מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיטקרענבר.18/09/2009
חברים אני מגיעה מהתחום הקונבנציונאלי. מכיוון שמאסתי במחלות החורף ובביתי שני ילדים קטנים: בת שנתיים וחצי ובן 9 חודשים החלטתי לחזקם לפני החורף.
שוטטתי קצת וקראתי בפעם הראשונה בחיי על פטריית השיטקר.
האם כדאי לתת ומה המינון לכל אחד מילדיי.
איפה ניתן לרכוש?
תודה.
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון
עדי מנחמי23/09/2009שיטקר יכולה לעזור,כמו עוד כל מיני מוצרי מדף לחורף.לדעתי,עדיף להתאים פורמולת צמחים סיניים שמתאימה ספציפית למצבו ונטיותיו של הילד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש + גפייםנטלי - נטלי15/09/2009
אני בת 32 לפני כחודש היו לי כאבים חזקים בצד שמואל של הפנים, נרדמו לי הפנים לחצי שעה לערך בלי יכולת לזוז או לדבר (באמצע הלילה). מאז אני סובלת מכאבים כל כמה שעות בצד שמואל של הפנים, (בעין, באף, בפה, בצואר, ובראש מאחור) ונרדמות לי הידים והרגלים. היתי אצל נורלוג, עשיתי CT ו EEG שיצאו תקינים, אין לרופא מושג מה זה יכול להיות . לחוות דעתכם המקצועית בבקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן15/09/2009שלום נטלי
לרפואה המשלימה בכלל ולהומאופתיה בפרט יש הרבה מאד מה לעשות במקומות שהרפואה המערבית "לא מוצאת כלום".
טיפול הומאופתי מתייחס לכל המצב הפיזי והנפשי ולקשר בינהם. אין צורך לאשש את הכאב או התחושות בממצאי מעבדה אלא מתייחסים אליהם כפי שהם.
ממליצה מאד.
שנה טובה
עירית פרידמן - 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לבני בן ה-12עירית15/09/2009
שלום!
בני בן ה-12 אובחן כסובל מאלרגיה לקרדית האבק,פריחת עץ הזית וקורנית.
הרפואה הקונבנציונלית מציעה חיסונים אחת לשבוע למשך 5 שנים ולא מבטיחה תוצאות,
תרופות להקלה בזמן "התקפה" ואו ניתוח ל"כיווץ" כונכיות האף - לא מבטיחים תוצאות
מאחר ואיני מעוניינת בהצעות הנ"ל אני פונה אילכם בשאלה מה הרפואה הטבעית יכולה
להציע לנו לטפל ואו לסייע בהקלה באלרגיה שהיא ממש מטרד והופכת את הילד ללא רגוע.
תודה
עירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן15/09/2009שלום עירית
טיפול הומאופתי יכול לעשות הרבה בנושא האלרגיות כך שתוכלי להמנע מהתוכנית ה"קשה" שהוצעה לך ברפואה הקונבנציונאלית.
טיפול הומאופתי לילדים הוא קל ועדין ולא דורש מהילד מאמץ או ויתור כלשהוא.
ממליצה מאד.
שנה טובה
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עירית
עירית15/09/2009תודה רבה על תשובתך המהירה!
שנה טובה ומבורכת
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן סתומהמורן15/09/2009
שלום,
לפני כמה ימים הבחנתי שמשהו באוזן הימנית אצלי השתנה, כאילו יש איזושהי שיכבה שחוסמת אותה. כשהשיער נוגע באוזן אני שומעת אותו אחרת מכשהשיער בא על האוזן השנייה. בשלב מסוים האוזן עשתה רעש וחשבתי שאולי היא תיפתח אבל היא לא. זה לא משהו שקרה לי בעבר, מוזר. כשהבחנתי בזה נזכרתי שיום או יומיים לפני כן נפל לי מהיד מכסה ממתכת והוא השמיע רעש חזק עד כדי בלתי נסבל ואמרתי לאמא שלי אח"כ שנראה לי שהתחרשתי בצחוק, אבל באמת הרגשתי שהרעש הזה כואב לי באוזניים בטירוף.
