מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפולים אלטרנטיבים להפחתת לחץאודליה18/02/2009
שלום רציתי לשאול מה אילו תכשירים או טיפולים אלטרנטיבים אתם ממליצים להרגעה לאחר סטרס רגשי ממושך. עדיף דברים נגישים בעלות סבירה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה וסטרס
עירית פרידמן18/02/2009שלום אודליה
אני ממליצה לך לטפל בסטרס רק ע"י מטפלים מומחים ולא ע"י תכשירים שהמליצו לך חברים או רוקחים.
סטרס הוא מצב לא נעים אבל אם נתיחס אליו כאיתות על חוסר איזון בנפש זה יכול לסמן לנו את הדרך לשינוי.
כך זה בהומאופתיה - תחום שאני רואה בו הצלחות יפות בטיפול במצב הזה.
הסטרס הוא המקום שבו שורשים לא מודעים מתעוררים ונמצאים בקונפליקט עם החיים.
אפשר לטפל בזה, להתגבר וללכת קדימה עם אנרגיה טובה.
באשר למחיר-כל טיפול אפשר למצוא בטווח רחב של מחירים. בכל טיפול חשוב להבין ולהתמיד .
כל טוב
עירית פרידמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה? רוקח לא מומחה?
SHICHMAN22/02/2009מתגובתך נראה כאילו המלצת רוקח לא נחשבת להמלצת מטפל מומחה. בעיני החוק רוקח נחשב מטפל, רוקחים עוברים הכשרה של 4 שנים לפחות, רבים מהם בעלי תואר שני ומעלה ומסלול הלימודים בתחום רוקחות הוא אחד המסלולים הקשים והתובעניים ביותר בתחום מקצועות הרפואה. יש לא מעט רוקחים שעברו הכשרה בתחום הומיאופתיה. אז למה לא לראות המלצת רוקח כהמלצת מטפל מומחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומחה ברוקחות
יפה שמעוני25/02/2009שלום רב,
אני מאוד מכבדת את הידע של הרוקחים, אבל אין לרוקח מספיק זמן וידע טיפולי לעשות את האיבחון הדרוש על מנת למצוא את הגורם לבעיה. זה תפקיד המטפל/הרופא ולא של הרוקח.
הרוקח מקבל מרשם מהרופא/ המטפל ואינו רשאי לשנותו. אם יש לך אישית ידע כרוקח וגם כמטפל ויש לך מספיק זמן, בין שעה-לשעתיים, להקדיש למטופל אזי תבורך.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפקיד של רוקח
SHICHMAN26/02/2009צר לי, אך נראה לי שאת לא בקיאה מספיק את מהות התפקיד של רוקח. תפקיד הרוקח זה לא רק לספק תרופה לפי המרשם - בזה נגמר תפקיד של טכנאי רוקחות ואולי של עוזר רוקח, אך לא של רוקח מורשה. אני חוזר שוב - רוקח מוגדר על-פי חוקי ישראל כמטפל (בדיוק כמו רופא, פיזיוטרפיסט, פסיכולוג וכו'), כך שהניגוד שמופיע בהודעה שלך בין תפקיד של רופא/מטפל ותפקיד של רוקח פשוט לא במקום. רוקח לא יכול לשנות מרשם רופא - זה נכון (למעט הזכות לא לנפק במקרים מסוימים), אבל גם להומיאופט אין זכות לשנות מרשם, גם לפסיכולוג וגם לכל המטפלים האחרים למעט רופאים, וזה לא הופך אותם ללא מטפלים. לרוקח יש זכות ליעץ - גם בנוגע לתרופות עם מרשם, גם בנוגע לתרופות ללא מרשם וגם בנוגע למוצרי הטבע ותרופות הומיאופתיים. ישנם גם רוקחים קליניים שתפקידם לייעץ לרופאים בנוגע לטיפולים מסובכים בבתי חולים, בחלק מהמדינות (כמו ארה"ב) הם חותמים על הוראות הטיפול יחד עם הרופאים. היעוץ יכול להתייחס לבחירת התרופה, אופן השימוש, התאמה למצב החולה, מינונים וכו'. ומן הסתם שרוקחים מקבלים הכשרה מתאימה גם בתחום הפיזיולוגיה, פתולוגיה, פרמקותרפיה וכו' וכו'. אני לא יודע אם את יודעת או לא, אבל בחלק מהמדינות המפותחות כולל ישראל ישנו גם חוק שמותיר לרוקחים לתת מרשמים לתרופות מרשם (מרשם רוקח). בארץ החוק עדיין לא נכנס לתוקף, במדינות אחרות (כמו אנגליה) הרוקחים רשאים בפועל לתת מרשמים. זה רק מדגיש עד כמה הניגוד בין מטפל לבין רוקח לא תואם את המציאות. לגבי שעה/שעתיים שצריך להקדיש לטיפול: נכון שטיפול אידיאלי דורש השקעה של זמן רב. אבל בפועל ראית הרבה רופאים שמקדישים שעה/שעתיים לכל מטופל? אני לא ראיתי כאלה, גם לא ראיתי הומיאופתים כאלה. אבל בדומה לשאר