מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיקים מורכבים - בן 8ב.ש16/03/2009
בן 8 עם טיקים מורכבים בשרירי הפנים. האם יש טיפול אלטרנטיבי בילדים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט כן
עירית פרידמן16/03/2009שלום
לשמחתי יש לי ניסיון טוב מאד בטיפול הומאופתי בטיקים.
המצב השתפר מאד בכל סוגי הטיקים.
את יכולה לקרוא מאמר על כך באתר שלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון צלסטון נגד אורטיקריה ופריוןרונצ'ה16/03/2009
שלום רב, לבן זוגי יש מחלת אורטיקריה בחודשים האחרונים. הוא כבר קיבל שלוש זריקות צלסטון ומשתמש בכדורים יום יומיים כדי למנוע את הגרדת. אנחנו מנסים להכנס להריון. האם יש קשר וזה עלול להפריע בפריון הגבר? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונצ'ה
יפה שמעוני16/03/2009רונצ'ה שלום,
יש טיפול טבעי לבעיות אורטיקריה וניתן לטפל בגורמים על מנת שהתופעות לא יחזרו.
הטיפול הוא בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות) ניקוי רעלים ותזונה נכונה ללא אלרגנים.
לגבי ההריון כדאי להתייעץ עם הרופא.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,חני15/03/2009
שמי חני ןאני בת 20, ורציתי לשאול מהם מוסדות הלימוד לרפואה משלימה הנחשבים כיום? אשמח אם תענו בהקדם, תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפואה משלימה
עירית פרידמן15/03/2009שלום חני
במונח - "רפואה משלימה" יש אינספור תחומים שניתן ללמוד ולטפל.
יש תחומים "גדולים" ורחבי טווח כמו רפואה סינית והומאופתיה ויש "קטנים" יותר שנלמדים בפרקי זמן קצרים יותר כמו למשל רייקי.
לכן, לא ניתן לענות על שאלתך באופן כללי אלא עפ"י מקצועות לימוד, נטייתך האישית, משך הלימודים, מיקום וכד'
אני מציעה לך לגשת לכמה מקומות לימוד שעונים על הקריטריונים שלך, לבקר, לשוחח, לחוש את האוירה, לבדוק את תכני הלימוד ואז לשלוח שאלות ממוקדות באינטרנט בפורומים הרלוונטיים.
במצב הזה התשובות שתקבלי יהיו יותר מבוססות ויענו לצרכים שלך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה,
חני17/03/2009זה בדיוק מה שאני אעשה....:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה אם אפשר....
חני17/03/2009אם אני רוצה לעשות תואר שני בתרפייה (שזה אפשר רק בתואר שני) לאיזה כיוון שווה לי ללכת כדי להתחבר לאותו נושא? תודה חני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר
עירית פרידמן18/03/2009תואר שני בתראפיה גם הוא מגוון-יש תראפיה באומנות, במוסיקה ובדרמה.
אם נטייתך היא למשל לאומנות אז כדאי לעשות BA בפסיכולוגיה ואומנות.
מכיון שאין עדין תואר ראשון ברפואה משלימה אין אפשרות לחבר את התחום הזה כנושא לימודים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיוגרן ושיבוש טעמיםטליה12/03/2009
בוקר טוב, אימי סובלת מיובש קיצוני בפה בשל תסמונת שיוגרן. תקופה ארוכה היא מתלוננת על טעם חמוץ בפה ודבר לא עוזר להעביר את התחושה. מה שהיא אוכלת הופך חמוץ. התחושה מאוד מאוד קשה לה. האם ייתכן כי בשל היובש הקשה נוצר שיבוש בתחושה (רצפטורים). אם כן למי עלינו לגשת על מנת לטפל בכך. כל עזרה תתקבל בהמון תודה. טליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיורגן
עדי מנחמי12/03/2009אפיונה העיקרי של המחלה הינו יובש של הריריות.התלונה השכיחה ביותר הינה יובש בפה.לגבי אמך,ישנה אפשרות שהיובש מדגיש יותר את הרצפטורים של הטעם החמוץ על הלשון אך יש לבדוק אם לא קיימת גם עליה של מיצי עיכול לחלל הפה.