בכל מקרה, אף פעם לא טיפלתי באוזניים בשום דרך חוץ מלנקות אותם ומלשים בהם צמר גפן כשהם כאבו כשהייתי קטנה, אז אני לא יודעת אם יש משהו שאני צריכה או יכולה לעשות בקשר לזה...
אני אמורה לעשות משהו בקשר לזה או לחכות שהאוזן תיפתח או משהו כזה?
תודה,
מורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באוזן
עירית פרידמן15/09/2009שלום מורן
את יכולה לחכות עוד כמה ימים.
אם לא תהיה הטבה במצב כדאי לפנות לרופא לאיבחון ולרפואה משלימה/הומאופתיה לטיפול.
תחזרי אלינו עוד יומיים - שלושה לדווח על מצבך.
כל טוב
עירית פרידמן - 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנרות הופי
עדי מנחמי15/09/2009לשימחתי,רב המקרים של אוזן סתומה נפתרים מיידית ע"י נרות הופי.קראי באתר שלי על הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריקוטןthhk,14/09/2009
האם זה פוגע או מגיע לשרירים בגוף?
האם יש בעייה לעשות פעילות גופנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריקוטן
יפה שמעוני14/09/2009שלום רב,
אני אישית לא ממליצה על טיפול בריקוטן. יכולות להיות תופעות לוואי לא רצויות.
כדאי לבדוק אופציות טבעיות לטיפול באקנה. רצוי אצל נטורופתית שתתאים לך גם תזונה נכונה, ניקוי רעלים ותוספים במידה הצורך.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שמן קוקוס אורגני בריא לעור?נילי14/09/2009
האם שמן קוקוס אורגני בריא לעור הפנים והצוואר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נילי
יפה שמעוני14/09/2009נילי שלום,
יש קרמים מיוחדים לעור הפנים והצואר. שמן קוקוס נחשב לכבד ושמן.
תבדקי אם זה מתאים לסוג העור שלך. האם הוא יבש?
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת והגבלה בפרקי האצבעותilan13/09/2009
לפני שנה נחבלתי חבלה קשה בזרת יד ימין,ולמרות שלא אובחן שבר,האצבע נותרה נפוחה,כואבת ומוגבלת קשות בתנועה,וכמו כן התפתחה דלקת במפרקי הזרת שמתפשטת בהדרגה ליתר האצבעות,ויוצרת נוקשות,הגבלה וכאב
אף אחד מהרופאים והמטפלים אליהם פניתי לא היה יכול להציע לי פתרון או הקלה,והמצב רק מחמיר
כל עיצה או רעיון יתקבלו בברכה
אילן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילן שלום
עדי מנחמי14/09/2009יש טיפולים שעשויים להוריד את הכאב והנפיחות.תנועתיות המפרק גם היא תשתפר אם אין נזק חמור.הטיפול כולל דיקור ,חימום ושימוש בחשמל עדין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילן
יפה שמעוני14/09/2009אילן שלום,
אתה יכול לנסות משחת ארניקה שמאוד יעילה לטיפול לאחר חבלות. עיסוי עדין בכל האצבעות.
