מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אף עקום - ניתוחאורן22/11/2010
אז ככה, אני בן 18 וחצי ובערך בגיל 14 שברתי את האף ומאז הוא עקום, יש לו סוג של גיבנת.
בכל אופן, חוץ מזה אין לי שום בעיה באף ולכן רציתי לשאול מספר שאלות:
1) מה המחיר של ניתוח שצריך לתקן בו רק עיקום, בערך...?
2) מה הסיכונים שיש לי כתוצאה מהניתוח?
3) עד כמה התהליך עצמו כואב(גם בזמן הניתוח)?
4) מסוג שכזה(ניתוח אף ליישור) כמה זמן לוקח להחלים? שוב בערך...
5) על איזה רופא/מרפאה הכי תמליצו לי?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף עקום - ניתוח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/11/2010אורן שלום,
1) איננו נוהגים להמליץ על מחירים בפורום
2) סיכוני [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=216' id='link']ניתוח אף[/a] הם: דימום, קושי בנשימה אפית, נזלת ממושכת, נקב במחיצה (אם יש צורך ביישור המחיצה גם כן) וכד'
3) בזמן הניתוח אין כאבים - הרדמה. ולאחריו עשויים להיות כאבים שניתנים לטיפול ע"י תרופות משכחות כאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר הסרת נקודת חןפשוט אני22/11/2010
היי, :] לפני כשבוע וחצי הסרתי נקודת חן מאזור הפנים, ניתוח +4 תפרים, שאותם הורדתי ביום חמישי , כשהרופא הוציא את התפרים הוא אמר שהיה לי זיהם משני באחד התפרים וכי הוא ישים לי פלסטר ויום למחרת עלייי להוריד אותו לשים משפה ויטה מרפן פעמים ביום. עכשיו כשהורדתי את הפלסטר לצערי גיליתי כי במקום בו היה זיהום יש פצע עגול פתוח, העור סביבו נוטה כלפי פנימה (מצטערת על ההסבר העילג) היום הפצע כמעט נסגר רק מה שמטריד אותי הוא העור שלא בקו ישר, עכשיו זה נראה כאילו יש לי שקע בעור במקום בו הייתה הנקודת חן... רציתי לדעת האם העור יחזור למצב נורמלי, אני מודעת לכך שתיהיה צלקת אבל שקע בעור.? זה מבאס. כמובן שאלת י את הרופא הוא אמר לי ש95% שזה יסתדר אם לא במקרה הכי גרוע ניתן יהיה לבצע ניתוח קטן כדילהרים את העור (YEAHH RIGHTׁ
בכל אופן ריתי לשמוע דעה נוספת.. אשמח לקבל תשובה מפורטת, מחכה בקוצר רוח ותודה על התשומת לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר הסרת נקודת חן - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/11/2010תשובת הרופא שלך היתה כנה ואמיתית. סבלנות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לגוש שומןמעיין16/11/2010
שלום!
לפני כשבוע הרגשתי "שריר תפוס" מתחת למותן ימין (מעל הישבן) מן גולה קטנה ונוקשה, בהתחלה חשבתי שמדובר בשריר תפוס אבל הבנתי שלא כך.
אימי אמרה לי שיכול להיות שמדובר בגוש שומני ושיש לחכות להעילמות או לפנות לרופא לבדיקה, בגלל שאני בסוף השירות הצבאי ומיד טסה לחו"ל רציתי לדעת האם אפשר לדחות את הטיפול בכך (לתקופה של חודש- חודש וחצי), כי אומנם הגולה לא נראית לעין אך לעיתים אני מרגישה אותה בתנוחה מסוימת או מוקרן כאב גב לאותו האזור.
*לפני כחודש קיבלתי חיסון להרפייה של שרירים תפוסים באזור הזה (לא בגולה, באזור הכללי)*
במה מדובר? האם זה מסוכן? יש ממה לחשוש?
כיצד מטפלים ומאבחנים?
אשמח לקבל תשובה
תודה רבה! יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לגוש שומן - תגובה
ד``ר רן טליסמן24/11/2010מעיין
אם נבדקת על ידי רופא מומחה והוא נתן את דעתו לכך שזה קרוב לודאי גוש שומן תת עורי אזי הסירי דאגה מליבך ואת יכולה בשקט לסוע לטיול בחו"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחי פניםניתוחי פנים15/11/2010
היי,
קראתי קצת על ניתוחי פנים -מה שנקרא\עיצוב\פסיסול פנים,הרמת X מתיחת Y וכו' וכו' אבל ראיתי שהכל מדבר על אנשים מבוגרים\עם או אחרי עודף משקל ומה שאני מנסה לברר זה אם קיימים ניתוחים לאנשים צעירים שפשוט רוצים לשפר את המראה של הפנים שלהם.
