מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויטמין C בהריוןech26/01/2009
אני בחודש שביעי להריוני, מתחילת ההריון אני נוטלת כדור אחד ביום של ויטמין סי 1000 מ"ג, בנוסף למולטי ויטמין פרנטל. סה"כ 1120 מ"ג ויטמין C ביום. לאחרונה קראתי שמינונים גבוהים של ויטמין C בהריון מסוכנים לעובר. שאלתי היא מה נחשב למינון גבוה? ואיזה נזק יכול להיגרם מויטמין C? למיטב הבנתי, ויטמין C אינו נאגר בגוף ומופרש דרך השתן, האם הגוף יכול לאגור כמויות שעלולות להזיק? תודה מראש ויום נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין סי
עדי מנחמי27/01/2009לדעתי 500 מ"ג ביום בהחלט יכול להספיק.לא צריך לצור עומס מיותר על הגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיפית25/01/2009
לבתי בת ה-5 חודשים יש מזה 4 שבועות נוזלים באוזן, ואני לא מצליחה לייבש את הנוזלים! ניסיתי פניסטיל (בהוראת רופא א.א.ג), טיפות מי מלח, אך לשווא. הדבר מפריע לה לאכול מהבקבוק- כיוון שהיא כל הזמן עוצרת כדי לנשום. יש המלצות/ רעיונות מכיוון הרפואה המשלימה? תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפית
יפה שמעוני25/01/2009יפית שלום רב,
לשמחתנו אכן יש פתרונות די קלים לבעיות של עודף נוזלים באזניים.
בשיטת איפ"ק ניתן לנקות מהגוף את הגורמים לבעיה. כמו וירוסים, חיידקים, פטריות, אלרגיות למזון וכו'.
את צריכה להביא את הילד לקליניקה על מנת לאבחן את הגורם לבעיה וגם לנקות את הגורם וכך לפתור את הבעיה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיי נשימהנתן22/01/2009
שלום מזה ארבע שנים אני מטופל בפאקסט נגד חרדה שלרוב מטפל גם בקשיי הנשימה מהם אני סובל שנים רבות. אודה לייעוץ אלטרנטיבי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה, חרדה ונשימה
עירית פרידמן22/01/2009שלום נתן
ייעוץ אלטרנטיבי מומלץ לקבל ממומחה בכל תחום ולא באופן וירטואלי.
אני כהומאופתית ממליצה לך על תחום זה שיכול לעזור לך גם להקל על החרדה וגם על קשיי הנשימה.
ראיון הומאופתי ראשון אורך כשעתיים וזה מסביר למה יש צורך בפגישה פנים אל פנים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתן
יפה שמעוני23/01/2009נתן שלום,
יכולות להיות סיבות רבות לחרדה.
ברפואה הטבעית אנחנו מחפשים ראשית כל את הגורם לחרדה על מנת לנטרל אותו.
את הגורם ניתן למצוא בעזרת איבחון יסודי בעזרת מטפל מקצועי.
ברגע שמוצאים את הסיבה לחרדה ניתן להתאים לך את הטיפול המתאים.
הרבה בריאות,
יפה שמעוני 050-7497996* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפר צווארילילך22/01/2009
אני בת 36 בהריון שבוע 7 אחרי 2 לידות שעשו לי תפר צווארי הריון ראשון נפל בשבוע 17 לאחר מכן עשו צילום וראו שאני צריכה תפר צווארי בהריון , הריון אחרון היה לפני 10 שנים הרופא שלי אומר לי לא בטוח שתטצרכי הפעם תפר הוא ביקש שאחפש את צילום הרחם מלפני 12 שנה שאלתי:האם בגלל שתפרו לי בשתי ההריונות ו 2 ההריונות עברו בהצלחה ילדתי בשבוע 40 בשניהם גם הפעם אני חייבת תפר צווארי או שלא כל הריון צריך במקרה שלי? אני מפחדת שרופא יגיד את לא צריכה וזה יפול לי כמו בהריון הראשון? אודה לך על תשובתך תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילי שלום רב
עדי מנחמי22/01/2009אני מבין את חששך,אך במקרים כאילו את חייבת לתת אמונך ברופא ולהמתין לרגע האמת ואז ידעו אם זה הכרחי.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ליפה - לימודי נטורופטיהיעל22/01/2009
יפה שלום רב, הייתי מעוניינת להתייעץ איתך לגבי לימודי נטורופתיה עבורי. אשמח אם תשלחי לי את כתובת האי מייל שלך. תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל
יפה שמעוני22/01/2009יעל שלום,
המייל שלי נמצא באתר זה.