המטפלים, ישנם גם רוקחים שנותנים יעוץ פרטני שנמשך הרבה מעבר לזמן ניפוק רגיל בבית מרקחת (בין אם מדובר ברוקחים קלינים שמקבלים במסגרת קופות חולים, בין אם מדובר ברוקחים שנותנים יעוץ באופן פרטי). גם הרוקחים שעובדים בעבודה שוטפת בבתי מרקחת לפעמים מקדישים הרבה זמן למטופל ספציפי - בהתאם לצורך המקרה. יש מדינות בהן הניפוק השוטף בבית מרקחת עורך כ-45 דקות, וכך לרוקח יש מספיק זמן לתת טיפול כמו שצריך. הלוואי שכך יהיה גם בישראל. חבל שאתם בפורום מנסים לתת עצות בגישה של לשלול ידע של בעלי מקצועות טיפוליים אחרים. זה נראה לי דבר לא אתי ולא מקצועי בלשון המעטה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמטפל
עירית27/02/2009אם אני לא טועה, דווקא מטפלים ברפואה משלימה לא נחשבים בישראל מטפלים, בעוד שרוקחים כן נחשבים למטפלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעירית
יפה שמעוני04/03/2009עירית שלום,
אם זו דעתך מה את מחפשת באתר הזה?
ממתי רוקח נחשב למטפל?
נטורופת לומד לפחות 4 שנים מגוון של שיטות טיפול, הכוללים: שיטות איבחון, תזונה, צמחי מרפא, רפואה מערבית ומזרחית, אירידיולוגיה, פרחי באך, רפלקסולוגיה, ארומותרפיה ושיטות שונות עיסוי, ולאחר שסיים ארבע שנים(לפחות), הוא ממשיך ללמוד שנים נוספות, כך אני עשיתי ועוד רבים מעמיתי למקצוע.
כל אחד מומחה בשטח שלו ואין פה הכוונה לפגוע ברוקחים, חס וחלילה.
את תבחרי מה שמתאים לך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה החוק
עידו05/03/2009שלום, יפה! האתר הזה מיועד רק למי שלא מחשיב רוקחים בתור מטפלים? סליחה, לא ידעתי. אם כך, אז כדאי שתציינו זאת במקום בולט. זו לא דעתי, זו דעת החוק במדינת ישראל. אני סטודנטית למשפטים ואוהבת לדייק. במדינת ישראל רוקחים מוכרים בתור מטפלים (לא יודעת ממתי, אבל אפשר לבדוק) בעוד שמטפלים ברפואה משלימה לא מוכרים בתור מטפלים על-פי החוק היבש, והמקצוע לא מוגדר בחוק נכון להיום. לא אמרתי שמטפלים ברפואה משלימה לא לומדים הרבה, אך אני בספק שרוקחים לומדים פחות שנים או פחות נושאים. החוק נותן להם זכות לייעץ בתחום התרופות וגם בתחום תוספי התזונה ותכשירים הומיאופתים. כאשר קניתי תכשירים הומיאופתיים (בעקבות המלצה של הומיאופת), על גבי הקופסה כתוב דווקא "לפני השימוש מומלץ להיוועץ ברופא או רוקח", לא כתוב להיוועץ במטפל ברפואה משלימה. אני מספר פעמים התייעצתי עם רוקחים, בין השאר גם בנושאים כגון צמחי מרפא והתרשמתי כי יש להם הרבה ידע בתחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוקחים
אם מודאגת12/03/2009עם כל הכבוד לרוקחים ויש כבוד,רוקח אחד רשם מינון חזק מדי יתינוק שלי וכמעט איבדתי אותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכל מקצוע יש טובים יותר וטובים פחות
SHICHMAN15/03/2009בכל מקצוע יש טובים יותר וטובים פחות, וכולם יכולים לטעות לצערי. לכן חשוב לבחור רוקח כמו שאת בוחרת רופא או בעל מקצוע אחר, לא ללכת בהכרח למקום קרוב לבית או איפה שתור פחות ארוך. כדאי ללכת לקנות תרופות אצל רוקח שאת מאמינה לו וסומכת על רמתו המקצועית ואחראיות האישית שלו. תחשבי שעם כל הפשטות שנראית בפעולת מכירת התרופה, רוקח חייב להחזיק בראש אלפי פרטים, במקביל לטפל במספר נושאים ולפעמים לקשר בין דברים לא פשוטים בכלל. טעות של רוקח יכולה להסתיים בהשלחות קשות במיוחד ויש הרבה דוגמאות לכך. ברוב המקרים הרוקחים עובדים תחת הרבה לחץ, ולצערי ממש לא כולם באמת מקדישים למטופל מספיק תשומת לב. אז כדאי לבחור פשוט ברוקח טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוסמטיקה רפואית
ויקי12/03/2009שלום לכולם יש לקרוא היטב את ההוראות!!! תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלוואי שזה היה פשוט כל-כך...