אני בת 22 ואני, במילים יפות, מאוד לא אוהבת את מה שאני רואה במראה.זה מעבר לאיפור או כל דבר אחר שניתן לעשות אצל קוסמטיקאית-זה פשוט המבנה של הפנים שלי שהוא צירוף מאוד לא מוצלח של החלקים ורציתי לדעת אם מנתחים יודעים לעשות גם דברים כאלה שלא נופלים תחת הגדרה ברורה של למתוח קמטים או להרים עפעף וכד'?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור מראה הפנים
ד''ר נמרוד פרידמן17/11/2010היי,
בהחלט יתכן שניתן לשפר את המראה ולוא דוקא בניתוחים. ניתן להשיג שיפורים יפים גם בהזרקות וטיפולים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המגע של השתל כחודש וחצי אחרי הניתוחנועה15/11/2010
עברתי ניתוח להגדלת חזה כלפני כחודש וחצי-חודשיים.
ניתן להרגיש את השתל בצורה מאוד מאוד ברורה.
המגע רחוק מלהיות טבעי והדבר מאוד מדאיג אותי.
האם אני צריכה להמתין עוד ובעתיד יהיה לשד מגע טבעי יותר?
מה בעצם משתנה במהלך הזמן שמעניק לשד מגע טבעי יותר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המגע של השתל כחודש וחצי אחרי ניתוח
ד''ר נמרוד פרידמן17/11/2010היי נועה,
יתכן והחזה יתרכך והמראה יהיה טבעי יותר אולם לא צפוי שתפסיקי לחוש בשתל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שני להגדלת החזה, מומלץ?לילי09/11/2010
עברתי הגדלת חזה לפני כ-3 חודשים, שתלים בגודל 350 סיסי, עגולים, מתחת לשריר.. פרופיל גבוה. אני מאוד רזה (42 קילו על 165 ס"מ) ולא הייתה לי רקמת שד בכלל.. המידה שהתקבלה היא 75c והאמת היא שכרגע אני די מאוכזבת... אני רוצה לעבור עוד הגדלת חזה ולהחליף את השתלים למשהו גדול יותר חשבתי אפילו בסביבות ה-470 סיסי...
בזמנו הרופא אמר לי שאני לא יכולה להכניס גדולים יותר בגלל הרזון .. מה דעתכם? יש סיכונים בריאותיים (חוץ מכאבי גב..) בהכנסת שתל גדול למימדים שלך ?והאם זה בכלל מומלץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת שתלים
ד''ר נמרוד פרידמן09/11/2010היי לילי,
בחירת השתל צריכה להעשות על פי הממדים שלך ושל השתל (אורך רוחב וגובה) ולא לפי הנפח של השתל.
למרות זאת, על סמך הגובה והמשקל שלך, החלפת השתלים לשתלים גדולים יותר תהיה ככל הנראה טעות.
יגרם נזק בלתי הפיך לרקמת השד ולעור בנוסף לאפשרות לכאבי גב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכל לפרט קצת יותר?
לילי09/11/2010האם תוכל להסביר מה זה אומר נזק לרקמת השד? האם שתל גדול יותר יגרום לדברים כמו צניחת שדיים בעתיד וכו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכל לפרט קצת יותר? - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן10/11/2010היי לילי,
רקמת השד נהפכת דקה יותר, המשקל יגרום לצניחה מהירה ויופיעו פסי מתיחה על העור. פסי מתיחה הם ביטוי לנזק לסיבים האלסטיים של העור ופגיעה באלסטיות שלו ולכן רפיון וצניחה מוגברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע להגדלת ישבןנטלי09/11/2010
שלום רב,
אני מתקשה למצוא המלצות בארץ על הגדלת ישבן בשומן עצמי. האם זוהי פרוצדורה לא שכיחה בארץ? או שאולי התוצאות לא מוצלחות. אשמח לקבל קצת אינפורמציה בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת ישבן
ד''ר נמרוד פרידמן09/11/2010היי נטלי,
מדובר בניתוח שלא זכה לפופולריות בארץ ובעולם. הוא נעשה בעיקר בדרום אמריקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בהקשר
נטלי10/11/2010תודה רבה ד"ר פרידמן על תגובתך לפנייתי.