בדיקור יפני מודרני קיימים פרוטוקולי טיפול המגרים את הריריות להפריש נוזלים.ישנם מקרים בהם ניתן לשפר את הסמפטומים הנלווים למחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בעינייםאביבה10/03/2009
שלום אני בת 47 ומזה מספר חודשים סובלת מנפיחות בעיניים בעפעפיים ומתחת לעין. רציתי לדעת האם לרפואה האלטרטיבית יש פתרון לבעיה זו. בתודה אביבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביבה
יפה שמעוני10/03/2009אביבה שלום,
יש פתרונות, אך תחילה צריך לבדוק מה הגורמים לבעיה.
אלרגיה לאחד החומרים שאת באה איתם המגע כמו : איפור, חומרי ניקוי, קוסמטיקה,
מזון, זיהום אויר?
צריך גם לבדוק מצב הכליות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיו 10א.04/03/2009
ד.נ. אבקש לקבל שם של מאמר מדעי ,שפורסם בכתב עת מכובד, הכולל הוכחות ליעילותו של התוסף קיו 10, עם פירוט התחומים בו הוא נמצא יעיל (כולל שם המחבר, שם כתב העת ותאריך פרסומו). אציין כי בכל חיפושיי לא מצאתי הוכחות כנ"ל, על אף ריבוי הטענות בדבר יעילות התוסף. תודה מראש. א.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א
יפה שמעוני05/03/2009אני ממליצה לך לפנות לחברת סולגאר, אולי יש להם מחקרים.
לא מזמן החברה קיימה מפגש בנושא Q10 והזמינה פרופסור מאוסטרליה, שהביא תוצאות של מחקרים והרצה על הנושא.
לדבריו נמצא שכל מי שלוקח ניסטטינים להורדת שומנים בדם זקוק לQ10,
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיפוש אחר ספרים להתפתחות עצמיתכמטפלאוהד04/03/2009
שלום לכולם.אני סטודנט שנה שניה לנטורופתיה,ושנה לפני ההתמחות שלי . אני מחפש ספרים אשר יתנו לי כלים להתפתחות עצמית כמטפל. האם יש הצעה למשהו???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוהד
יפה שמעוני04/03/2009אוהד שלום.
השוק מוצף בספרים בנושא של התפתחות אישית.
תיכנס לאתר של הוצאת ספרים פוקוס, או דרך גוגל שם תוכל למצוא שפע של הצעות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיותמגי03/03/2009
ילדה בת 5.5 סובלת מאלרגיות והפרשות מוגברות מהעיניים. הגירוי גורם לה לגרד בעיניים עד למצב של דלקות חוזרות ונישנות. טיפלנו בהומאופתיה, ברפואה סינית- צמחים ודיקור, כלום לא עובד. מה עושים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיות
יפה שמעוני04/03/2009מגי שלום,
אני ממליצה על שיטת טיפול איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
בשיטה זו ניתן לנקות מהגוף כל סוג של אלרגיה ללא תרופות.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבןסיוון24/02/2009
אני בת 26, וממש לאחרונה גיליתי שיערה לבנה על הראש, זה ממש מטריד אותי, בעיקר בגלל שאני נראית יותר צעירה מגילי וגם מרגישה ככה. אני אשמח לדעת אם יש פיתרון למניעת הופעת עוד שערות לבנות בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיוון
יפה שמעוני25/02/2009סיוון שלום,
הסירי דאגה מליבך. . שיערות לבנות בודדות יכולות להופיע בכל גיל ואפילו בילדות.
על מנת לשמור על בריאותך בהמשך חייך מומלץ כמובן לשמור על אורח חיים נכון.
תזונה שמכילה את כל אבות המזון, ויטמינים ומינרלים, שינה מספקת, פעילות פיזית ולהימנע ממתח וחרדות במידת האפשר.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 1. אני צמחונית/טבעונית.אפרת23/02/2009
פעמיים בשבוע לוקחת כדור ויטמין B12 , כל פעם 250 mcg . האם זה מספיק? 2. בזמן האחרון כמעט ואיני יוצאת לשמש. לוקחת כל יום (לפעמים שוכחת) 2 טבליות סידן הכוללות כ"א 200 יחידות ויטמין D3 האם זה מספיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפרת
יפה שמעוני25/02/2009אפרת שלום,
אין מספיק נתונים על מנת לייעץ לך.
גיל, משקל, מצב פיזי, בדיקות דם?