SHICHMAN15/03/2009ההוראות שכתובות בעלון לצרכן הינן כלליות ביותר ונותנים רק מושג שטחי במה מדובר. הרבה פעמים נכון לסטות ממה שמופיע שם. אם כבר מדברים על מינון, אז הוא יכול להיות תלוי בגיל, מין, אופן הנטילה של תרופה, משקל, אינטרקציות עם תרופות אחרות, היסטוריה של המחלה, מצב בריאותי של החולה וכו' וכו'. מינונים בילדים זה סיפור בפני עצמו, וזה דבר לא פשוט בכלל. לפעמים מחשבים לפי משקל, לפעמים לפי שטח גוף, בגילאים מסוימים מעלים מינון יחסית למבוגר (ביחס לק"ג), בגילאים אחרים מורידים, וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודליה
יפה שמעוני18/02/2009אודליה שלום רב,
לכל דבר יש גורם וברפואה הטבעית מטפלים בגורם.
על מנת לדעת מה גורם לסטרס שלך ולאזן אותך יש צורך באיבחון יסודי ע"י מטפל מומחה.
אי אפשר להמליץ על טיפול מבלי להתייחס ברצינות לכל המערכות שלך , פיזי ורגשי.
בשיטת איפ"ק ניתן לעשות איבחון גם על בסיס פיזי וגם רגשי לנקות את הטעון ניקוי, רעלים, טראומות, אלרגיות וגם להתאים לך את הטיפול המתאים.
שיטת איפ"ק עובדת על פי התדרים של הגוף (מבוסס במקור על קינסיולוגיה) וניתן לאזן כל מה שיצא מכלל איזון.
בהצלחה,
יפה שמעוני - נטורופתית ומטפלת באיפ"ק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות כרוניתאורית17/02/2009
שלום אני בת 30 ובשנים האחרונות אני חשה עייפות כרונית,שרודפת אותי כל היום. (יש ערבים שבהם סביב השעה 20:00 אני פתאום מרגישה שחוזרים אליי הכוחות).אני ישנה 9 שעות בלילה, ההמוגלובין שלי הוא 12.7 . אני כרגע 9 חודשים אחרי לידה ועם משקל עודף של 10 ק"ג ומרגישה שמאז הלידה זה החריף.(למרות שבעלי מתעורר בלילות לטפל בתינוק). כמו כן, יש לי נטייה לקרישיות יתר ונוטלת קומדין על בסיס יומיומי. אשמח לתשובה תודה רינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ועייפות
עירית פרידמן17/02/2009שלום רינת
תארת את מצבך הכללי והמצב הזה דורש טיפול רציני ואחראי.
התשובה הוירטואלית היחידה שאני יכולה לחשוב עליה היא-לגשת לטיפול ולא להזניח את המצב.
לא לצפות לתרופות קסם ולא לחשוב שתוסף מזון כלשהוא יפתור את זה.
אני ממליצה לך על טיפול הומאופתי-זה תחום המומחיות שלי ואני יודעת בביטחון שהוא יכול לסייע במקרים כפי שתארת.