אני לא אוכל להמליץ לך על מכללה מסויימת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מומלץ לחוסר תיאבון לבן השנהיעל21/01/2009
שלום רב, מה ניתן לעשות עם בן שנה אשר כמעט ואינו אוכל ? האם יש דברים טבעיים שיכולים להגביר את התיאבון שלו ? אילו שיטות טיפול (אלטרנטיביות כמובן) מומלצות בענין זה ? אודה לתשובתכם יום נעים לכולכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאפתיה ובעיות אכילה
עירית פרידמן21/01/2009שלום יעל
כהומאופתית טיפלתי גם בבעיות אכילה בילדים. (באתר שלי יש מאמר על כך-"למה הילד שלי לא אוכל")
הטיפול ההומאופתי הוא הטבעי ביותר שיש, כי הוא מגייס את הכוחות הטבעיים של הגוף לטיפול בכל בעיה.
הטיפול ההומאופתי הוא גם אחד הקלים והנוחים עבור ילדים-
התרופות ניתנות בצורת טיפות.
הביקורים אצל ההומאופת מועטים ומרווחים.
והאינפורמציה נלקחת בשיחה ובתצפית בלבד.
כך שלטעמי זו השיטה המומלצת ביותר (ואין ספק שאני לא אוביקטיבית.....)
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפואה סינית
ניר24/01/2009שלום לך,
דיקור וצמחי מרפא מעודדים תאבון ומחזקים את מערכת העיכול של ילדים.
מומלץ מאוד.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעל
יפה שמעוני25/01/2009יעל שלום,
את צריכה לבדוק אם לילד יש תולעים, אמבות, או פרזיטים במע' העיכול, אשר יכולים להיות הגורם לחוסר תיאבון.
ניתן לאבחן את כל הדברים הללו בקליניקה בשיטת איפ"ק.
לא פולשני וקל לטיפול.
כמובן שקיימים תוספי תזונה כמו ויטמינים ומינרלים לילדים להשלמת חוסרים, אבל זאת כדאי רק לאחר האיבחון.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי נטורופתיהרותם20/01/2009
שלום, אני מעוניינת לשלב לימודי נטורופתיה עם תואר ראשון. הייתי מעוניינת בהמלצות לגבי מקום לימודים המציע אופציה זו.. תודה רבה! רותם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רותם
יפה שמעוני20/01/2009רותם שלום,
אני ממליצה לך לפנות לאגודה הישראלית לנטורופתיה ולתזונה טבעית.
שם תוכלי למצוא רשימת מכללות המלמדות נטורופתיה.
לגבי שילוב עם תואר זה עדיין בחיתולים.
בהצלחה,
יפה שמעוני (יו"ר האגודה לשעבר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוניםנאוה20/01/2009
שלום הבן שלי בן 7 צריך לקבל חיסון בבית הספר הוא מטופל אצל הומאופתית כבר כמה חודשים שאלתי א ותה לגבי החיסון והיא ממש מתנגדת אומרת שזה יכול להזיק רציתי לשמוע את דעתך אני יודעת שיש חיסונים שאפשר לוותר עליהם ויש שכדאי לחסן אני די בדילמה וחשש שבני לא יהיה מחוסן אשמח לשמוע את דעתך תודהן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נאוה
יפה שמעוני20/01/2009נאוה שלום,
בנושא החיסונים יש חילוקי דעות לאורך שנים.
אם את מחליטה בכל זאת לחסן את הילד מומלץ לתת לו פורמולה הומאופתית למניעת תופעות לוואי של החיסון, כמה ימים לפני ואחרי החיסון.
את יכולה להתייעץ עם המטפלת שלך, או בבית מרקחת "הגליל" בתל-אביב, לגבי הפורמולה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה וחיסונים
עירית פרידמן21/01/2009שלום נאוה
כהומאופתית אנחנו "פוגשת" הרבה מאד את נזקי החיסונים. זה קורה בכל גיל אבל בעיקר בגילאים הצעירים (עד שנה). משום כך ההתנגדות של ההומאופתית שלך.
אני מציעה לך לקרוא חומר על הנושא-אפשר לקרוא באתר של ארגון חסון ואפשר לקרוא בספר של ד"ר חיים רוזנטל-"כל מה שלא סיפרו לך על החיסונים". הספר קצר וקל לקריאה.
רק כשיהיה לך מידע מבוסס תוכלי לגבש דיעה עצמאית.
הומאופתים רבים ואני בתוכם נותנים ייעוץ מבוסס בנושא זה ומתאימים אותו לצרכי המשפחה.
זה לא מצב של כן או לא לחסן, יש גם דרכי ביניים.