כמו כן אני ממליצה שתקח לפרק זמן כמוסות טראומיל במציצה 2-3 פעמים ביום. להשיג בבתי מרקחת הומאופתיים.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחית רגיזהנירית09/09/2009
האם ישנו טיפול לשלפוחית רגיזה ברפואה הטבעית?? ואם כן האם הטיפול מצליח לרפא בעייה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש שתן
עדי מנחמי09/09/2009נירית שלום.לאורך השנים מצאתי,כי במקרים רבים הבעיה נובעת מצניחה של אברי הבטן על השלפוחית.זה נפוץ ,למשל, אצל מי שעברו ניתוחי בטן שונים,לידות רצופות,בעלי כרס ועוד. במקרים אחרים יכול להיות שמדובר בחוסר איזון של מע' העצבים האוטונומית.לאחר שמאבחנים את שורש הבעיה ,ניתן לתת טיפול שבהחלט יכול לעזור,אם ע"י דיקור,צמחים ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן09/09/2009שלום נירית
טיפול הומאופתי מטפל בכל הבעיות הרגיזות ביעילות רבה (מעי רגיז, שלפוחית רגיזה, מצב רוח רגיז וכד)
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נירית09/09/2009אני בת 28 ועדיין לא ילדתי ולא היו לי ניתוחים וכו' זה פתאום הופיע.......
תודה לכן על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
עירית פרידמן09/09/2009זה לא חייב להיות קשור ללידות או לגיל.
יש סיבות רבות אחרות, חלקן לא נראות קשורות.
בעיקרון האדם נוטה לחלות במקומות היותר חלשים בגופו. צריך למצוא את הסיבה שגרמה לחולשה במערכת שלך ולטפל בה.
טיפול הומאופתי שלוקח בחשבון את הסיבה הראשונית יכול לפתור את הבעיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליפת פסיליוםאלה04/09/2009
רכשתי קליפות פסיליום באבקה שמערבבים עם מיים ושותים. האם צריך לקחת את זה על כיבה ריקה או מלאה? בבוקר או בערב? מה ההמלצות?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלה
יפה שמעוני05/09/2009אלה שלום,
מה הסיבה שאת רוצה לקחת את הפסיליום?
האם את סובלת מעצירות, שלשולים, השמנה?
יש לקחת בחשבון שהפסיליום סופח נוזלים מהקיבה ויש לשתות הרבה מים, על מנת למנוע עצירות.
כמו כן אין לקחת יחד עם תוספים, או תרופות אחרות, מאותה הסיבה.
קליפת הפסיליום מכילה כמעט אך ורק סיבים. סיבים עלולים להפריע לספיגת תרופות ומינרלים כמו סידן ואבץ.
ההמלצה לשימוש בסיבים היא כ 20-35 גרם ליום.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש עזרהll03/09/2009
שלום,
מזה כ- 4 חודשים אני סובל מתופעה של דברים שנראה לי כבר קרו בעבר בדיוק אותו הדבר, אך הם לא באמת קרו... (רואה, שומע, בעיקר לדברים חדשים שאני נחשף אליהם)
סוג של דה ז'ה וו מתמשך ולא נעלם...כמו תקופה שכאילו כבר קרתה בחיים אך היא לא קרתה למעשה לעולם...
בנוסף אני מרגיש כל הזמן עייף, לפעמים חסר תאבון ועם מצב רוח ירוד.
ידוע כי אני לא הבן אדם הכי רגוע (עצבני, מתוח, לחוץ בעבודה) ואף עברתי מספר התקפתי חרדה שלאחר מכן התחילה התופעה הזאת.
עשיתי את כל הבדיקות האפשריות החל מMRI, EEG, בדיקות דם וכו' וכל הבדיקות ב"ה תקינות.
קיבלתי המלצה לפנות לגורם פסיכולוגי/פסיכיאטרי אך כרגע הטיפול אינו מועיל בהרבה ולפי מיטב הבנתי התופעה די מוכרת אך לא יודעים בדיוק מה הגורם והיא גם מאוד נדירה כך שלא מוצאים פתרון ורק מנסים להרגיע אותי כל פעם. (רק שזה לא עוזר כי אני קצת נרגע אבל התופעה לא נעלמת)
התופעה מאוד לא נעימה בעיקר בגלל שהיא מפחידה ומוציאה אותי מריכוז ביום יום.
מעניין אותי אם אכן התופעה מוכרת והאם יש דרכים לטפל בה.
