מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הומאופתיה ותמציות באךמור28/07/2009
שלום, ברצוני לדעת מה ההבדל בין הומאופתיה לבין תמציות באך? מבחינת טיפול/יעילות/חומרים/ ועוד.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההבדלים
עירית פרידמן28/07/2009מנקודת מבטי כהומאופתית ההבדל העיקרי הוא במספר התרופות-
בהומאופתיה יש כ- 3000 תרופות ובפרחי באך כ-30 תרופות.
משום כך הומאופתיה בעלת טווח רחב יותר ובעלת יכולת דיוק רבה יותר.
כל טוב
עירית פרידמן - 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותמור28/07/2009
שלום רב, היני בוגרת לימודי רפלקסולוגיה וברצוני להמשיך וללמוד אקופונקטורה, אציין כי מפאת היותי עובדת במשרה מלאה וגם בהתייעצות עם מנהל המכללה שאליה נרשמתי , נרשמתי רק לדיקור סיני ולא למגמת רפואה סינית (אני בוגרת קורסי אנטומיה,פיזיוחלוגיה ופתולוגיה)וזאת ממספר טעמים. שאלתי - היני מעוניינת להיות פרפקציוניסטית וללמוד לעומק את תחום הדיקור, האם מפאת כך שנרשמתי לדיקור סיני ללא צמחי מרפא, טווינא/שיאצו וצ'י קונג יכול לפגוע במקצועיות שלי? אציין כי מכיוון והיותי סבלת מכאבי גב נאמר לי כי לא רצוי שאטפל בשיאצו ולכן פניתי לרפלקסולוגיה.
האם השילוב של רפלקסולוגיה, ודיקור סיני הוא מספיק טוב? כמובן שבעתיד ארצה לשלב עוד תחומים כגון פרחי באך או אירדיולוגיה ואף תזונה אך לא עתה . מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור
עדי מנחמי29/07/2009דיקור הולך מצויין עם כל טיפול מנואלי כמו שיאצו ורפלקסולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגליםרבקה27/07/2009
רגלים קרות אין מספיק זרימת דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה השאלה?
עדי מנחמי28/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרבקה
יפה שמעוני29/07/2009רבקה שלום,
על מנת לתת לך יעוץ צריך עוד פרטים.
בעיה של זרימת דם ברגלים יכולה להיות מחסימות בכלי דם, אנמיה, השמנה ועוד..
אפשר לעזור.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטה ברפואה משלימהמורן27/07/2009
בס"ד
שלום, שמעתי שיש סוג של רפואה משלימה שמטפלת באמצעות האוזניים (כלומר, שכל נקודה באוזן מצביעה על חלק בגוף וניתנת לטיפול). האם ידוע לכם מה השם של שיטה זו? האם ניתן למצוא מטפלים מוסמכים בארץ?
תודה
דנאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור באוזן
עדי מנחמי28/07/2009השיטה הינה חלק ממערך הלימוד של רפואה סינית.קיימת שיטה מודרנית של דיקור אוזניים ע"ש נוז'ייה,אותה למדתי במסגרת רפואה יפנית מודרנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי ניקןתמר22/07/2009
שלום.
לאחרונה התנסיתי במוצרי ניקן, אין ספק שהם גרמו לי להרגשה טובה ואני אפילו שוקלת לרכוש לעצמי חלק. אבל- שמעתי שהביקורת כנגד הטכנולוגיה הזו היא בגלל שהמוצרים מפירים את המעגל החשמלי (מודה אני מצטטת בלי להבין בכלל מה אני אומרת) הפגוע של הגוף ובעזרת המגנטים יוצרים מעגל חשמלי תקין. דימו לי את זה לאדם הסובל מעצירות, שיקח תה טיבטי או משלשלים למיניהם, נכון, תהיה לו הקלה בנוגע לעצירות והבעיה הזו תיפטר אבל זה יהיה על חשבון היחלשות מערכת העיקול וע"י יצירת תלות במוצר חיצוניו לא ע"י חיזוק מערכת העיקול עצמה.
האם שמעתם על המוצרים ומה דעתכם עליהם ועל השימוש בהם (שוב כי אין לי ספק שהם עובדים השאלה על חשבון מה)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ???
