מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול בגז אוזוןעירא04/11/2010
שלום,
נכויתי כוויות קשות בידיים לפני כמעט 5 חודשים ועברתי שני ניתוחי השתלת עור לאורך כל הידיים עד לכתף.
יש לי עדיין אזורים שלא נסגרו מאז הניתוח ונשארו פצועים ומדממים (וכואבים מאוד...)
שמעתי ממספר אנשים על הטיפול בגז אוזון שמאוד עוזר לפצעים קשי החלמה.
מעוניין לדעת אם אתם ממליצים על טיפול כזה בפצעי כויות שמסרבים להחלים ואם יש נסיון בטיפול כזה בפגועי כויות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגז אוזון - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין07/11/2010עירא שלום,
איני מכיר מחקר רציני שמצא שהטיפול באוזון עוזר להחלמת הפצעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיוך לא סימטרירונן04/11/2010
שלום
יש לי חיוך לא סימטרי זתומרת בזמן שאני מחייך השפה התחתונה נוטה לשמאל
קראתי באינטרנט שישנה אפשרות כי מדובר בבעיה עצבית
חשוב לצייין כי יש לי שינים ישרות ממש
ניתוח של הפה והחזרתו למצב נורמלי נחשב כמסובך?
כמה זמן החלמה ?
מחיר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיוך לא סימטרי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין04/11/2010רונן שלום,
ייתכן שניתן לפתור את הבעיה או לפחות לשפר ע"י בוטוקס. תשובה מקצועית יותר אוכל לתת רק לאחר בדיקה במרפאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנה אחרי ניתוח אףאלכס03/11/2010
שלום.
לפני יותר משנה עשיתי ניתוח אף כדי ליישר אותו ולעשות אותו יותר צר.
אחרי שהורדתי את הגבס הייתי ממש לא מרוצה כי האף היה עדיין מאוד עבה והטיפ נטה כלפי מעלה, כמובן שהרופא אמר שזוהי נפיחות וזה יעבור, לא האמנתי אבל חיכיתי וחיכיתי...
עכשיו כעבור יותר משנה האף נראה פשוט נורא, הוא עבה ונורא "חזירי".
רציתי לדעת אם יש אפשרות לתקן אותו כדי שפשוט יראה כמו אף נורמלי ופשוט.
בבקשה תעזרו לי אני לא רוצה לפתח סתם ציפיות.
תודה מראש
אלכס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנה אחרי ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין04/11/2010אלכס שלום,
ראשית טוב שהמתנת בסבלנות כי לעתים זה אכן לוקח המון זמן לנפיחות לרדת. בכל מקרה לא ניתן לענות על שאלתך מבלי לבדוק אותך פנים אל פנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלות ניתוח השתלת עורצחי02/11/2010
שלום
אני מבוטח בביטוח בריאות פרטי ועברתי ניתוח בבית חולים עירוני.הניתוח לא היה פרטי. חברת הביטוח אמורה להחזיר לי 50% מעלות טופס17 של קופ"ח כללית ששילמה לבית החולים העירוני. האם אפשר לקבל הערכה לסכום ששולם ע"י קופ"ח כללית לבית החולים(על מנת לוודא שהסכום שהוחזר לי ע"י חברת הביטוח הוא הגיוני)?
בתודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלות ניתוח השתלת עור - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין04/11/2010צחי שלום,
תצטרך לשם כך לפנות לבית החולים אך למען האמת איני בטוח שהם מחויבים לתת לך את האינפורמציה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת נקודות חןא02/11/2010
שלום,
יש לי כמה נקודות חן שאני מעוניינת להוריד באיזור הפנים. הכירורג החליט לעשות בהליך כירוגי בעזרת תפרים. יש לי כמה שאלות:
1. האם כמה ימים לאחר הניתוח מותר לי כבר לעסוק בפעילות גופנית כמו ריצה ארוכה וכו'?
2. יש לי נקודת חן בתחתית הצוואר ואני רוצה להוריד אותה. האם יתנו לי להישאר עם הבגדים במהלך הניתוח של הוצאת הנקודה מהצוואר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת נקודות חן - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין04/11/2010אלינור שלום,
מדוע שלא תפני את שאלותייך לרופא/ה שעומד/ת לנתח אותך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימת חורים גדולים באוזנייםשחף02/11/2010
ערב טוב,
עקב אלרגיה וענידת עגילים גדולים, החורים באוזניים הפכו לענקיים וכמעט קורעים
את התנוכים. האם ניתן להדביק/לתפור את המקום אצל פלסטיקאי? האם
זאת הכתובת? האם המנעות מענידת עגילים למשך תקופה יכולה לסתום את
החתך?
