מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גדילהנירית11/05/2009
מהוא הכיוון המתאים לטיפול אלטרנטיבי - בילד עם בעיות גדילה FTT חמור שלא נמצא לו גורם ברפואה הקונבנציונלית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נירית
עדי מנחמי11/05/2009סיכויי ההצלחה בטיפול אינם מאד גבוהים,אך ניתן לעשות אבחון יסודי עפ"י הרפואה הסינית ולחזק ולתמוך ע"י צמחים במערכות הגוף השונות וכך להמנע מתופעות משניות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה
עירית פרידמן11/05/2009שלום נירית
התשובה לשאלה "איזה תחום מומלץ?" היא מורכבת.
כל מטפל מכיר את תחומו ויכול להעיד מניסיונו. אני בטוחה שכל בעיה ניתן לתקוף מכמה תחומים שונים.
לכן חשוב להכיר מעט כל תחום טיפולי ולהחליט מה מתאים לך ומה מתאים לילד.
הומאופתיה יכול להתאים למי-
1.שלא רוצה טיפול כל שבוע (הפגישות אחת לחודש)
2.בטיפול ההומאופתי האיבחון נעשה בשיחה והתרופות-כדורים מתוקים ולכן מתאים למי שלא אוהב טיפולים פולשניים (מחטים) צמחים לא טעימים, או מגע.
מניסיוני הטיפול ההומאופתי עובד מצוין בל פעם שאני שומעת את המשפט - "לא מצאו כלום..."
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נירית12/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודש באף כתוצאה מאלרגיה לחתוליםגלעד10/05/2009
שלום, האם יש טפון או תרופה אחטרנטיבית לגודש קבוע באף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש
עירית פרידמן11/05/2009שלום גלעד
יש מה לעשות במספר תחומים של הרפואה המשלימה.
אני מייצגת כאן את הוומאופתיה ויודעת זאת מניסיון מוצלח.
ובכ"ז שאלה אחת-האם החתולים גרים איתך בבית?
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוק ודלול דםצחי10/05/2009
שלום רב,
אני לוקח פלווקס 75 מ"ג וקרטיה 100 לדילול הדם לאחר צינתור . כמו כן אני שותה 2 כוסות תה ירוק ביום. ראיתי באתר "תה ירוק" אזהרה שבין הקבוצות שצריכות להמנע מצריכת קאטצ'ינים (הנמצאים בתה הירוק) נמצאת קבוצה הלוקחת נוגדי קרישיות דם. מה ידוע לכם על כך? ואם כדאי שאמנע משתית תה ירוק? או רק להקטין את המינון ועד כמה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צחי
עדי מנחמי11/05/2009אין מניעה לשתות עד 2 כוסות ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאהמוניקה מייזנר02/05/2009
בתי סובלת מזה חמש שנים מסבוריאה קשה בפנים המאופינת בכתמים אדומים וקשקשת.
הרפואה הקונבנציונלית לא עזרה לה, האם יש טיפול הומופאטי יעיל לבעיה. הבת היא אחרי
שרות צבאי והתופעה הזו מונעת ממנה למצוא עבודה ולנהל חיים רגילים. אשמח לקבל פתרון
לבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוניקה
יפה שמעוני02/05/2009מוניקה שלום,
יש טיפול לסבוריאה גם בהומאופתיה בשילוב תזונה נכונה, ניקוי רעלים ואלרגיות.
אני ממליצה לעשות איבחון יסודי אצל מטפל מקצועי המשלב את כל השיטות ביחד על מנת שבתך תקבל את הטיפול הטוב ביותר.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן02/05/2009שלום מוניקה
טיפול הומאופתי מדויק בבעיות עור יכול להיות יעיל מאד אם כי דורש סבלנות.
לכן מומלץ לפנות להומאופת קלאסי ( הומאופתיה מדויקת) כדי שיתאים לבתך את התרופה המתאימה לה ביותר.