תמר23/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקן
עדי מנחמי23/07/2009אין ספק שמגנטים יכולים לסייע להורדת כאב.הבעיה היא שהם לא מטפלים בשורש הבעיה ולכן לא תמיד יהיו יעילים למשך זמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
תמר23/07/2009אתה יכול להסביר לי בבקשה מה זה המעגלים החשמליים האלו של הגוף עליהם המוצרים עובדים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגנט
עדי מנחמי26/07/2009למגנטים השפעה על מערכת העצבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לאחר לידהליאת21/07/2009
היי
ילדתי לפני 5 חודשיים ואני מניקה באופן מלא. לפני 3 חודשיים התחיל לי נשירת שיער
מטורפת שלא עוברת, בנוסף אני עייפה כל הזמן. מה ניתן לעשות כדי להגיע לאיזון
הורמונלי , האם יש תוסף תזונה שמומלץ לאישה מניקה ?
מבחינת תזונה אני אוכלת הכל בשר, ירקות, פחמימות ואני שותה לפחות שתי ליטר ביום.
תודה מראש
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת
יפה שמעוני21/07/2009ליאת שלום רב,
מזל טוב.
לאחר לידה נשירת שיער היא סימפטום די נפוץ.
לכן מומלץ לקחת תערובת מינרלים וויטמינים, גם אם את חושבת שאת אוכלת נכון.
המינרלים צריכים להכיל ברזל, סידן, אבץ וצורן. כמו כן מומלץ לקחת B12+ פוליק אסיד.
לאכול פירות, ירקות, דגנים מלאים, ביצים, בשר, עוף, דגים, שקדים ואגוזים. תוצאות תוכלי לראות כעבור חודש בערך. יש לקחת את התוספים למספר חודשים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסף תזונה
ליאת22/07/2009האם יש תוסף תזונה אחד שמכיל את כל הויטמינים שציינת?
ואם כן אשמח לדעת איזה ושל איזה חברה.
או שרצוי לקחת כל אחד בנפרד?
אור ואהבה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן21/07/2009שלום ליאת
לאחר ההריון הגוף עבר "טראומה" רצינית של הולדה של ינויים הומונאליים ופיזיים, של הנקה ושינה לא סדירה ועוד.
כל אלה יכולים להשפיע על האם בצורות שונות.
טיפול הומאופתי יכול "להזכיר" לאשה איך לחזור לעצמה יותר מהר בצורה בראה ועדינה.
הטיפול ההומאופתי בטוח בזמן הנקה.
באתר שלי כמה מאמרים על הומאופתיה הריון ולידה. את מוזמנת לקרוא.
כל טוב
עירית פרידמן- 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באגן שמקשים על ההליכהסיגל21/07/2009
אני בת 34, וסובלת יותר משנה מכאבים בירכיים העליונות ובאגן, באופן אשר לעיתים מקשה עליי ללכת. לפני כשנה, באחד הימים, לא הייתי מסוגלת ללכת. הגעתי למוקד חירום, כל בדיקות הדם ובדיקות אחרות היו תקינות. יותר מאוחר עשיתי צילום רנטגן שהיה תקין. השערתי שהעניין התחיל מכיוון שהייתי בכושר פיזי ירוד ולאחר תקופה של הרמת משקל שלא הייתי רגילה אליו. אבחנת האורטופד: "כאבים בגב התחתון". בפיזיותרפיה נאמר לי שאין לי צורך בטיפול. והערה נוספת: כאשר אני עושה מתיחות באיזור הכואב (ירכיים עליונות) אני חווה הקלה זמנית (מועטה אמנם, אבל קיימת).
מה עצתכן/ם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד מספר הערות
סיגל21/07/2009הפיזיותרפיסטיות המליצו לי על פילאטיס, אך כרגע יש לי קושי אפילו ללכת.
הגעתי למטפלת בדיקור סיני שהציעה לי כחלק מהטיפול כדורי צמחים שמעלים את מחיר הטיפול.