אני מבינה שקצב החיים שלך כרגע לא נותן לך זמן לעצמך. ובכ"ז אני ממליצה לך להתגבר ולראות את התמונה השלמה-פני זמן ולכי לטיפול. כשהאנרגיה שלך תהיה טובה כל בני הבית ירויחו.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות חולשה , סחרחורות ובחילותגיא15/02/2009
שלום , קוראים לי גיא ואני בן 16 לפני כשבועיים וחצי התחלתי להרגיש בעייפות ענקית ויחד איתה חולשה , כשפניתי לרופא הוא שלח אותי לעשות בדיקת דם כללית והתברר שהכל טוב , דבר משמח מאוד , אך לא פותר את בעית העייפות הסחרחורות והכאבים הקטנים מאחורי הראש , לפעמים אני מתוערר בלילה מכאבי ראש שנמשכים רק 3 שניות 5 ... , רק הזמן להתעורר , או שמכאבים בעזור הלב , אז חזרתי לרופא ואמרתי לו רק כי כואב לי באיזור הראש מאחורה , וזה השיב לי כי אני סובל פסיכולוגית ואין לי שום דבר , הייתי רוצה לדעת אם זה נכון , כי אחרי שבועיים לקום עם אותה עייפות וחולשה אחרי שכבר אמרתי לעצמי שאין לי כלום מה שלא עוזר... , זה מתחיל כבר לעצבן, כל פעם מתווספים לי כאבים באזור הלב או הראש , הייתי רוצה לדעת מה זה ?. תודה מראש לעוזרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי לציין גם
גיא15/02/2009שהלכתי לבית חולים בדקו לי לחץ דם האים 139 70-77 זה לחץ דם טוב ? כי זה הלחץ דם הקבוע שלי ושמעתי שלחץ דם טוב זה 120 60 מה שהיה לי לפני כל העייפות הזאת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגיא
עדי מנחמי15/02/2009קשה לתת תשובה חד משמעית ללא בדיקה,אך נראה כי קיימת בעיה בזרימת הדם לראש,יתכן מלחץ על כלי דם.אם אכן זו הבעיה ניתן לשפר את המצב די מהר ע"י דיקור סיני.כנס לאתר שלי וצפה בתכנית על בעיות בזרימת דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
גיא15/02/2009שחכתי לציין שלא מזמן התחלתי להרגיש כאילו האוזניים שלי נסתמות מבפנים , יותר אוזן שמאל מימין , האם זה קשור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
עירית פרידמן15/02/2009הכל קשור...
הכל קורה בגוף שלך והכל מקורו ב"קלקול" פנימי בגוף שלך.
הרפואה המערבית מוצאת את ה"קלקולים" הפיזיים. ואצלך לא מצאה את המקור הרפואי לבעיה.
הרפואה המשלימה (אני בתחום ההומאופתיה) מחפשת את הקשר היותר עמוק שיצא מאיזון.
בהומאופתיה זה נעשה בראיון ובתחומים האחרים באמצעים אחרים (דופק, לשון, גלגל העין ועוד).
מכיון שהרפואה המערבית לא מצאה דרך לעזור לך טוב אתה עושה שאתה מחפש תשובות כאן.
מצא לך דרך שנראית לך (מבחינתי זה הומאופתיה(-: ולך על זה
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי רעליםחגית14/02/2009
שבת שלום אני גרה במצפה בגליל, מקפידה על אכילת מזונות אורגניים ואורח חיים קפדני ובריא. האם אדם במצבי זקוק לניקוי רעלים או שבכלל לא? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפי
יפה שמעוני16/02/2009ציפי שלום,
אם את מרגישה טוב ואין בעיות מיוחדות והתזונה שלך מאוזנת, אין צורך בניקוי רעלים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעלים ואורח חיים "בריא"
יורם גני16/02/2009לציפי שלום רב,
בראיית ה"ביורגונומי" - ביואנרגיה שימושית, פיתוחו של רפי רוזן לתורתו המופלאה של המדען וילהלם רייך. לא אורח החיים אותו אנו מנהלים ואף לא המזון אותו אנו צורכים ואפילו יהיו הבריאים ביותר, קובעים את רמת בריאותנו
אלא - רמת האנרגיה בגוף. את זאת גילה רייך כבר לפני כ-60 שנה. רפי רוזן
המשיך את מחקריו וגילה, מדוע רמת האנרגיה בגופנו יורדת וככול הנראה זהו מצבך בשנה האחרונה, מצב זה ניגרם מההשפעה ההדדית שקיימת בין "משלימים אנרגטיים". על אודות תלות הדדית זו
בכבוד רב יורם גני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליורם מה זה "משלים אנרגטי"
יורם גני17/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשפעת ה"משלים האנרגטי"
יורם גני17/02/2009לרשום בגוגל יורם גני, יש שם הסבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורגניחגית13/02/2009
היי האם מזון שגדל בצורה אורגנית הוא גם בהכרח כזה שגדל באדמה אחרת, כלומר באדמה שיש בה יותר מינרלים? או לא בהכרח? תודה שקד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורגני
יפה שמעוני16/02/2009מזון אורגני נחשב למזון שלא רוסס בחומרי הדבר. ואם זה מזון מהחי, החיות קיבלו מזון ללא חומרי הדברה, אנטביוטיקה והורמונים.