אם יהיו לך שאלות נוספות, את יכולה לחזור אלי
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת כדורים Q-10דוד פאר17/01/2009
אני בן 59 בבקרים נוטל כדרים : קרטיה 100 , נורמיטן 0.12 , בצהריים לפני הארוחה נוטל את הכדורים : איזיטרול , טבלית סידן + ויטמין D , כדור שמן דגים אמגה 3 . לפני השינהבערך בשעה 21.00 נוטל אמגה 3 , ובשעה 20.00 כדור קריסטור . שאלתי היא " האם מותר ומתי להוסיף ליטול כדור Q-10 ?"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוד
יפה שמעוני18/01/2009דוד שלום רב,
מומלץ לקחת Q10 בבוקר אחרי האוכל. האם אתה מקפיד גם על תזונה נכונה?
זה חשוב מאוד לאור הממצאים שציינת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעעיה בשתןטל15/01/2009
שלום, אני בן 22 ומגיל 15 אני סובל משארית שתן תמידית, כלומר, לעולם יישאר לי שתן בפין שאיני מצליח להוציאו. במהלך 7 השנים הללו עברתי המון בדיקות רפואיות ונפשיות שהצביעו שהכל תקין, ואני פשוט חי בתסכול ומחפש מוצא.... אני רוצה לפנות לרפואה אלטרנטיבית, מאחר והרפואה הרגילה לא הועילה. אני ממש חדש בעסק הזה ולא מבין בזה כל כך אז אם מישהו יוכל לעזור ולכוון אותי אני אשמח. תודה רבה, טל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן15/01/2009שלום טל
מה שאתה עושה זה נכון מאד.
טוב עשית כשהבנת שעליך לחפש תשובות במקום אחר. הרפואה המשלימה על כל גווניה יכולה לתת לך מענה אבל אתה צריך למצוא טיפול שיתאים לך.
אני יכולה לומר לך לגבי הומאופתיה-
הטיפול איננו כרוך במגע ומסירת האינפורמציה היא מילולית בלבד.
הפגישות נערכות פעם בחודש לכל היותר.
הטיפול קל ונוח-כדורי מציצה או טיפות לפה.
אין שום הגבלות תזונתיות או שינוי באורח החיים.
אם נראה לך, תקרא עוד קצת באתר שלי או של אחרים ותגבש לך את הדרך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטל
יפה שמעוני18/01/2009טל שלום רב,
קיימת אפשרות לעזור לך בעזרת ניקוי רעלים מהגוף וניקוי מערכת השתן בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות ורגישויות), צמחי מרפא, מלחי שוסלר ועוד..
צריך להתאים לך אישית את מה שטוב עבורך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליפה שמעוני ועירית פרידמן היקרות,מתעניינת15/01/2009
מהעובדה שדילגתן על השאלה שלי אני צריכה להבין ש...???????? קניתי צמח תבלין שהייתי רוצה לדעת מה הוא לפני שאני משתמשת בו. נאמר לי שהוא משמש בתור צמח רפואי ברפואה האלטרנטיבית. אין לי כל ידע בנושא ולכן פניתי אליכן כמומחיות בשטח זה. היה כל כך קשה להתייחס? 'כן מכירה', 'לא מכירה'? 'כן שמעתי' 'לא שמעתי'? 'כן מומלץ' 'לא מומלץ'. 'אני לא מכירה אבל הייתי ממליצה לך לנסות ב...' וכו' עניינית: איך לדעתכן אני יכולה להעזר באי התגובה שלכן? אישית: כללי נימוס אלמנטרי חלים גם במרחב הוירטואלי - לתשומת לבכן. אני באמת אודה לכל מי שמכיר או משתמש בחליטה הזו על מידע. מתעניינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מכירה
עירית פרידמן15/01/2009בד"כ כשאין לי מה לענות אני לא עונה.
מצטערת אם נפגעת
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתעניינת
יפה שמעוני18/01/2009לידיעתך,
אנחנו עונות כמיטב יכולתנו ובהתנדבות. לא התחייבנו לענות על כל שאלה שעולה על הדעת.
יש מקורות נוספים לקבלת מידע. העזרי בהם.
אם לא עונים, כנראה שאין לנו תשובה מספקת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבאפרת15/01/2009
שלום רב, מזה חודשיים אני נמצאת בחרדות וסובלת מהיפוכונדריה. ובעקבות זה הופיעו אצלי כל מיני כאבים מוזרים בכל הגוף שלא חולפים כבר חודשיים, ואובחנה אצלי דלקת פרקים. בנוסף הברכיים כל הזמן כואבות ואחת מהן נפוחה כבר המון זמן. אני סובלת גם בקשיים בנשימה, דופק לב מהיר ונדודי שינה. יכול להיות שהכל בעצם לא קשור למצב הנפשי אבל אני די בטוחה שכן. אני משתמשת ברסקיו אבל זה לא כ"כ עוזר. השאלה שלי היא איזה טיפול אתם ממליצים לי? אני לא כ"כ מעורה בכל הקשור לרפואה משלימה. אז הייתי שמחה אם תוכלו לייעץ לי על טיפול מתאים שהוא גם יעזור לכאבים וגם ללחץ שאני נמאת בו. בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן15/01/2009שלום אפרת
הומאופתיה היא התחום האידאלי למצב שאת מתארת .
