מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לשון משוננתמאיר17/06/2009
לשון ששוליה החיצוניים משוננים - מראה על ירידה בספיגת אבות המזון במערכת העיכול ועל מחסור בויטמינים.
כיצד ניתן לבדוק זאת? אילו ויטמינים במיוחד כאשר האדם צורך מגוון ירקות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאיר
יפה שמעוני17/06/2009מאיר שלום,
ספיגת המזון תלוי בהרבה גורמים.
פעמים רבות חסר אינזימי עיכול שמפרקים את המזון ועוזרים לספיגה.
אלרגיות גם הם מפריעים בספיגה.
עודף/חוסר חומציות משפיעים ועוד...
אם אתה מרגיש טוב, ישן טוב ואוכל טוב אתה לא צריך לדאוג.
במידה ולא כדאי לעשות איבחון אצל נטורופת, או מטפל באיפ"ק מקצועי (שיטות איבחון, בהן ניתן לאבחן גם חוסרים של ויטמינים, מינרלים, אינזימי עיכול ואלרגיות.
בהצלחה,
יפה שמעוני- נטורופתית ומטפלת באיפ"ק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתחים על הלשוןנתן16/06/2009
יש לי על הלשון חתחים עמוקים מאוד ,הלשון מכוסה בשכבה לבנה ( נראה כפטריה )
לא נראה טוב "דוחה" ..ובנוסף צד ימין רדומה .
הייתי בביה"ח איכלוב מח' א.א.ג בוצע ביאופציה ולא נמצא שום דבר .
אבקש יעוץ כיצד וטפל בזה , למי לפנות. שהוא מומחה ויש לו נסיון בבעיה מסוג זה. בתודה מראש .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומחים
עירית פרידמן17/06/2009שלום נתן
בד"כ ברפואה משלימה ההתמחות איננה עפ"י מחלות מסוימות אלא בטיפול בבני אדם.
הטיפול הוא הוליסטי-ז"א הבנה של הבעיה והבנה כוללת של כל האדם.
אני ממליצה לך על טפול ההומאופתי-זה תחום המומחיות שלי והוא מטפל בטווח רחב של בעיות וקשיים.
כל טוב
עירית פרידמן
קליניקה ב-גבעתיים, טבעון, מודיעין וכברי 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשון
עדי מנחמי17/06/2009לפי הרפואה הסינית ,נראה כי מקור הבעיה הוא בעיה בכבד.ניתן לטפל ע"י צמחים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתן
יפה שמעוני17/06/2009נתן שלום,
ללשון עם חתחים קוראים לשון גיאוגרפית.
אופיינית לאנשים סכרתיים, או למי שיש בגנים נטיה לסכרת.
כדאי לבדוק.
לגבי שכבה על הלשון יתכן וזו פטריה (קנדידה), או אלרגיות וחוסר אינזימי עכול.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שריראופטימית2912/06/2009
שלום,
בת 29.
עדיין לא מאובחנת סופית אך יש סבירות גבוהה שיש לי מחלת שריר דלקתית בגפיים התחתונות.
התרופות המוצעות למחלה זו הם תרופות כימותרפיות.
ברצוני לשאול האם רפואה אלטרנטיבית יכולה לעזור במקרה זה ולהוריד את הדלקת ואם כן, איזה תחום של רפואה אלטרנטיבית?
ניסיתי בעבר דיקור שלא עזר ושיאצו שקצת הקל על הכאב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן13/06/2009שלום אופטימית
טוב שאת אופטימית - זה אחד הדברים הרצויים בכל טיפול (-:
מנקודת המבט שלי אני מציעה לך טיפול הומאופתי. זהו טיפול עם יכולת רחבה מאד לגעת בכל מצבי האדם-נפשי, פיזי, רגשי. זהו טיפול שמגיע לשורש הבעיה ופותר אותה משם.
אפשר לטפל גם במקביל לטיפולים אחרים שמקלים על הכאב.
אם ניתן, כדאי להתחיל בהומאופתיה לפני כל טיפול כימי.
כל טוב
עירית פרידמן - הומאופתית
קליניקה: גבעתיים, קרית-טבעון, כברי, מודיעין 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטות טיפול שונותגל03/06/2009
שלום,
רציתי לדעת מה ההבדלים בין שיטות הטיפול "הילינג" ו"רייקי".
והאם יש הבדל בין "הילינג" ל"הילינג אנרגטי" או שמדובר באותה שיטת טיפול.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גל
יפה שמעוני14/06/2009גל שלום,
בעקרון כל השיטות שציינת מבוססות על טיפול באנרגיות.
בשיטת רייקי מעבירים את האנרגיה בעזרת מגע במרכזי אנרגיה הפזורים בגוף.