פרטים מפורטים אפשר למצוא באתר של מזון אורגני.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידולים אורגניים
עירית פרידמן16/02/2009מגודלים באדמה שבמשך כמה שנים עוברת הסבה. לא מרוססת ולא מדושנת.
רק אחרי התקופה הזאת האדמה מקבלת אישור ז"א הגידולים ממנה יכולים להמכר כאורגניים.
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי רעליםחגית13/02/2009
שלום מאיזה גיל מומלץ לבצע ניקוי רעלים, ומדוע מומלץ להפסיק עם שתיית אלכוהול כאשר עושים ניקוי רעלים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חגית
יפה שמעוני16/02/2009שלום חגית,
אין קשר לגיל. בכל גיל יכולה להיות הצטברות רעלים.
זה תלוי בתזונה, באזור המגורים (זיהום אויר)
מצב נפשי וכו'.
האלכוהול עצמו נחשב כמקור לבעיות, בעיקר בכבד, שהוא האחראי לניקוי הרעלים הטבעי של גופנו.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיץ עשב חיטה - השפעה על תרופותאליזבט12/02/2009
שלום, ברצוני לשאול האם מיץ עשב חיטה עלול לדכא יעילותן של תרופות. מזה כ-4 חודשים אני מטופלת בקורטיזון (prednisone מ"ג 7.5), האם יעילות התרופה עלולה להפגע כתוצאה משתיה יומית של רבע כוס מיץ עשב חיטה. תודה, אליזבט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אליזבט
יפה שמעוני12/02/2009אליזבט שלום,
מה הסיבה לנטילת הפרדיזון?
עד כמה שידוע לי זה לא אמור להשפיע על התרופה.
אם את סובלת ממחלת מעיים כדאי להזהר במינונים של המיץ. להתחיל במינון נמוך ולראות תגובות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מבקש קשר עם הדה רוםארי שייר11/02/2009
אני בן 84 ואני מתקשה בהליכה. אני רוצה לברר עד כמה הטיפול בשיטה רקאניו סאקרל יכול להועיל לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מר שייר
עדי מנחמי12/02/2009קראניו-סאקרל הינה שיטת טיפול המופעלת על עצמות הגולגולת ולכן אני מסופק אם זה הטיפול האולטימטיבי עבורך.מה סיבת קשיי ההליכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארי שייר
יפה שמעוני12/02/2009שלום רב,
אני ממליצה לך לפנות לגדי נלינגר שמטפל בשיטה ואף הביא אותה לארץ.
כמו כן אני ממליצה לקחת תוספי מזון לחיזוק והומאופתיה כטיפול עדין ואנרגטי שיכול לעזור.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון ובדיקות דםרמי10/02/2009
אני ילד שמעשן קבוע אבל מעט (עד כ-2 קופסאות בשבוע ורק במקרים חריגים יותר) ואני צריך לעשות בדיקות דם.השאלה שלי היא: כמה זמן לוקח לכל החומרים שנכנסים למחזור הדם עקב העישון לצאת ממנו? תודה על העזרה רמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמי
יפה שמעוני10/02/2009רמי שלום,
ודאי ידוע לך שהעישון מזיק לבריאות, במיוחד אם אתה עדיין ילד, כפי שאתה מציין.
לגבי הבדיקות: בבדיקות דם רגילות אין רואים את החומרים של הסיגריות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
רמי10/02/2009תודה רבה לך יפה :). אבל יש לי עוד שאלה. מה זאת אומרת בדיקות רגילות? למשל אני עושה בדיקת דם בשביל אישור לכדורים של פטריות ברגליים, אמרו לי שאני צריך לעשות בדיקת דם כדי שיראו שאני יכול לקחת כדורים אלו. האם בדיקת דם זו הינה בדיקה רגילה כפי שאת מציינת, בדיקה שבה לא יראו חומרים אלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך רמי
שמעוני יפה -נ11/02/2009רמי שלום,
בן כמה אתה?