תרופה כזאת מתחילה תהליך שבו הגוף מחזיר לעצמו את השליטה בבריאות כך שבתך תראה טוב ותרגיש טוב.
אני ממליצה לקרוא באתר שלי את המאמר על טיפול הומאופתי בבעיות עור שיכול להבהיר לך את התמונה בצורה יותר מעמיקה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיכה28/04/2009
אמא שלי חולה במחלת סרטן העור מסוג מלנומה
כיום היא לאחר שני ניתוחים וטיפולים כימותרפים .
לכל יודעי דבר האם יש איזשהו טיפול שונה שיכול לעזור .
אשמח לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול במקביל
עירית פרידמן29/04/2009שלום מיכה
טיפלתי בהומאופתיה בנשים עם סרטן במקביל לטיפול קונבנציונאלי מערבי.
אני יכולה לומר בביטחון שבעזרת הטיפל ההומאופתי הן יצאו מחוזקות מהמחלה ועם סיום החלק של הטיפול המערבי הרגישו טוב יותר מבחינה נפשית ופיזית.
הטיפול ההומאופתי מחזק את המערכות מהשורש כך שהמחלה לא תחזור שוב.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכה
יפה שמעוני30/04/2009מיכה שלום רב,
נערכו מחקרים בבית חולים בארץ בתרופה הומאופתית בשם טראומיל בחולי סרטן לאחר טיפולים כימותרפיים ונמצא שהטראומיל עוזר למנוע את כל תופעות הלוואי של הטיפולים.
את הטראומיל ניתן להשיג בבתי מרקחת ללא מרשם. יש לקחת 2 כמוסות 3 פעמים ביום במציצה בין הארוחות.
כמו כן מומלץ לשים לב לתזונה נכונה מאוד רצוי מזון אורגני.
הרבה בריאות,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרשת נפוצהשושנה27/04/2009
שלום רב,
כנראה לא שמתם לב לשאלה הנוספת שלי. האם אתם מכירים מטפל מומחה שיכול לעזור בטרשת נפוצה. אולי עם צמחים, או משהו שיש לכם ניסיון איתו?
חשוב לי מאד לקבל אינפורמציה כי מדובר בבת שלי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרשת
עדי מנחמי06/05/2009אני מטפל שנים רבות בטרשת ע"י דיקור או צמחים .ניתן לשפר את תפקודי הגוף,אפילו באופן משמעותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמלכה
יפה שמעוני08/05/2009מלכה שלום,
ניתן לשפר את איכות החיים של בתך ע"י תזונה נכונה, ניקוי אלרגיות ורעלים, חיזוק ושיפור כללי.
כדאי לפנות לנטורופת או הומאופת מקצועי.
ויש לך כאן ברשימה אנשי מקצוע שאת מחפשת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת חוסר איזון ותקיעות אנרגטיתענבר26/04/2009
לצוות המלומדים שלום,
אני בת 33 ולאורך החודש וחצי לערך האחרונים אני חווה תחושת תקיעות בגופי, גם בעצירות יומית לעיתים,שזה דבר חדש מאוד לגופי(רגילה עד שלוש פעמים ביום להתרוקן) כמו כן,מיום הביוץ ועד המחזור אני עייפה מאוד מאוד,חסרת אנרגיה לחלוטין,כל מה שבא לי זה לישון ולאכול וזהו. אין לי מצב רוח נעים ומרגע שהמחזור מגיע,אולי יום יומיים לפניו,הכל מתהפך,אני נעימה אופטימית נינוחה היציאות פחות או יותר חוזרות לעצמן,וגם אני.
אני רוצה לפתור את העניין,מה אתם ממליצים לי? באיזה דרך? ומה דעתכם?
אשמח לשמוע את דעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן28/04/2009שלום ענבר
יפה ראית את הקשר בין המצב הפיזי והמצב הנפשי. הקשר הזה תמיד קיים ובטיפול הומאופתי אנחנו עומלים קשה על מנת למצוא אותו ולהבין אותו לעומק.