שמעתי על בן אדם אחר שקרה לו תופעה מאוד דומה ונתגלה אצלו מחסור בויטמין B12 ולאחר מכן הכל נעלם לו, אך אצלי הבדיקות היו תקינות כפי שציינתי.
אודה לעזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקש עזרה
יפה שמעוני05/09/2009שלום לך,
על מנת שניתן יהיה לעזור לך אני ממליצה לעשות איבחון יסודי בנטורופתיה בשילוב שיטת איפ"ק על מנת למצוא את הגורם לתופעה.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה הומאופתית
עירית פרידמן07/09/2009שלום וו
בהומאופתיה מתייחסים בשיא הרצינות לבעיות שאותן אתה מציין. בוחנים אותן ואת ההקשרים לחייך ולטבע שלך.
מתאימים למצב הזה רמדי (תרופה הומאופתית) שיכולה להקטין ולהעלים את התחושות הלא רצויות.
כל טוב
עירית 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשישות לאחר ניתוחאיריס03/09/2009
שלום.
אני בת 46, ולפני 40 יום עברתי ניתוח בטן לכריתת רחם ומיומה גדולה.
אני מחוסרת אנרגיה באופן טוטאלי למרות שתהליך ההחלמה עובר בסדר (עדיין יש כאבים אבל כבר איני לוקחת משכחים).
האם יש איזו שהיא דרך להחזיר לגוף את מאגרי האנרגיה שנלקחו ממנו בעקבות הכריתה של הרחם ובעקבות הטראומה לגוף?
אודה לכל עצה או הפניה.
איריס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן03/09/2009שלום איריס
דבר ראשון-תרופה הומאופתית שמיועדת למצבי טראומה וממש מחזירה את האנרגיה - "ארניקה" בפוטנץ 200. תתקשרי אלי ואני אסביר לך איך לקחת.
דבר שני-אחרי שאת "חוזרת לעצמך" ללכת לטיפול הומאופתי כדי לטפל בתשתית שהביאה אותך למצב הזה. כי כשלא מטפלים בתשתית הבעיות שבות לתקוף בהמשך בדרך כלשהיא.
כל טוב
עירית פרידמן- 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיריס
יפה שמעוני05/09/2009איריס שלום רב,
ראשית כל החלמה מהירה.
לאחר ניתוח ולקיחת תרופות, אני ממליצה על ניקוי רעלים מהגוף, ניקוי הכבד, מערכת הלימפה והדם.
איזון הורמונלי, תזונה נכונה והשלמת ויטמינים ומינרלים לפי הצורך.
כדאי לעשות איבחון יסודי בנטורופתיה על מנת להתאים לך אישית את הטיפול המתאים ביותר.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטת בייטסליאור02/09/2009
שלום רב, אני סובל מקוצר ראייה. רציתי לדעת האם שיטת בייטס יכולה להיות הפתרון עבורי?
האם היא עובדת, האם ישנם אנשים שהשתמשו בשיטה והיא הצליחה להם.אשמח לשמוע הכל.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביקה
יפה שמעוני02/09/2009צביקה שלום,
לפי עדויות של מטופלים השיטה עובדת.
יש צורך להתמיד לעשות את התרגילים המומלצים בספר.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת תוספי מזוןמיכל01/09/2009
התגלה אצלי אנמיה, אני נוטלת ברזל וכן וויטמין D (גם זה התגלה כחסר)
האם מומלץ ליטול גם תוספי מזון נוספים כגון שמן נר הלילה, דונג קוואי, קו אנזים.
אני בת 35.
בעבר הרופא שלי המטפל המליץ לי לקחת את תוספי המזון הללו כי הוא חשב שאני בחוסר רציני, האם זה מזיק להשתמש בזה כעת? יכול להועיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל
יפה שמעוני02/09/2009מיכל שלום,
ראשית כל אנמיה היא בדרך כלל תוצאה של תזונה לוקה בחסר.
את חייבת לשפר את התזונה של בשילוב ויטמינים ומינרלים.