הבדיקות הן קרוב לודאי לבדוק תפקודי כבד על מנת שתוכל לקחת את הטיפול לפטריות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
רמי11/02/2009בן 17. ובדיקה זאת הינה בדיקה רגילה? בדיקה שבה לא יראו חומרים אלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמי המשך 2
יפה שמעוני12/02/2009רמי,
מה אתה מעשן?
אם אתה מעשן גראס יכול להיות שכן יראו.
לגבי סיגריות רגילות לא יראו.
תפסיק לעשן (המלצה).
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך
רמי12/02/2009מה פתאום סמים.בחיים לא! אני מעשן סיגריות רגילות "Parliament"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך יפה :)
רמי14/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי חלב באנדומטריוזיסענת09/02/2009
שלום לכם אני מקבלת מסרים סותרים לגבי סוגי החלב ומוצריו במצב של אנדומטריוזיס: אילו מבין החלופות עדיפות: חלב סוייה ומוצרי טופו חלב בקר וגבינות בקר חלב צאן ומוצריו תודה מראש ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ענת
יפה שמעוני10/02/2009ענת שלום,
אני ממליצה על חלב עיזים, או לוותר על החלב בכלל.
טחינה, שקדים ואגוזים הם מקור טוב לסידן וחלבון.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, יש תרופה לסכיזופרניה?שלום06/02/2009
יש תחליף לריספרדל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכיזופרניה
עדי מנחמי07/02/2009לצערי,ברפואה הסינית לא ניתן למצוא תחליף, וכך כניראה בכל תחומי הרפואה המשלימה.ניתן לשלב שמוש בצמחי מרפא סיניים אשר עשויים לסייע לתופעות הנלוות לסכיזופרניה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילותליאת03/02/2009
אני בת 40, בשנים האחרונות אני חווה תחושה של לחץ הנובע כנראה משנים של חוסר עמידה על שלי מול הסביבה (בעלי, עבודה וכו') תסכול ולחץ מההשלכות של הויתור על עמדותי (בנושא חינוך הילדים בעיקר). לפני כ 4 חודשים היתה נקודת שבירה. הרגשתי בחילה עד כדי תחושה של חנק בגרון. חרדות ולאט לאט הזדחל לו דיכאון. גסטרולוג אבחן הליקובקטר (שטופל בהצלחה), רפלוקס + בקע סרעפתי (לוסק + שינוי תזונה). התחלתי להפגש עם פסיכולוגית, יש התקדמות אבל איטית. הבחילה לא עברה (היא מלווה אותי רוב שעות היום), יש עדיין חרדות יש דיכאון. הבעיות הפיזיות גורמות לי לחרדות ודיכאון וההפך. איך יוצאים מהמעגל הזה ? איך חוזרים לאיזון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
עדי מנחמי03/02/2009כל אחד שעובר תקופות קשות בחייו,עשוי לסבול מסימפטומים שונים ומגוונים.נפוצים מאד הם אילו של מערכת העיכול.סביר כי אם יהיה פחות סטרס במערכת העצבים המרכזית,כך גם יוטבו בעיות העיכול.
כנסי לאתר youtube והקליקי שם את שמי.ישנם 2 קטעי ראיון בהם דיברתי על טיפול בדיכאון וחרדה ע"י דיקור. ניתן גם לטפל ע"י צמחי מרפא אשר מכוונים לטפל גם בנפש וגם בסימפטומים הנלווים.
במקביל עשי את כל השינויים המתבקשים בחייך.אל תתפתי בשלב זה לתרופות נוגדות דיכאון .
לשרותך תמיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה ודיכאון
עירית פרידמן04/02/2009שלום ליאת
איבחנת את מצבך בצורה מדויקת ביותר וגם הבנת את הקשר בין הסימפטומים הפיזיים והנפשיים.
הרפואה המערבית מטפלת בך בכליה ומנסה "להעלים" את הבחילות. הפסיכולוגיה בכליה מנסה לעזור לך לבסס אישיות יותר אסרטיבית וזה אכן תהליך איטי.