האם דיקור סיני יעזור? תוך כמה זמן אמור טיפול בדיקור להיות יעיל ולהסתיים? האם יש צורך אמיתי באותם כדורי צמחים או שניתן לוותר עליהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב טיפולים
עירית פרידמן21/07/2009שלום רוית
המלצתי לשלב טיפול במגע עם טיפול הומאופתי.
טיפול במגע יכול להיות שיאצו, כירופרקט או המלצות ליציבה נכונה.
טיפול הומאופתי יסייע לכל המערכת שלך לתפקד יותר טוב ולחזור למצב בריאות תקין.
כל טוב
עירית פרידמן - 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוית
עדי מנחמי21/07/2009מנסיוני בטיפול בדיקור בבעיות אוטופדיות,סביר כי נוצר לחץ בחוליות הגב התחתון.הלחץ מייצר הקרנה לעצם העצה שבאגן.קיים פרוטוקול טיפול מעולה בדיקור עם חימום הגב,אשר מוריד את הרגישות הזו.באתר שלי תוכלי לצפות בתכנית שדיברתי על נושא זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עדי, ועוד שאלה
סיגל23/07/2009תודה לך על תשובתך.
אני נוטה להחליט בעד טיפול בדיקור, שאכן כולל גם חימום, אבל אותה מטפלת שדברתי איתה אומרת לי שהטיפול חייב לכלול גם כמוסות צמחים אחרת יתארך פי שתיים.
כלומר, אם טיפול בדיקור עם כמוסות צמחים יארך 3-4 חודשים,
טיפול בדיקור ללא כמוסות ישיג את אותן תוצאות בזמן כפול- 6-8 חודשים.
כאשר קניית הכמוסות היא בתוספת מחיר משמעותית.
האם יש ממש בטענות אלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמחים
עדי מנחמי23/07/2009טיפול בבעיות אורטופדיות לא מצריך כלל וכלל שמוש בצמחים.זה מיותר לחלוטין.כמה טיפולים בודדים בדיקור אמורים לשפר משמעותית את הכאב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך, עדי!
סיגל23/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה
עדי מנחמי23/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הירדמות כף רגל שמאלאבי19/07/2009
שלום,
ברצוני לשתף אתכם בעניין שמציק לי מזה שבועיים ונמצא כרגע ללא פתרון.
אני בן 34, הכל התחיל בפעילות פיזית מאומצת שביצעתי 3-4 שעות פעמיים בשבוע (לא עושה ספורט בשיגרה) במסגרת שיפוצי טיח וריצוף בבית במהלכה ישבתי ישיבה שפופה = צפרדע או על ארבע כמעט לאורך כל הזמן דלעיל ואח"כ הרגשתי שמשהו השתבש.
לפני 10 ימים פניתי למיון לאחר תופעת הירדמות ברגל שמאל עם סימני הירדמות ביד שמאל וחצי פנים. נבדקתי נוירולוגית, MRI,EEG, TCD, סי טי מח ולאחר 4 ימים נשארתי עם הירדמות כף רגל שמאל עד לחצי שוק (הרגשה שאני עם גרב) שוחררתי ללא ממצא נוירולוגי. לאחר שבוע חלה החמרה מסוימת והשריר האחורי ברגל התחיל לכאוב כולל ברך. שוב מיון, נוירולוגי תקין ואורטופדי תקין...
רופאת משפחה המליצה לעשות אולטרא סאונד בטן תחתונה ומפשעת שמאל (אולי קילה?).
התופעה החלה בכף הרגל וכיום עולה עד למפשעת שמאל.
אני אובד עצות ואין לי מושג מי מבין מה ולאן אני צריך לפנות להמשך?
נא עזרתכם המקצועית ו/או מי מכם חברי הפורום שעברו דבר דומה.
בברכה,
אבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן19/07/2009שלום אבי
בכל מצב שבו אין ממצאים ברורים באיבחון אני ממליצה על טיפול הומאופתי.
טיפול כזה לא זקוק ל"אישורים" של ממצאים אלא "עובד" עם האינפורמציה שניתנת בשיחה.
הטיפול ההומאופתי נוגע בטווח רחב מאד של בעיות פיזיות ונפשיות ויכול לעזור גם לך לצאת מהתקיעות הפיזית של השרירים.