טיפול הומאופתי רואה את האדם באופו מלא - את הצד הפיזי והנפשי.
ההומאופת מנסה להבין את השורש העמוק ביותר של המצב - ז"א מה מתפעל אותך בחייך, ואת זה לרפא.
ריפוי כזה מביא ירידה בכאבים הפיזיים וגם מצב רוח ואנרגיה טובים.
אם יש לך עוד שאלות בנושא את מוזמנת לשאול.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה זה בעצם הומאופתיה?
אפרת15/01/2009ריפוי בעזרת חומרים טבעיים? או טיפול פיזי כמו לחיצות וכו'?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה זה-
עירית פרידמן15/01/2009טיפול בעזרת חומרי טבע מדוללים - הטיפול מפעיל את הכוחות הטבעיים של הגוף.
אין שום מגע .
האינפורמציה נלקחת בשיחה ואת התרופה לוקחים בכדורי מציצה או בטיפות.
באתר שלי יש הסבר מקיף-כנסי ותקראי ואם יש שאלות תחזרי אלי.
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות בנושא ריקוטןחן13/01/2009
לאחר המלצות מ2 רופאים התחלתי אתמול טיפול בריקוטן .. יש לי כמה שאלות בנושא.. 1. האם אפשר לשתות אלכוהול ? 2. האם ניתן לשים קרם לחות בשיער... (גם בשורש) יש אנשים שאומרים שזה לא טוב... 3. האם ניתן לעשות פעילות גופנית כגון פילאטיס ושחייה . תוך כדי השימוש בכדורים ?? אשמח לתשובות .. חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חן
יפה שמעוני14/01/2009חן שלום,
כדאי שתתיעצי עם הרופא שלך. אני אישית לא ממליצה על טיפול בריקוטן. יש פתרונות טבעיים ללא תופעות לוואי.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לריקוטן ..
חן16/01/2009יפה שלום .. אני מודעת לתופעות לוואי שיכולות להיגרם עקב הטיפול בריקוטן .. והתייעצתי כבר עם כמה רופאים בקשר לתופעות .. הבנתי גם שהתופעות שכיחות ושל 99 אחוז מהמשתמשים בריקוטן לא נגרם נזק .. מלבד ייבוש הפנים והשפתיים . והיות וניסיתי להשתמש בעוד כדורים כגון -מיניטוצין .. וכדורים נוספים שלא עזרו כל כך . יש לי פצעים פנימיים שהם בתוך העור יותר ..אני לא רואה דרך אחרת לטפל במצב . רק בקשר לשאלות אשמח אם תוכלי לענות :) תודה חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן
יפה שמעוני18/01/2009חן שלום,
לרפואה הקונבנציונאלית אין פתרונות, מעבר למה שציינת. לכן המלצתי לך לפנות לרפואה הטבעית שיכולה לעזור ללא תופעות לוואי.
לגבי שאלותיך: לא מומלץ אלכוהול עם תרופות. פעילות גופנית מכל סוג מאוד מומלצת. לגבי השיער, אין בעיה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיפה שלום ..
חן21/01/2009מה זה אומר רפואה טבעית ? איך הולך ובמה כרוך הטיפול ברפואה זו ?? אשמח לקבל הסבר על הרפואה ובמה כרוך הטיפול..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן
יפה שמעוני22/01/2009חן שלום,
רפואה טבעית זה אומר לטפל בשיטות טבעיות.
ללא תרופות וחומרים מזיקים.
לדוגמא: בנטורופתיה תוכלי לקבל איבחון ויעוץ לאורח חיים נכון ובריא. ניקוי רעלים ואלרגיות, השלמות של מינרלים וויטמינים, במידת הצורך ובעיקר תזונה נכונה המתאימה לך.
בהצלחה,
יפה שמעוני 050-7497996* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגל11/01/2009
את הכדור גרין מגמה צריך לקחת על בטן ריקה? וניתן לקחת אותו עם מים חמים/ תה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רינת
יפה שמעוני12/01/2009שלום רב,
מומלץ לקחת על קיבה ריקה במים חום החדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולורקס בהריוןשאלה11/01/2009
בדיוק סיימתי לקחת קולורקס במשך 30 יום, אני יודעת שזה לא מומלץ לנשים בהריון, אך יכול להיות שנכנסתי להריון בזמן הטיפול. מה המשמעות של זה? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
יפה שמעוני12/01/2009ראשית מזל טוב.
אין לך מה לחשוש. אין שום המלצות של החברה היצרנית שלא לקחת את הקולורקס בזמן ההריון.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