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפה שמעוני
אפרת27/02/2009גיל: עוד מעט 63 . משקל: קצת מעל 58 ק"ג (צריכה כבר לרזות קצת, אחרת הגוף יאותת על אפשרות לסכרת). מצב פיזי: בריאה, נוטלת תרופה פסיכיאטרית. בדיקות דם: לא נעשו לאחרונה, האחרונות שנעשו היו תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נא עצתכםCertificate22/02/2009
במידה והפורום לא רלוונטי, מתנצל, אנא התעלמו. אשמח לקבל המלצה (אפשר גם במסר פרטי) לרופא (גם פרטי) רלוונטי לבדיקה וחוות דעת נוספת. (לדעתי רופא אף אוזן גרון מומחה בכיר, אלרגולוג, או כל רופא אחר שיתכן ורלוונטי) חשוב לי שמדובר יהיה ברופא מומחה, בכיר ובעל שם וניסיון רב. בת 29, בריאה לחלוטין, רגישות וכאבים בחלק העליון של האף, סטרואידים ומי מלח (בהמלצת רופא) שנלקחים, מקלים מעט, אך זה כמובן לא פתרון קבוע. עיבוי רירים/תאים אתמואיצליים, כנראה בשל אלרגיה, נשללה דלקת בסינוסים ברנטגן ו CT, כמו כן נלקחה אנטיביוטיקה שלא עזרה, רופא אף אוזן גרון אמר כי צבע הדלקת הוא אלרגי. תודה ושבוע טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסים
עדי מנחמי22/02/2009אני לא יודע להמליץ לך רופא,אך קחי בחשבון כי יתכן וקיימת רגישות סינוסים שאינה דלקת פעילה הנראית בצילום.כמו כן שיבדקו אם קיימת סטיית ספטום(מחיצה).חימום באיזור ע"י מכשיר מיוחד של הרפואה הסינית יכול לעזור.כנסי לאתר שלי וצפי בתכנית על טיפול בסינוסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפואה סינית -מיזם התנדבותיאלון לרנר20/02/2009
שמי אלון לרנר, מטפל מוסמך ברפואה סינית משנת 1997. בעל נסיון קליני רב ובעל מרפאה פרטית בפתח תקווה. לפני מספר חודשים הגשמתי חלום רב שנים- להעניק טיפול רפואי מוזל לכל דורש.. הרעיון עלה במוחי לראשונה בעת שעבדתי בדיקור סיני בבית חולים בסרי לנקה בשנת 2001. הפרוייקט, המכונה "מחטים לנזקקים – Neddles for Needs " , נעשה בשיתוף פעולה עם "בית דני" בשכונת התקווה תל אביב , המארח את הקהל הרב הבא לטיפולים הרפואיים. הפרוייקט מאפשר קבלת סדרת טיפולים ברפואה סינית, בעלות סמלית של 20 ₪ לטיפול בלבד !! (עלות של כעשירית מעלות מקובלת לטיפול במרפאה הפרטית ומטרתה לכסות עלויות חומרים) לנזקקים, מובטלים ואנשים קשי יום הטיפול מוענק חינם אין כסף !! בימים קשים אלו, העוברים על כולנו, אני רואה מצווה גדולה ושליחות בביצוע הפרויקט. אני מקווה כי פנייתי אליכם תהווה פלטפורמה מתאימה לחשיפת הפרוייקט לציבור הרחב, להזמנתו לטיפולים ולהרחבת הפרוייקט ההתנדבותי בעתיד. אנא צרו עימי קשר בטלפון 0522-904008 ברגשות תודה אלון לרנר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלון
יפה שמעוני20/02/2009מברכת על היוזמה.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהsuccessinlife
אמל07/03/2009כל הכבוד. 1. הצלחת להגשים חלום. 2. הצלחת לעזור להרבה אנשים שידם אינה משגת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון ממושךטליה19/02/2009
שלום רב, חברתי סובלת מדיכאון זה זמן רב. האם יש תחום היכול לעזור לדיכאון מתמשך, כאשר תרופות קונבנציונאליות ( נוסו כ- 30 שונות) לא עזרו כלל ? שמעתי על טיפול במגנטים, האם תוכלו לפרט לי על הנושא? האם משהו אחר ?מדובר על דיכאון של למעלה מ-3 שנים וכצפוי מצב של יאוש. תודה רבה, טליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ודיכאון
עירית פרידמן19/02/2009שלום טליה
אחרי שחברתך ניסתה ללא הצלחה 30 (!!) תרופות הגיע הזמן להבין שזה לא הכיוון הנכון......
הומאופתיה מצליחה מאד במקומות הללו. יש לי ניסיון טוב מאד בטיפול באנשים שסבלו מדיכאון ונטלו תרופות. בעזרת טיפול הומאופתי מדויק מצבם שופר ולא היה יותר צורך בתרופות.