כל טוב
עירית פרידמן- 0523815183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבי
יפה שמעוני20/07/2009אבי שלום רב,
ראשית אני ממליצה לך לקחת מגנזיום 2-3 פעמים ביום להרפיית השרירים בשילוב טראומיל 3 כמוסות ליום במציצה. ( להשיג בבתי מרקחת הומאופתיים). צריכה להיות הטבה תוך זמן קצר.
אם לא יעזור אני ממליצה על טיפול בשיטה בשם סו-ג'וק (יד ורגל), שעוזרת לטפל בכל הגוף דרך כף היד והרגל, בעזרת מגנטים, דיקור, לחיצות, זרעים וצבעים.
מוצאים את המקום הכואב בהשתקפות של כף היד - המקביל לגוף ומשחררים את המקום הבעייתי. טיפול קל ומהיר.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיוון לטיפול משליםמיכל14/07/2009
בחודשיים האחרונים יש לי י חום גוף נמוך של 37.5 עולה ויורד. וגם כאבים בגוף בכל מיני מקומות.
בלוטות לימפה בבית שחי נפוחות. בבדיקות דם היה:
cardiolipin igg
cardiolipin igm - שניהם מעל הנורמה
anti ds dna - גבוה
חושבים בכיוון של לופוס, אבל עדיין אין אבחנה. מעבר לזה אני מאוד חלשה ופעם בחודש אני אוספת איזשהי מחלה ויראלית על הדרך ( בזמן המחזור בדר"כ).
איזה טיפול משלים יכול לעזור לי במצבי הנוכחי ? מה אתם ממליצים ?
תודה על עזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מערכת חיסון
עדי מנחמי14/07/2009לא ניתן לדעת אם מע' חיסון חלשה איפשרה למצב או להפיך.בכל מקרה ,אני הייתי עושה אבחון כוללני ומדוייק כדי לאתר את החולשות בגוף.נראה יש צורך לאזן את מע' החיסון .ניתן לעשות זאת ע"י צמחים ודיקור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן19/07/2009שלום יעלה
טיפול הומאופתי יכול לעזור לך לחזק את כל מה שנחלש בגוף ולעצור תהליכים של מחלה.
הטיפול עדין וקל לביצוע.
את יכולה לקרוא עוד באתר שלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעלה
יפה שמעוני20/07/2009יעלה שלום רב,
האם בדקו אם יש לך אולי וירוס אפשטיין בר - מחלת הנשיקה?
הסימפטומים דומים.
ניתן לנקות וירוסים וחיידקים מהגוף בשיטת איפ"ק (עובד על התדרים של הגוף) ולהחזיר את האיזון למערכות בשילוב ניקוי רעלים, תזונה נכונה והשלמות ויטמינים ומינרלים, בהתאם לממצאים, לאחר איבחון יסודי.
הרבה בריאות,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לדלקת בדרכי השתןנטלי12/07/2009
שלום!
אני שמחה לראות שיש פורום לרפואה משלימה!
יש לי רגישות לדלקת בדרכי השתן (אני שומרת על היגיינה באופן כללי ובמיוחד לאחר סקס).
האם יש כדורים טבעיים/מאכל/שתייה מסויימים שאני יכולה לקחת באופן קבוע על מנת למנוע את התפתחות הדלקת?
אם כבר יש דלקת, יש משהו טבעי שאפשר לקחת במקום אנטיביוטיקה?
תודה מראש! שיהיה שבוע נפלא!
לילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת דרכי שתן.
עדי מנחמי12/07/2009ברפואה הסינית יש פורמולות מעולות לדרכי שתן ,גם כטיפול מונע וגם במצב אקוטי(בתנאי שמתחילים בזמן). ניתן גם לשתות מיץ חמוציות(יש גם קפסולות),אך לא תמיד זה עוזר.בבדיקה ראשונית ,ניתן לאבחן ברפואה סינית את הסיבות ואז לתת טיפול מדוייק לבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילך
יפה שמעוני13/07/2009לילך שלום,
דלקות שתן חוזרות יכולות להגרם כתוצאה מהימצאות פטריה בשם קנדידה.
תכנסי לאתר של הקנדידה ותבדקי לפי השאלון אם יש לך תופעות נוספות.