גם הסימפטומים שלך במחזור ובביוץ מוכרים וידועים בתחום ההומאופתיה.
הטיפול ההומאופתי מנסה להבין את מה שקושר את כל הסימפטומים לכדי הבנה אחת.
טיפול מדויק כזה יכול לעזור לך במהירות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרשת נפוצהשושנה26/04/2009
שלום רב,
האם לפי מיטב ידיעתכם וניסיונכם, הרפואה המשלימה יכולה לעזור באטת התפתחות המחלה טרשת נפוצה לבת 38 המטופלת ברביף. אם כן, האם קיים בארץ מטפל מומחה בתחום זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן, בהחלט
עירית פרידמן26/04/2009שלום מלכה
כדי לטעת בך ביטחון ביכולת של הרפואה המשלימה לעזור אני אספר לך על מקרה שראיתי בוידיו. המקרה המתואר היה של טיפול הומאופתי שהתפרס על פני שמונה שנים באשה חולת טרשת נפוצה.
בפגישה הראשונה המטופלת הגיעה על כסא גלגלים ובהמשך רואים אתה על הרגליים. אח"כ היא גם רוקדת מול המצלמה. זה היה מדהים. לי מספיק מקרה מתועד אחד כדי לדעת שזה אפשרי.
ההומאופתית שהביאה את המקרה היתה הולנדית אבל גם בארץ יש הומאופתים טובים ומנוסים שיכולים לטפל במקרים מהסוג הזה.
חשוב להבין שהטיפול ההומאופתי נעשה במקביל לטיפול הרפואי ובשום אופן לא בא להחליף אותו.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
שושנה26/04/2009תודה לך על התשובה. הרופאים בדרך כלל מזהירים ממקרים כאלו, כי הם אומרים שאי אפשר על סמך מקרה אחד, ועוד בטלוויזיה, לקבל החלטה.
מכל מקום, האם ידוע לך על מומחה מטפל במחלה זו, או תרופה הומאותפתית שאפשר לקחת במקרים כאלו?
הרבה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תשובה
עירית פרידמן28/04/2009שלום מלכה
הרופאים מזהירים מפני כל דבר שאינו משלהם.......
ובענין "מקרה יחיד" - אשאל אותך שאלה לצורך הנושא-האם כשאת רואה מטוס בשמיים את צריכה לראות להק שלם כדי להאמין שזה קיים???
כך בהומאופתיה-לי מספיק מקרה אחד (ואני יודעת על עוד). ציינתי אותו כי הוא מקרה שטופל ותועד במשך כ-8 שנים וההצלה היתה מהימה. כמובן שהרופאים אמרו על אותו מקרה שהוא היה טעות באיבחון, ולא טרשת נפוצה.
אני מאד ממליצה לך על טיפול הומאופתי. אי אפשר להמליץ על תרופה כך סתם מבלי להכיר טוב את האדם שבו מדובר. אם את רוצה מומחה עולמי - אני יכולה להפנות אותך להומאופת שמגיע בימים אלו לארץ. (אם כן - תתקשרי אלי)
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תודה
שושנה28/04/2009הרבה תודה לך על התשובה. אני אציע אותה לבת שלי והיא תחליט כמובן איך ומה.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרשת נפוצה ורפלקסולוגיה
אסתר14/08/2009שבת שלום!
קצת באיחור ... בכל אופן אני מטפלת ברפלקסולוגיה ובהילינג. טפלתי במסגרת הסטאג' שלי ברפלקסלוגיה בחולת טרשת נפוצה והתוצאות היו מדהימות. העבודה הפחיתה באופן משמעותי את כאבי השרירים, את כאבי הגב , הפחיתה את הלחץ בעניים כולל הפחיתה משמעותית את הראייה הכפולה (ליתר דיוק את התדירות של כך), יצרה פינוי פסולת מצויין מהגוף אם לפני כן היה לה פעם בשבועיים יציאה התחיל להיות כל יומיים ולפעמים כל יום. .. ועוד.