אני ממליצה לך בחום רב לצרף את ההומאופתיה, שמכוונת אל השורש העמוק שיצא מאיזון. וכשהוא נפתר-הבחילות יעלמו (ולא ילוו אותך כל שעות היום, כפי שהמצב הוא היום, למרות הטיפול התרופתי)
הטיפול הפסיכולוגי יעבוד מהר יותר ומבוסס יותר.
הטיפול ההומאופתי לא מעיק כי אין צורך בפגישה כל שבוע (אחת לחודש או יותר) ואין צורך בתרופות כימיות.
את מוזמנת להכנס לאתר שלי ולקרוא את המאמר-"אפשר גם בלי פרוזאק" שמתאר טיפול באשה עם דיכאון רב שנים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת
יפה שמעוני04/02/2009ליאת שלום,
סביר להניח שהבעיה אצלך היא פטריית הקנדידה, אשר מתגברת לאחר טיפול בהליקובקטור (בעזרת אנטיביוטיקה).
הקנדידה גורמת להרבה מהסימפטומים שציינת, כולל בחילה, חרדות, דכאון).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרבית שתן מדאיגה בהריוןבתיה01/02/2009
אני בהריון, שבוע 26, לפני שעה התקשר אלי הרופא המטפל בקשר לתרבית שתן שנלקחה שבוע שעבר ובה נמדד שכמות הלויקוציטים היא 500 cell/µl והמליץ להתחיל בטיפול אנטיביוטי (מוקסיפן) למשך חמישה ימים. מה ההשלכות של אנטיביוטיקה בזמן הריון והאם ישנה אלטרנטיבה? הרופא טען כי המצב מסוכן ועלול לגרום ללידה מוקדמת. אנא החזירו תשובה בהקדם כי אני מודאגת. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה והומאופתיה בהריון
עירית פרידמן01/02/2009שלום בתיה
לא ניתן לדעת ממעט הפרטים שנתת מה מצבך הכללי וההריוני. מה המצב שמצריך נטילת אנטיביוטיקה מלבד הבדיקה? ומה הסכנות בו?
נטילת אנטיביוטיקה באופן כללי איננה רצויה אך היא לא מסוכנת ולכן יש לשקול את המצב בכללתו ולהחליט לפי התמונה הרחבה.
גם אם תחליטי לקחת אנטיביוטיקה כדאי להתחיל טיפול הומאופתי במקביל כדי לחזק אותך בהמשך ההריון ולמנוע הישנות הבעיה.
טיפול הומאופתי בהריון הוא טיפול מותאם למצב וללא כל סיכון.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתיה
יפה שמעוני04/02/2009בתיה שלום רב,
מאחר ואת בהריון בהחלט לא מומלץ לקחת אנטיביוטיקה, אלא רק במקרה חרום. האנטיביוטיקה יכולה לגרום להתפרצות פטריית הקנדידה, שזה לא רצוי, כמובן.
אני ממליצה לעשות ניקוי בשיטת איפ"ק (ניתן לנקות מהגוף גם וירוסים וחיידקים ללא תרופות).
בינתיים תשתדלי לשתות הרבה מים ותה צמחים, להוריד סוכרים ופחמימות ריקות. תרבי באכילת ירקות כתומים וירוקים. הרבה עלים.
לנקות את שלפוחית השתן מומלץ לשתות מים משערות תירס (להרתיח), עלי פטרוזיליה, תה סירפד.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתקשר בנוגע לאמא שליזיו27/01/2009
שלום רב, פונה אליכם בנוגע לאמא שלי, שהינה בגיל 68, וסובלת מעמוד שדרה עקום, חוליות בו שאינן יושבות בדיוק זו על זו, וכאבים בדר"כ עזים בגב התחתון. כמו-כן סובלת מכיב קיבה שהינו גורם עיקרי לכאבי בטן באים וחולפים. בבדיקות רלוונטיות, כגון סי.טי, לא נמצאו תופעות חריגות מעבר לליקויים הנגזרים מגיל ושחיקה טבעית. ולמרות שמדובר כאן בבעיות ומגבלות המתלוות באורח טבעי לגיל המתקדם, ברצוני לדעת אם ניתן ברפואה לא-קונבנציונלית לטפל/לפתור/לשכך וכו' איזו מבעיות אלו, או לאלה מקומות/גורמים כדאי לפנות. אשמח לשמוע מכם. בתודה מרובה מראש זיו 052-4040809
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול משולב
עירית פרידמן27/01/2009שלום זיו
נראה לי שבמצב שאתה מתאר יש צורך למצוא שילוב של טיפולים.