הטיפול לניקוי הפטריה הוא בעזרת כמוסות, בשילוב תזונה נכונה למשך חודש ימים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילובדניאלה09/07/2009
האם אפשר לשלב טיפול אלטרנטיבי עם טיפול קונבנציונאלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה
יפה שמעוני11/07/2009דניאלה שלום רב,
בהחלט כן.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקי הלסתאנונימי09/07/2009
שלום
מאז חצי שנה אני סובלת מבעיה של פרקי הלסת כאבים חזקים בזמן פתיחת הפה שהוא מוגבל, בזמן אכילה ולעיסה הלכתי לרופא מומחה של פה ולסתוהוא שלח אותי לעשות פיזיוטרפיה כמו כן עשו לי זריקת אילחוש לעזור להחזיר את הדיסק המפרק למקום ללא הועיל היום מדברים איתי על ניתוח של הוצאת הדיסק ואני מאוד חוששת שחלק מגופי יהיה חסר ומה יהיו השלכות
ברצוני לדעת אולי רפואה אלטרנטיבית יכולים לסייע בהורדת הכאב ואיזה בדיוק טיפול ?
תודה מראש
מחכה לתשובה בהקדם האפשרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרינה
יפה שמעוני09/07/2009מרינה שלום רב,
טיפול בקרינו- סאקרל יכול אולי לעזור לך. זו שיטת טיפול עדינה שמשחררים את הלחץ על עצמות הגולגולת ובכך ישתחרר הלחץ גם על פרקי הלסת.
שווה לנסות לפני שהולכים לניתוח.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודש ריאתיירדי08/07/2009
שלום,
אני מושתלת כליה כ-4 שנים, בת 52 , ובחודש האחרון נתגלה אצלי גודש ריאתי. ולא היו לי בעיות לב בעבר.
הרופא נתן לי פוזיד. רציתי לדעת האם יש לרפואה המשלימה טיפול מתאים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירדי
יפה שמעוני09/07/2009שלום רב,
את יכולה להעזר גם במלחי ד"ר שוסלר, הומאופתיה וצמחי מרפאה להורדת עודף נוזלים וזאת לאחר איבחון יסודי אצל מטפל מומחה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול אצבעות אחרי לידהציפור07/07/2009
שלום רב
אצבעות כף יד עדין רדומות ,הבנתי שזו תופעה שכיחה לנשים אחרי לידה.
אחרי בירור רפואי הפתרון המוצע הוא ניתוח.
לא מעונינת בכך אלו טיפולים אלטרנטיבים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפות
עדי מנחמי07/07/2009במקרים רבים אין צורך בניתוח.אני משלב כמה טכניקות של דיקור,חשמל עדין וכן טיפול עצמי יומיומי של חימום .לרב זה פותר את הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפור
יפה שמעוני09/07/2009ציפור שלום רב,
את צריכה לבדוק אם לא חסר לך ברזל והומגלובין, שיכולים לגרום לנימול (לא מגיע מספיק דם לקצוות), או אם לחץ על אחת החוליות שלך, כתוצאה ממאמץ הלידה או אם טופלת באפידורל.
טיפול נוסף שיכול לעזור זה דיקור וסו-ג'וק.
בהצלחה ומזל טוב,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור יתרנורית07/07/2009
שלום,
אני בת 28 בחודש ה- שלישי להריוני,
בעלת שחלות פוליציסטיות.
במהלך התקופה עד לפני ההריון השתמשתי בגלולות מסוג "אורטו ציקלין" בכדי לצמצם את תופעות הלוואי של ה"מחלה".
לאחרונה נחשפתי למצב של שיעור יתר על הפנים, מה שלא היה לפני , גם לא בהריון הראשון לפני כ - 4 שנים.
שאלתי היא האם יש טיפול כולשהו ברפואה האלטרנטיבית שיכול להועיל במצבי ?
לתשובתכם המהירה אודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור
עדי מנחמי07/07/2009כל מה שצריך זה איזון של רמות אסטרוגן.יש צמחים סיניים המכילים אסטרוגן טיבעי.ניתן לקחת במהלך הריון ולצמצם את תופעות הלוואי של שחלה פוליציסטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