ממליצה בחום. חשוב גם לזכור את ההיבט הנפשי של המחלה.. ולרפלקסולוגיה יש יכולת לעזור גם בתחום זה. כמובן שאי אפשר להמנע מנסיגה והתפתחות מוקדים נוספים אך בהחלט ניתן לשפר את איכות החיים.
המון בהצלחה. אם אתם צריכים מידע נוסף אתם מוזמנים לפנות אליי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור יפנישולי דור25/04/2009
האם יש ריאקציות לדיקור יפני שנועד לטפל בדלקת כתף, כמו דכדוך, חוסר תאבון, עצבות וכיו"ב?
למה זה קורה והאם להפסיק את הטיפול?
תודה שולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולי
יפה שמעוני26/04/2009שלום רב,
לא אמור להיות תופעות לוואי כפי שאת מציינת.
יתכן וביחד עם דיקור יפני את צריכה גם תמיכה נוספת כמו תזונה נכונה, תוספי מזון, שיחות, ניקוי רעלים ואיזון כללי.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לא תקינותdash25/04/2009
שלום,
קיבלתי תוצאות לא תקינות בבדיקות הדם , עשיתי דיאטה נטולת שומן עפ"י המלצת דיאטנית ובבדיקה החוזרת התוצאות טיפה שונות.
הבדיקה החוזרת בוצעה לאחר כחודש.
בוצע אולטרסאונד לבדיקת הכבד והכליות-נמצא תקין. בן 27 ללא היסטוריה של מחלות.
כימיה בדם:
ALKP-Alkaline Phosphatase 146.2
ALT-GPT 131 לאחר כחודש: 52
GGT 85 לאחר כחודש: 52
Triglycerides 395 לאחר כחודש: 611 !!!
HDL-Cholesterol 37.3 לאחר כחודש: 28.8
Non-HDL Cholesterol 198 לאחר כחודש: 166
Cholesterol 236 לאחר כחודש: 195
ממה יכולה לנבוע הפגיעה בתפקודי הכבד? ולמה השומנים בדם עולים בעוד הכולסטרול ירד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם
יפה שמעוני25/04/2009שלום רב,
הבסיס לבעיות שהעלת הן בתזונה נכונה. טריגליצרידים (שומנים בדם) הם כתוצאה ישירה של אכילת פחמימות ומתוקים. יש צורך בניקוי הכבד ולהפסיק בשתיית אלכוהול, במידה ואתה שותה.
אני ממליצה לעשות איבחון יסודי אצל נטורופת לקבלת יעוץ המתאים אישית עבורך.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשי23/04/2009
האם לרפואה האלטרנטיבית יש פתרון לבעיה בשם pvns במפרק הירך כאשר הרופאים אומרים שהפתרון הוא ניתוח לכריתה מלאה של הרקמה? אם כן לאיזה תחום ברפואה האלטרנטיבית יש לפנות ואיך אפשר למצוא מומחה בתחום - כאמור, זו בעיה יותר סבוכה מאשר הצטננות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
עירית פרידמן24/04/2009שלום שי
זה מסוג המקרים שאין עבורם סטטיסטיקה בתחום הרפואה המשלימה שתתן לך מספיק ביטחון להמנע מניתוח.
אבל, אני מאד ממליצה ללוות גם טיפול ניתוחי בטיפול משלים בעיקר כדי שהבעיה הזאת או דומות לה לא יחזרו אחרי הניתוח.
ניתוח מסיר רק את הנגע (הסימפטום) אך הוא לא מטפל בסיבות שהביאו את הנגע הזה.
