחתי את ההודעה
אני מאוד מעריכה את הדעות שלך
ליעל-הפרופ' צודק. אין באפשרותי להמליץ על שום אנטיביוטיקה וזה בכלל לא אומר שאת תפלי בסטטיסטיקה. יכולה להגיד שבטיפולי פוריות לא נותנים אנטיביוטיקה לפני שאיבה ולגבי פרוצדורות פולשניות כגון צילום רחם והיסטרוסקופיה גם לא נותנים וזה תלוי בנסיבות. כן כולה להגיד שמהניסיון שלי לא ממהרים לעשות היסטרוסקופיה לאחר מספר בודד של החזרות ואני עשיתי כי הייתי בלחץ
לגבי צילום רחם אני ממליצה על דניאל טוגנדרייך אצלו עשיתי במעייני הישועה. הוא זריז מאוד ומסביר כל דבר לפני. ייתכנו דימומים חלשים לאחר מכן אבל זה לא אומר שנגרם זיהום
בהצלחה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