אודה מאוד על כל עיצה...
ליל מנוחה ,
מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימת חורים גדולים באוזניים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/11/2010מרב שלום,
מדובר בניתוח שנעשה בהרדמה מקומית ע"י מנתח פלסטי. לא סביר שהימנעות מענידת עגילים בשלב זה תגרום לסגירה עצמונית של החור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן חן לד"ר זילברמן
שחף03/11/2010ד"ר זילברמן היקר לילה טוב,
המון תודה על תשובתך הזריזה (במיוחד...) והמפורטת.
המשך שבוע נעים , בריאות וכל טוב,
מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה ....ד"ר זילברשטיין...
שחף03/11/2010ד"ר זילברשטיין היקר,
סליחה על עיוות שימך... ניתן לתקן זאת בניתוח קוסמטי?!!!!
שוב מודה וליל מנוחה,
מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פלסטי עם סכרת?ראובן02/11/2010
רוצה לשאול כאן לפני ייעוץ יותר מעמיק- האם מותר לי לעבור ניתוח פלסטי באף (או ניתוחים פלסטיים בכלל) במידה ואני סובלת מסוכרת סוג 1? אני כרגע מאוזנת ומזריקה לנטוס (שמחזיק יום שלם). חוץ מהסוכרת אין בעיות פיזיות מיוחדות. אשמח לתשובה מהירה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזון חשוב
סימה02/11/2010האם את מאוזנת? אני בעצמי עם סוכרת נעורים ומזריקה נובורפיד עם לנטוס וכשהאיזון התייצב התחלתי לברר על ניתוח, נאמר לי שאם את מאוזנת לא צריכה להיות בעיה לעבור ניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח פלסטי עם סכרת? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/11/2010יפעת שלום,
אם את מאוזנת היטב אין מניעה לעבור ניתוח פלסטי. בדיקת HB-A1C צריכה להיות מתחת ל 5%.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן אחרי הניתוח חוזרים לביקורת?שבי02/11/2010
כמה זמן אחרי הניתוח חוזרים לביקורת
כי אני סטודנטית בחו"ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן אחרי הניתוח חוזרים לביקורת? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/11/2010על איזה ניתוח מדובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סנטר נסוגשני01/11/2010
שלום,
יש לי סנטר נסוג אך עם זאת מוארך כלפי מטה. רציתי לדעת האם יש טכניקה שגורמת לסנטר להיות יותר ארוך בפרופיל אך שלא מאריכה את הסנטר כלפי מטה?כלומר שלא יהיה שינוי בקדמת הפנים אלא רק בפרופיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סנטר נסוג - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/11/2010מיטל שלום,
כל שינוי שנעשה הוא תלת מימדי ולכן ישפיע על המראה גם מלפנים וגם בפרופיל אך ניתן לבצע את השינוי בכיוון רצוי כלומר להזיז את הסנטר קדימה או מטה או לקצר אותו וכ"ו זאת קובעים ביחד בייעוץ הטרום ניתוחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתוח משולביעל01/11/2010
בת 60 צריכה לעבור ניתוח להוצאת הרחם בשל צניחה .האם ניתן לשלב עם ניתוח פלסטי כולל בפנים?(כולל צוואר ועפעפיים צנוחים).
המנתח של הרחם אמר שמבחינתו אין בעיה והניתוח של החלק באחריותו יארך כשעה .
אני עדיין לא שקטה וחוששת מהחלפמה ממושכת ...האם לא כדאי להפריד בין הניתוחים ?אם כן,כמה זמן מומלץ בין ניתוח אחד למשנהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתוח משולב - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/11/2010יעל שלום,
אין הגיון רב בלשלב בין הניתוחים אם כי הדבר ניתן לעשות. אין ספק שהדבר עלול לגרום להגדלת הסיכון הניתוחי וגם לקשיי תאום בין המנתחים. אם מפרידים אין צורך בזמן רב בין ניתוח לניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטמה נפוחהב.31/10/2010
שלום!
אני בן 23. כבר כמה שנים שהפטמה השמאלית שלי נפוחה. בעבר, בגיל 17 בערך הייתי אצל רופאה והיא אמרה שהיא חושבת שזה חלק מתהליך ההתבגרות( או משהו כזה- אני לא זוכר בדיוק), והיא אמרה לי לבוא להיבדק שוב. בסוף לא נבדקתי עוד פעם מאז אותה בדיקה.