ההומאופתיה מטפלת ישירות בשורש הבעיה ויכולה להסיר את הסיבות העמוקות לה. יצא לי לטפל בכמה מקרי סרטן במקביל לטיפולים קונבנציונאליים ואני יכולה להעיד שהשילוב הזה מוצלח מאד.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלין22/04/2009
האם זה נכון שזה לא בריא לשתות חלב ולקחת אנטיביוטיקה ביחד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע דילגו על שאלתי?
יסמין25/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיכול להיות
עירית פרידמן25/04/2009שלאף אחד מאיתנו אין תשובה מוסמכת.
לי אין תשובה......
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלין
יפה שמעוני26/04/2009אלין שלום רב,
ברפואה הטבעית אנחנו לא ממליצים על לקיחת אנטביוטיקה וגם לא על חלב. לא ביחד ולא לחוד.
אם אין לך ברירה ואת חייבת לקחת אנטיביוטיקה תקחי לפי ההוראות. בדרך כלל ההוראות לקחת אחרי האוכל עם מים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם לוואי בפה אחרי האוכלטלי22/04/2009
בימים האחרונים אני מרגישה טעם לוואי בפה אחרי האוכל. אני בת 29, בריאה, לא נוטלת תרופות ולא מעשנת. אשמח לדעת מה מקור התופעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלי
יפה שמעוני24/04/2009טלי שלום,
טעם לוואי אחרי האוכל יכול לנבוע מבעיות במערכת העיכול, עודף או חוסר חומציות, חוסר אינזימי עיכול, הימצאות של פטריות או פרזיטים שמפרישים רעלים בקיבה וזה מתבטא גם בטעם בפה.
כמו כן האם עברת טיפולי שיניים? לפעמים גם הסתימות בשיניים גורמות לטעם לוואי בפה,
אני ממליצה אחרי כל ארוחה לשתות תה בבונג, נענע, או שומר. יכול לעזור לנטרל ריחות וטעם לוואי.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
טעם רע בפה24/08/2010בת 31 בריאה בדרך כלל,לא נוטלת תרופות ,לא עברתי טיפול שיניים ,יש לי טעם לוואי בפה לאחר האוכל,התופעה נעלמת ואחרי כמה ימים חוזרת,אציין שלפני שנה ילדתי ילד שני( הריון ולידה תקינים) והתחושה שאני מרגישה עכשיו בחלל הפה בדיוק אותה הרגשה כמו שהיתי בהריון.האם התופעה הנ"ל לא חלפה מאז הריון?לפני הריון וגם בהריון הראשון לא הרגשתי את זה.בדיקות דם TSH ותפקודי כבד וספירה חודש לאחר הלידה היו תקינים.מה עושים? אולי יש קשר לתזונה לקויה,משקלי 48 גובה162 BMI16.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעם לוואי
אהוד סברדליק24/08/2010שלום טלי
הטעם בפה בחודשי ההריון הראשוני קשור לפי הרפואה הסינית לכבד שעומס ההורמונים בטרימסטר הראשון של ההריון מכביד עליו וגורם להפרעה במערכת העיכול שכתוצאה ממנה מופיעות בחילות והקאות בטרימסטר זה.
עומס על הכבד שלא בהריון קשור במקרים רבים לאנשים פרפקציוניסטים שדורשים מעצמם ומסביבתם שלמות בכל דבר וכתוצאה מכך נוצר לחץ נפשי רב שמשפיע על הכבד ודרכו על מערכת העיכול ולטעם לוואי בפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר לתופעה
עירית פרידמן24/08/2010שלום
בכל גישה טיפולית יוכלו לתת לך הסברים לתופעות עפ"י נקודת ההסתכלות של הגישה.
השאלה היא האם את מסתפקת בהסבר או רוצה גם טיפול?.....
מהפן ההומאופתי אני יכולה לומר שבהריון מתחוללים בגוף שינויים רבים-הגוף עובר סוג של טלטלה מערכתית שאמורה להרגע אחרי הלידה. לעיתים קורה שהמערכת משתבשת ולא חוזרת לתיפקוד הרגיל.