הילינג זה דומה אך ללא מגע כמעט.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בקנדידהאילנית02/06/2009
כחודש אני נוטלת קנדי קליר +מגה פרוביוטיקה +משקה כלורופיל וכמובן אני שומרת על דיאטה אנטי פטרייתית .
באופן כללי מצבי השתפר לטובה אך שוב הצחלתי להרגיש עקצוצים בנרתיק .
למעשה לפני חודש סבלתי מ מיגרנות , חולשה ועייפות , שחור מתחת לעיניים ,בטן הריונית ועצירויות ושלשולים .
היות ושמעתי שקולורקס הינו הפתרון לקנדידה , שאלתי :
א. היא האם אני יכולה לקחת את קולורקס ביחד עם קנדי קליר או לחוד ?
ב. האם אני אמורה לקחת תוסף מזון נוסף ?
תודה
אילנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילנית
יפה שמעוני14/06/2009אילנית שלום,
אם את לוקחת את הקולורקס אין צורך גם בקנדי קליר. תמשיכי עם המגה פרוביוטיק ביחד עם הקולורקס לחודש ימים.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפרים בידענבר28/05/2009
שלום רב,
לצערי נפצעתי, בגב כף היד אתמול, פציעה שזיכתה אותי בחמישה תפרים, בחיבור בין גב כף היד, לאמה.
הייתי רוצה לשאול איך אוכל לעזור לפצע להחלים כמה שיותר מהר? משחות, ויטמינים וכו'..
תודה מראש
ענבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ענבר
יפה שמעוני28/05/2009ענבר שלום,
ארניקה 30c יכול לעזור לריפוי מהיר. תקחי 5 גלובולים 3 פעמים ביום במציצה. בין הארוחות.
למשך שבוע.
כ"כ שמן לבנדר מונע הצטלקות. אפשר למרוח בעדינות באזור התפרים.
את שניהם ניתן להשיג בבתע מרקחת.
בהצלחה,
יפה שמעוני -נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
ענבר30/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארטריטיס ולהימנע מאכילת סולנייםמאשה21/05/2009
והאם גם יתר מחלות ראומטיות רצוי להימנע מאכילת ירקות סולניים. האם הם גורמי דלקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאשה
יפה שמעוני21/05/2009מאשה שלום רב,
הירקות והפירות הסולניים יכולים לגרום להצטברות עודף חומציות בגוף וגם בפרקים עצמם.
הם לא גורמים ישירות לדלקת.
אני ממליצה לעשות איבחון יסודי אצל מטפל מומחה בנטורופתיה/הומאופתיה על מנת לבדוק מה הגורמים לבעיה.
ניקוי רעלים ואלרגיות מהגוף ותזונה נכונה יכולה לך.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כרוםאלי20/05/2009
ד.נ. האם עפ"י הידע המחקרי המעודכן, התוסף כרום פיקולינט יעיל וגם בטוח לצורך שמירה על רמת סוכר בדם (שהיא אצלי בסביבת 90 בצום)? קראתי דברים נוגדים על תוסף זה, ולא ברור לי מה אמיתי ומה לא, בעיקר כשמדובר במטרה דלעיל. אודה על תשובתך. אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלי
יפה שמעוני21/05/2009אלי שלום,
אכן מומלץ לקחת כרום לשמירה על איזון של הסוכר בדם וגם לשריפת שומנים.
הכרומיום עוזר להכניס את הסוכר לתוך התא לכן כדאי לקחת אותו אם יש נטיה לסכרת וגם לסכרתיים.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסיס מחקרי
אלי28/05/2009לנטורופתית שלום רב, לאור תשובתך, עדיין חשוב לי לדעת 2 דברים שצוינו בשאלתי ולא נענו: א. האם זה בטוח לקחת כרום פיקולינט באופן קבוע, או שנחוץ לעשות הפסקות כלשהן? ב. על איזה ידע מחקרי (היכן, ע"י מי ומתי פורסם) מבוססות התשובות לשאלותי? חג שמח. אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשת..שירן19/05/2009
אני בת 20, וסובלת מדיכאון כבר תקופה ארוכה..
ניסיתי כ"כ הרבה תרופות נוגדות דיכאון וחוץ מתופעות לוואי קשות- שום דבר לא עזר לי..
בינתיים הדיכאון משתלט ואני לא מצליחה למצוא את הדרך החוצה..
הפיתרון שניצב בפניי כרגע הוא לנסות תרופה נוגדת דיכאון אחרת ואיני רוצה לנסות זאת שוב , כבר נמאס לי.
אני כרגע מטופלת בתרופה בשם רמוטיב שהיא תרופה כימית אך על בסיס צמחי וגם היא לא משפיעה עלי..
האם יש משהו ברפואה המשלימה שיכול לעזור לי להקלה בדיכאון הזה??
מיואשת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש!
עירית פרידמן20/05/2009אל תתייאשי!