טיפול במגנטים, למיטב הבנתי, לא יביא את השיפור המיוחל. המצב של חברתך עמוק ותקוע ורק טיפול שיתחקה אחר שורש הדברים יוכל להועיל.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם לוואי בפה אחרי האוכל וכאב גרוןיעל19/02/2009
שלום, מזה כשנה אני סובלת מכאבי גרון באים וחולפים (נראה לי באיזור השקדיים) הכאבים חולפים אחרי כמה ימים (לבד או לעיתים בעזרת כדורים טבעיים כדוגמאת הומיאוווקס, טננבלוט) רופא אף אוזן גרון שביקרתי אצלו טוען שאם הכאבים חולפים לבד, אין מקום לטיפול, על אף התדירות שבה הם חוזרים. כעת, זהו כבר היום השני שבו אני מרגישה טעם לוואי בפה אחרי כל דבר שאני אוכלת. האם יתכן שיש קשר בין הדברים ? האם יש דרך לטפל ? האם מוכרת תופעה כזו של טעם לוואי בפה אחרי אוכל? אודה לתשובותיכם :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימפטומים שונים
עירית פרידמן19/02/2009שלום יעל
את מתארת סימפטומים שונים ושואלת אם יש בינהם קשר-
התשובה היא -כן. הקשר הוא -את. הסימפטומים הם איתותים שונים שמשהוא אצלך יצא מאיזון, "התקלקל". הסימפטומים הם כמו נורות האזהרה שמודיעות על כך.
את השורש הפנימי אני מחפשת בראיון מקיף. משנמצאה הסיבה העמוקה ניתן להתאים תרופה הומאופתית. כשהשורש "תוקן" גם כל נורות האזהרה מפסיקות לאותת והאדם חש בריאות ואנרגיה.
בכל מקרה שבו הרופא לא מוצא דרך לטפל אני ממליצה על טיפול ש"יודע " לפתור את הבעיה.
הומאופתיה הוא תחום אחד מאד יעיל.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעל
יפה שמעוני20/02/2009יעל שלום,
בהחלט יכול להיות קשר בין התופעות שאת מציינת.
על מנת לטפל ולאזן אותך את צריכה לעשות איבחון יסודי אצל מטפל מקצועי.
כאבי גרון וטעם לוואי יכולים להיות קשורים ולהצביע על הימצאות וירוסים, או חיידקים, או פטריות, או בעיה במערכת העיכול כמו פרזיטים, או פטריית קנדידה, תזונה לא מתאימה, אלרגיות וכו'.
מכאן המסקנה שיש לבדוק לעומק לפני שממליצים על טיפול מתאים.
בברכה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזיםאורית19/02/2009
שלום אני כ 10 חודשים אחרי לידה קשה שהסתיימה בלידת מלקחיים(אחרי שעות של לחיצות).. אני סובלת מתופעת גזים שאינם בשליטתי - קשה מאוד לעצור אותם.אני ממש צריכה 'לקפוא' ולא לזוז כדי לעצור אותם. בביקורי אצל רופא גסטרו הוא ביקש שאשנה קצת את התזונה והפנה אותי לבדיקת לחצים בפי הטבעת - אך לא הבנתי מה הטעם לבצע הבידקה אם אין טיפול לכך. מצד שני, בהתייעצות עם ההמטולוג שלי(יש לי נטייה לקרישיות יתר), הבנתי שאם בבדיקה תתגלה בעיה ,הלידות הבאות יצטרכו להיות בניתוח קיסרי. אשמח לשמוע אם יש לכך פתרון ברפואה האלטרנטיבית, שכן אני פוחדת מהבדיקה והשלכותיה(אם יש כאלה)... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון מיותר
עירית פרידמן19/02/2009שלום אורית
את צודקת מאד בתפיסתך שאם אין פתרון לבעיה אין צורך בבדיקות פולשניות לא נעימות.
בפגישותי עם מטופלים אני מסבירה ש"איבחון" הבעיה איננו "טיפול" בבעיה ויש צורך להפריד את שני התחומים ותמיד לשאול מראש מה מטרת האיבחון.
טיפול הומאופתי לא זקוק לאיבחון מדויק במישור הפיזי מכיון שהוא מתחקה אחר השורשים העמוקים של כל בעיה. אחר ה"שיר הפנימי" שמבצבץ ויוצר דיסהרמוניה בתיפקודו של האדם.
אני ממליצה על טיפול הומאופתי שיכול לשחרר אותך מהגזים, מהפחדים ומהטראומה של הלידה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