אני מרגיש כאילו יש לי שם איזה סוג של גוש "טבעתי" (מלשון טבעת). הגוש היה תמיד.
כמו כן, אחרי מקלחת או אם אני משחק עם המקום אז זה פתאום מתכווץ וחוזר להיות רגיל.
הפטמות לא באותו הגודל וגם הצבע לא בטוח אותו הצבע בדיוק.
האם יש חשש לגידול? או שזה תופעה ידועה ומוכרת?
ממש ממש תודה על ההשקעה ועל הזמן שכולכם משקיעים.
שבוע טוב לכל עם ישראל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטמה נפוחה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין31/10/2010ב. שלום,
אתה מכיר את התופעה כבר 5 שנים ומדבריך אני מבין שהגוש אינו גדל לכן הסבירות שמדובר בגידול סרטני היא נמוכה ביותר. סביר להניח שמדובר בגניקומסטיה. אם הדבר מפריע לך הטיפול הוא ניתוחי. גש לייעוץ אצל מנתח פלסטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כהות סביב העינייםidan30/10/2010
שלום רב.
לפני כחודשיים עברתי ניתוח אף בהרדמה כללית כהיום עדיין כיום עדיין יש לי כהות מסביב לעיניים, בעין שמאל יש כהות יותר חזקה אשמח לדעת מה ניתן לעשות ?
בברכה
עידן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כהות סביב העיניים - תגובה
ד``ר רן טליסמן30/10/2010בדרך כלל אין צורך בשום טיפול ולאט זה מתפוגג
בחורף שיש פחות שמש בנמצא זה מקל על ההתפוגגות
באם לא תרגיש הקלה משמעותית כששה חודשים אחרי הניתוח לך לבדיקה למנתח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף- איפה ניתן לשמוע המלצות?כלנית29/10/2010
שלום
החלטתי שאני רוצה לעשות ניתוח אף, אך מאוד חשוב לי לשמוע המלצות.. וברשת יש אין ספור "המלצות", שאין לי מושג אם להאמין להן.
אינני מכירה אישית מישהו שעבר ניתוח אף וזה נורא מפחיד אותי.
קבעתי תור יעוץ בפרופורציה ליום שני, ועכשיו קראתי הרבה אכזבות.. מה אני אמורה לעשות? עכשיו לא בא לי לללכת לשם בכלל..
איך אני בוחרת מנתח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף- איפה ניתן לשמוע המלצות? - תגובה
ד``ר רן טליסמן30/10/2010נכתב כאן כבר הרבה פעמים
חפש מומחים לכירורגיה פלסטית חברי האיגוד עם ניסיון צבור קרוב לבית
כל זה ניתן לחפש ברשת באתרים רשמיים (לא מסחרי) לדוגמא אתר האיגוד לכירורגיה פלסטית ולגיבוי ברר במשרד הבריאות באם מישהו מומחה וכמה זמן
בקר אצל שניים תתרשם ואז תפרט את ההתלבטויות שלך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות לאחר ניתוחשלום שלום28/10/2010
כמה זמן לאחר ניתוח גינקומסטיה ניתן להתאמן בחדר כושר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות לאחר ניתוח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין29/10/2010חמי שלום.
אין תשובה "מדעית" לשאלתך, אך המלצתי כ- 3 שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לדליפת שתל סיליקוןנועה27/10/2010
שלום,
שמי נועה, אני בת 33 ועברתי הגדלת חזה לפני כ-7 שנים.
השתלים הם של חברת מנטור.
בבדיקה ידנית שעשיתי, הרגשתי גבשושית בשד שמאל. אין כאבים או סימנים אחרים.
שאלתי היא מה עלי לעשות ולמי עלי לפנות.
לאיזה רופא עלי ללכת (רופא נשים/מנתח פלסטי וכו')?
האם הוא יוכל לומר לי מה פשר הגבשושית?
תודה מראש
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לדליפת שתל סיליקון - תגובה
ד``ר רן טליסמן28/10/2010נועה שלומות
הכי טוב לגשת לבדיקה אצל המנתח
הוא יודע (לפחות רשום) את כל הפרטים ומה בדרך כלל הוא עושה
באם תשובתו מאיזה סיבה לא תספק אותך - לכי להבדק אצל מנתח פלסטי מומחה אחר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