בקליניקה אני רואה מקרים דומים לשלך - מחליפים תרופות פסיכיאטריות וכלום לא עוזר.
טיפול הומאופתי מדויק מוציא מהיאוש והדיכאון ואז אפשר להוריד תרופות פסיכיאטריות ולחזור לחיים.
אל תחכי ותעברי לדרך שונה מזו שהלכת עד עכשיו.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן יקרה
עדי מנחמי20/05/2009את כל כך צעירה ולכן זה הזמן לקחת את העיניינים בידיים ולנסות להפסיק את הפתרונות הכימיים הקיימים ברפואה.אני אישית הורדתי רבים(כמובן בהסכמת הרופא)משמוש בתרופות נוגדות דכאון ע"י דיקור וצמחי מרפא.אנא,כנסי לאתר שלי,צפי ב 2 תוכניות בהן דיברתי על טיפול בדכאון.את יכולה לצאת ממעגל היאוש! עדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעירית ועדי
שירן20/05/2009תודה רבה על תגובתכם המהירה והמעודדת..
האם הצעד הבא אם כן הוא לפנות להומיאופת ?
אני די נוטה להטיל ספק בעניין צמחי המרפא..האם עצם העובדה שאני נוטלת רמוטיב <תרופה שהיא על בסיס צמחי> לא מעידה על כך שצמחי מרפא לא טובים מספיק כדי לייצב אותי?
ואיזה סוג של תרופות נותן הומיאופת?
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי- בעניין הסירטונים
שירן20/05/2009ראיתי את 2 הסירטונים באתר שלך כרגע ודיברת שם על אחוז קטן מהאנשים להם יש נטייה לדיכאון ושלא היית ממליץ להם להפסיק עם תרופות.
כמו כן משך את תשומת ליבי שאמרת שישנם אנשים עם מחלות נפש איתם אתה לא מתעסק בטיפול ברפואה המשלימה..
ואני חושבת שזה בדיוק המקרה שלי - תקופה ארוכה שסבלתי מחרדה חברתית ולאחר מכן פיתחתי אנורקסיה..
כך שכפי שאתה רואה המקרה שלי הוא לא המקרה הקלאסי של אנשים שנטלו כדורים "סתם" בגלל משבר כלשהו בחייהם..
שאלתי היא, האם בכל זאת לאור כל מה שתיארתי, היית ממליץ לי על טיפול מהסוג שאתה מציע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן
עדי מנחמי29/05/2009אם ענין האנורקסיה מאחורייך,אין שום בעיה בטיפול סיני לדכאון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן24/05/2009מנקודת המבט שאני נמצאת אני יכולה להפנות אותך להומאופת בלב שקט.
רק להקפיד שיהיה זה הומאופת קלאסי.
הטיפול ההומאופתי נטול חומרים כימיים ולכן נטול תופעות לואי וללא סיכון.
כרגע נמצא בטיפולי מטופל שנוטל רמוטיב-התרופה הזאת לא הביאה לשיפור. לעומת זאת תרופה הומאופתית מדויקת מצעידה אותו קדימה למקומות שלא היה בהם שנים רבות.
אם את רוצה לקרוא על הומאופתיה, כולל סיפורי מקרים את מוזמנת לקרוא באתר שלי-תמצאי אותו בפרטי האישיים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול משלים לנוטל קומדיןkukula18/05/2009
שלום רב,
רקע לשאלה: בן 35, חולה בלוקמיה - CML. בעבר קיבל השתלת מח עצם שהחזיק שנים אחדות, ובעקבותיה מספר שנים של סיבוכי דחייה.
כיום מטופל בגליבק.
עקב סיבוכים של טיפול תרופתי ניסיוני ללוקמיה בעבר הרחוק, נפגעו מפרקי הברך והירך והוא עבר השתלת ירך, וכסיבוך מכך- תסחיף ריאתי וקריש בירך, ולכן מטופל גם בקומדין.
כל חודשיים-שלושה סובל מסימפטומים שנמשכים כשלושה שבועות וכוללים נזלת, שיעול קשה שמוביל לכאבי גב וחום, ומטופל נקודתית באוגמנטין 875.
מה אפשר לעשות כדי לחזק את המערכת החיסונית שלו באמצעות רפואה משלימה.
על אילו תחומי טיפול ניתן להמליץ?
האם יש התווית נגד לטיפולים כמו שיאצו, דיקור והומאופתיה בשל הבעיות הרפואיות שיש לו בכלל, ובגלל הקומדין בפרט?