תרופה הומאופתית שמותאמת לך אחרי הבנה מדויקת של מקור הבעיה יכולה "להזכיר" לגוף מה לעשות.
כך אחרי ראיון הומאופתי אפשר להבין קצת יותר על מקור הבעיה וגם לטפל בה.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזניים סתומותהילה21/04/2009
שלום
אני נמצאת כ- 3 חודשים לאחר לידה (ניתוח קיסרי).לאחרונה אובחן אצל סינוסיטיס שהתאפיין בצינון וכמובן בכאבי ראש. משום מה גם אוזן שמאל שלי נסתמה - הרגשה כמו בנסיעה ארוכה כשהאזניים נסתמות. אני מטופלת באנטיביוטיקה, אולם כאבי הראש לא נעלמו לגמרי והאוזן לא נפתחת. עברתי ניקוי אזניים אצל רופא א.א.ג אך זה לא עוזר.
זו פעם ראשונה שיש לי סינוסיטיס, ואני בריאה בד"כ, פרט לתת פעילות בבלוטת התריס שמטופלת באלטרוקסין כ- 3 שנים.
האם יש לרפואה הטבעית מה לבדוק בנושא האוזן? (אני לא יודעת אם זה קשור - אבל אני נתונה ללחצים ומתחים די גדולים).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה שלום רב
עדי מנחמי21/04/2009מניסיוני,הטיפול היעיל ביותר הוא נרות הופי.בנוסף קיימים טיפולים נפלאים לסינוסיטיס,אשר כמובן משפיע גם על האוזניים.כנסי לאתר שלי וצפי בתכנית בה דיברתי בדיוק על טיפולים אילו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה
עירית פרידמן22/04/2009שלום הילה
ידוע שהריון ולידה הם מצבים שמהוים טריגר להתפרצות של סימפטומים חדשים. הגוף עובר שינויים כ"כ גדולים בפרקי זמן קצרים ולפעמים משהוא משתבש.
נכון צינת את הלחצים בחייך, גם הם גורם שצריך לבדוק אותו ולהתייחס אליו בתמונה הכוללת.
ואולי בכלל הם הבעיה העיקרית כרגע?!
הומאופתיה יכולה לעזור מאד במצבים הללו, בעיקר בהבנת החיבור בין הנפשי לפיזי ובמציאת החוט שמקשר את הכל. כשמצליחים להבין את החוט הזה ולהתאים לו רמדי (תרופה) הכל מסתדר.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת יתרחני19/04/2009
שלום,
אני בת 29, סובלת מזה שנתיים מהזעת יתרף בעיקר בפנים. ההזעה קשורה ללחץ, מתח, התרגשות וגם למאכלים וריחות חריפים. התחושה שלי היא שהחשש מההזעה רק הגביר את התופעה.
האם יש משהו שיכול לעזור? למי אתה מציע לי לפנות?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חני שלום רב
עדי מנחמי20/04/2009התופעה אכן אינה נעימה ופוגעת באיכות החיים.על כן רצוי לנסות ולטפל בשורש הבעיה.ראשית להמנע ממזונות המייצרים חום פנימי,בעיקר תבלינים.שנית,ברפואה הסינית ניתן לטפל בעומס במערכת העצבים המרכזית,המייצרת דופק מהיר וחום פנימי.גם דיקור וגם צמחי מרפא יכולים לסייע לבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על מטפל
חני21/04/2009אודה לכם אם תמליצו לי על מטפל ברפואה סינית מאיזור חיפה/קריות לטיפול בבעיה של הזעת היתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה
עירית פרידמן22/04/2009שלום חני
הבנת נכון שהבעיה איננה ההזעה אלא מה שיוצר אותה ובזה צריך לטפל.
דרך הפעילות של ההומאופתיה היא דיוק כזאת-חיפוש אחר השורש של הסימפטום וטיפול בו.
הומאופתיה היא דרך טיפול יעילה, קלה ונוחה וזה מה שאני ממליצה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