על מנת לקבל יעוץ אישי המתאים לך כדאי קודם כל לעשות איבחון יסודי, לבדוק מה הסיבות לאנמיה, מערכת עיכול, מע' הורמונלית, בלוטת התריס, תזונה וכו'.
אני ממליצה איבחון בשיטת איפ"ק ונטורופתיה.
בהמצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה
עדי מנחמי02/09/2009במקום כל התוספים,הייתי ממליץ לך על פורמולת צמחים סיניים ,המותאמת אישית,שתקח בחשבון את כל החוסרים.אחד מהם שיכול להתאים הוא הדונג קוואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה אדום (רויבוש)עידו30/08/2009
היי רציתי לדעת עוד על התכונות ועל ההבדלים שבין התה האדום שנקרא גם רויבוש לבין התה הירוק - מבחינת האנטיאוקסידנטים שאני יודע שנמצאים בתה הירוק ויש שמייחסים להם עזרה בירידה במשקל.
הבנתי שגם בתה האדום יש אך האם יותר או פחות? וכמה יותר או פחות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה איתי? פיספסתם אותי?
עידו03/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידו
יפה שמעוני05/09/2009עידו שלום,
שני סוגי התה מכילים אנטי אוקסידנטים.
התה הירוק מכיל גם קפאין ולעומתו התה האדום אינו מכיל קפאין.
תה רויבוש עוזר להפחתת כאבי בטן ובעיות עיכול. מרגיע מתח ועצבים ומפחית גירויים בעור (ע"י מריחת התמצית). מחקרים הראו שרויבוש עשיר באנטי אוקסידאנטים, בדומה לתה ירוק, ובנוסף מכיל מינרלים כגון סידן, ברזל ואשלגן.
לירידה במשקל יש צורך בתזונה מתאימה לך אישית.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות-כך באמצע החייםיוסי28/08/2009
אני בן 34, עובד במשרד ובריא בגופי ובנפשי...
לפני שבוע וחצי התחילה לי עצירות כך סתם באמצע החיים. אני רגיל ליציאות מרובות (מספר פעמים ביום) ומעולם לא היתה לי בעיה בתחום זה.
ניסיתי מיץ שזיפים, ניסיתי קונסיל , סובין , אך לשווא... העצירות לא עוברת ויש בי תחושת כבידות ומלאות
מה יכול לעזור לי? למה ואיך זה התחיל פתאום?
מצפה לישועות
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קרה באמצע החיים?
עירית פרידמן28/08/2009שלום יוסי
לא תמיד עצירות קשורה לאוכל.
הרבה פעמים עצירות היא תוצאה של סטרס כלשהוא. של ארוע רגשי שמשפיע על הגוף הפיזי.
נסה לבדוק מה קרה בחייך בתקופה האחרונה-אפילו דברים קטנים שנראים פשוטים לכאורה יכולים להשפיע.
הפתרונות שיש לי להציע הם הומאופתיים.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוסי
יפה שמעוני29/08/2009יוסי שלום רב,
עצירות יכולה להיות על בסיס פיזי, או רגשי.
אם אין יציאות בכלל, כדאי לבדוק אם אין חסימת מעיים.
תנסה תחילה עבודה עצמית כמו:
נשימות לתוך הבטן.(תרגיל ביוגה).
לנשום דרך האף לתוך הבטן. לנפח את הבטן לספור עד 5 ולשחחר דרך האף. 10 תרגילים כל בוקר.
עמידת נר יכולה לעזור. הליכה, שחיה, רכיבה על אופניים.
עיסוי עם כף היד באזור המעיים עם כיוון השעון.
תשתה ותאכל סלק. אורז מלא, לחם מחיטה מלאה. הרבה ירוקים.
תשתה הרבה מים.
אם כל זה לא יעזור תעשה איבחון אצל מטפל מקצועי למציאת הגורמים לעצירות הפתאומית.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