המון תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומדין
עדי מנחמי18/05/2009קיים מערך שלם של טיפול תומך לאילו שעברו השתלות וטיפול כמוטרפי.דיקור עשוי להיות יעיל מאד.יתכן שכדאי יהיה לשלב גם צמחי מרפא.תוכל לצפות באתר שלי ב 2 תוכניות בהן דיברתי על הטיפול התומך בחולי סרטן.הקומדין אינו מהווה שום בעיה לטיפול ברפואה סינית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה מתאימהרחל18/05/2009
שלום רב! אני אשה בת 54 בבדיקות התברר כי יש לי פריטין 291 ופוטסיום 5.8 כולסטרול 260. אשמח לשמוע מהם המאכלים אשר יכולים לעזור לי לאזן את גופי?! תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחל
עדי מנחמי18/05/2009אין לי מספיק מידע.את מוזמנת לשלוח לכתובתי מייל מפורט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה ללא שיעולנעמי17/05/2009
ערב טוב!
בימים האחרונים אני סובלת מליחה , ללא שיעול, מעט מאוד נזלת (שקופה, מקנחת את האף פעם ביום) ובאופן כללי אני בריאה, לא מצוננת.
התחושה היא של ליחה שתקועה בגרון, ללא אפשרות להוציאה. זה מפריע במהלך היום, אך בעיקר בלילה, אני מתקשה מאוד להירדם ולאחר מכן לישון רצוף, מכיוון שאני מרגישה כל הזמן צורך לבלוע.
מה אתם מציעים???
תודה מראש, נעמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנקודת המבט ההומאופתית
עירית פרידמן18/05/2009צריך לבדוק מה השתנה בחייך שגרם למצב הזה להופיע.
בגופינו יש רגישויות פיזיות ונפשיות.
בד"כ קורה משהוא בתחום הרגישות הנפשית שמפעיל את הרגישות הפיזית.
התרופה ההומאופתית מטפלת בתחום העמוק יותר-הנפשי כך שהמצב הפיזי ש"התקלקל" גם מטופל.
אז זה מה שאני ממליצה (-: -טיפול הומאופתי
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אלטרנטיבי ב PFAPAאביבית17/05/2009
האם מישהו ניסה /מכיר / או יודע אעל טיפול אלטרנטיבי בסנדרום PFAPA?
הטיפול הקונבנציולי הוא הוא מתן חד פעמי של סטרואידים בזמן התקף החום שמסיים את ההתקף בכמה שעות. אין טיפול מונע ואין מספיק ידע מה הגורם
האם אולי צמח שמתנהג כמו הסטרואיד יכול לעזור בהתקף במקום הסטרואיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן17/05/2009שלום אביבית
בגלל נדירות הסימפטום אין מספיק ניסיון בתחום הרפואה המשלימה בכלל ובהומאופתיה בפרט.
אבל-אני יכולה לספר לך על ניסיון טוב מאד בטיפול במחלות חום באופן כללי.
הטיפול ההומאופתי הוא עדין, נוח ובריא ולכן זוהי ההמלצה החמה שלי בנושא.
אם יש לך שאלות ממוקדות על טיפולים הומאופתיים את יכולה לשאול כאן או להכנס לאתר שלי ולקרוא.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביבית
יפה שמעוני17/05/2009אביבית שלום,
אני ממליצה על טיפול בשיטת איפ"ק שבעזרתה ניתן לנקות מהגוף וירוסים וחיידקים ללא מתן תרופות.
כמו כן קיימים טיפולי מנע בנטורופתיה (צמחי מרפא) והומאופתיה, וצריך להתאים אישית מה טוב עבורך.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית ומטפלת באיפ"ק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד זכרוןסיון14/05/2009
שלום רב,
אמי בת 69 ולאחרונה יש לה תופעה של איבוד זכרון נקודתי, למשל שכחה "לרגע" את שם הנכד.
האם יש לכך טיפול אלטרנטיבי?
האם ישנם צמחים או תרופות שיכולים לשפר את הזכרון או לפחות למנוע את הדרדרות המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיון
יפה שמעוני14/05/2009שלום רב,
יש כמה מוצרים שיכולים לשפר זכרון.
כמה מהם: ממורי, ממולייף, גינקו בילובה.
כדאי שאמך תעבור איבחון אצל נטורופת מקצועי לשיפור התזונה ואורח חיים נכון, ניקוי רעלים ואלרגיות, השלמות ויטמינים ומינרלים המתאימים לה.
עוד נכונו לה שנים לחיות וכדאי שתחייה אותם טוב עד כמה שאפשר. היום גיל 69 אינו גיל מופלג.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית 050-7497996* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמח מורנגהגלגל11/05/2009
מי מכיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלגל
יפה שמעוני17/05/2009שלום רב,
צמח המורינגה עוזר לבעיות כמו דלקת פרקים, דלקות גרון, מחזק את מע' החיסון וטוב לעוד רקימה ארוכה של סימפטומים.
היכנסי לאתר של המורינגה לקבלת פרטים נוספים.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