להערכתי טיפול מגע כלשהוא (אוסטיאופתיה, כירופרקטיקה וכד') + טיפול הומאופתי שהוא ללא מגע ויכול להקל על בעיות הקיבה.
השילוב הזה מתאים כי לטיפול במגע יש צורך להתמיד וללכת כל שבוע ובטיפול הומאופתי מספיקה פגישה אחת לחודש ואיננו דורש כל השקעה של מאמץ בין הפגישות.
צריך גם לקחת בחשבון את הגיל של אימך ואת מצבה הכללי.
אם היא אנרגתית ומתמידה כדאי גם לחשוב על שיעורי יוגה או פלדנקרייז.
כל הטיפולים במגע ובתנועה צריכים להיות מאד עדינים ולהנתן ע"י מומחים בלבד.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
זיו28/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוליות
עדי מנחמי27/01/2009אני חולק על עמיתתי שממליצה לך על כרופרטטיקה,שכן במצבה זה טיפול אגרסיבי מידי.דיקור יפני מודרני יעיל מאד בשילוב שיאצו עדין.כנס ביוטיוב לשמי וצפה בתכניות שדיברתי בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
זיו28/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אלטרנטיבינעמה27/01/2009
קצת מצחיק אותי לרשום כאן הודעה כי אני הרבה יותר צעירה מרב המשתמשים באתר, אבל נראה לי שמהניסיון שלכם אני דווקא אוכל ללמוד. יש לי פסוריאזיס, וקבילתי טיפול ראשוני בתכשיר שמכיל נגזרת של ויטמין D, עפ"י מה שאמר לי הרופא עור. האם יש טיפול אלטרנטיבי שניתן לשלב עם תכשירים מסוג זה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן27/01/2009שלום נעמה
טיפול הומאופתי יכול לבוא במקביל לטיפולים אחרים מכל סוג שהוא.
הומאופתיה יכולה גם להקל ולעיתים אף לפתור את בעית הפסוריאזיס.
את יכולה להכנס לאתר שלי ולקרוא עוד על הומאופתיה או לשאול כאן אם מענין אותך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסוריאזיס
נעמה28/01/2009הי עירית, לא שמת לינק לכתבה. אני אשמח לקרוא עוד על התופעות של המחלה הזו, זה חשוב לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסוריאזיס
עדי מנחמי27/01/2009שילחי לי את המייל שלך ואשלח לך כתבה שכתבתי על טיפול בפסוריאזיס ע"י צמחי מרפא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסוריאזיס
נעמה28/01/2009הי עדי, המייל שלי הוא [email protected] אני אשמח לקבל עוד מידע. יש לא מעט שרלטנים ברשת שמקדמים את עצמם וטיפולים שונים, אני רוצה מידע כמה שיותר אובייקטיבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוריאזיס
נעמה29/01/2009עדי תודה רבה על הכתבה, אולם עדיין נשארתי עם הרבה מאוד שאלות, מצד אחד טיפול בסטרואידים מאוד יעיל אבל לזמן קצר. ומצד שני טיפול בצמחים נדמה כי הוא רק משפר את תופעות הלוואי. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנעמה
עדי מנחמי01/02/2009לא נכון לאמר כי הטיפול בצמחים משפר תופעות לוואי! הצמחים אמורים ,במשך זמן לקיחתן ,לשנות ולאזן דפוסים לקוים בגוף אשר מהווים זרז להתפרצויות של נגעים חדשים.דווקא ברפואה הסינית הטיפול הינו שורשי ומחפש לטפל בשורש הבעיה.הטיפול הממושך בצמחים ואף בדיקור,מהווה בעצם טיפול מונע ולא טיפול חרום כשהמצב כבר גרוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסוריאזיס
יפה שמעוני04/02/2009נעמה שלום,
מחלת הפסוריאזיס היא בדרך כלל על רקע רגשי.
על מנת שתהיי מאוזנת מכל הבחינות צריך להתאים לך גם תזונה נכונה עבורך, איזון מערכות כמו: מע' עצבים, מע' הורמונלית, מע' עיכול, ניקוי רעלים, וירוסים, חיידקים, פטריות, אלרגיות וכו'
אני ממליצה על שיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות) בשילוב כל מה שציינתי.
סטרואידים ואנטביוטיקה יכולים להחמיר את המצב.
בהצלחה,
יפה שמעוני 050-7497996
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