יש לי שאלה נוספת: האם פרוצדורה זו לא זכתה לפופולריות בארץ בשל התוצאות הלא טובות או בגלל שאין ביקוש לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגדלת עכוזים
ד''ר נמרוד פרידמן10/11/2010היי,
הניתוח טומן בחובו סיכונים משמעותיים כמו זהום קשה, פגיעה עצבית וכאבים ממושכים.
בנוסף תוספת הנפח היא בעיקר בחלק העליון של העכוז בעוד שלרוב הנפח נדרש נמוך יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה לא סימטרית אחרי ניתוח הגדלהאורנה09/11/2010
שלום,
האם זה נורמאלי שכל שד מחלים בקצב שונה? אני חמישה ימים אחרי ניתוח הגדלת חזה מתחת לשריר ונראה שהבצקות והנפיחות בשד השמאלי יורדים מהר יותר מאשר בשד הימני.
תודה מראש,
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה לאחר הגדלת חזה
ד''ר נמרוד פרידמן09/11/2010היי אורנה,
את יכולה להיות רגועה. ברוב המקרים צד אחד נפוח וכואב יותר מצד שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה מאודבת 2708/11/2010
צוהרים טובים , נראה לי שזה הפורום הכי מתאים משאר הפורומים באתר לבעייתי , ולכן אני אנסה להסביר את הבעיה ... רוב היד השמאלית שלי מכוסה בצלקות ישנות מאוד (כוויה מאש לפני 20 שנה ) , היום בבוקר כשהייתי מנקה את התנור נגעה כמות נדיבה מהחומר על היד , כאב לי מאוד ... היד (איפה שיש צלקות ישנות) התנפחה ויש איזורים עליה חומים-שחורים ואיזורים אדומים ... קצת הפרשות ... מה עושים במצב כזה ? ואיך מטפלים בזה ? והאם יש צורך ללכת לרופא או שזה יעבור אחרי כמה ימים לבד ? בנתיים רחצתי את היד וחבשתי אותה עם משחת פוסידין(זה משמצאת בבית) ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה מאוד - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן08/11/2010היי,
את צריכה לגשת בהקדם למוקד של קופ"ח ויתכן ומשם תופני למיון.
לפני כן שטפי את היד מתחת למים זורמים למשך מספר דקות ללא הפסקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח הגדלת חזהאורנה08/11/2010
שלום,
אני ארבעה ימים אחרי ניתוח הגדלת חזה (300 CC עגול מתחת לשריר). החזה עדיין קצת כואב, גבוה ודי נפוח. באחד הצדדים במיוחד אני מרגישה מעין כיסיי נוזלים שגם משמיעים "קולות" של מעבר נוזלים ממקום למקום עם תחושה של בועות אויר שמשתחררות שם (בעיקר כשאני מרימה את היד).
רציתי לדעת אם זה נורמאלי ובתוך כמה זמן כיסי הנוזלים האלו אמורים להעלם (אם בכלל).
תודה מראש,
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח הגדלת חזה - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן08/11/2010התחושות שאת מתארת הן נורמליות ויחלפו תוך מספר ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הרמת חזהמיכל07/11/2010
שלום,
אני בת 29 עם חזה מאוד נפול לאחר הרזייה של כ 30 קילו.
לאחרונה אובחנתי עם סוכרת ואני לוקחת את התרופה גליקופז'(היתה סוכרת סמוייה בדיעבד).
רציתי בבקשה לברר: אני מעוניינת לעשות הרמת חזה ללא הקטנה.
הבנתי שבסוכרת יש ריפוי פצעים איטי, ואני רואה את זה גם עליי.
האם אמורה להיות בעיה עם הצלקות ?
והאם לחולה סוכרת עדיף לא לעשות ניתוח פלסטי כזה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח הרמת חזה וסכרת
ד''ר נמרוד פרידמן07/11/2010היי מיכל,
הסיכוי להפרעה בריפוי פצע אצל אישה צעירה עם סכרת שמאוזנת היטב הוא נמוך מאוד.
לכן, אם אכן הסכרת שלך מאוזנת, ניתן לבצע את הניתוח המבוקש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להקטנת כף הרגלשרון07/11/2010
שלום רב. אני בת 25. מידת הנעליים שלי היא 45!!!!!
אני ממש מדוכאת מזה ולא יודעת מה לעשות!!!!! האם קיים ניתוח להקטנת כף הרגל??? אם כן, איפה ואיך עושים את זה? אני מוכנה לעשות כל דבר כדי ליהיות מידה 41-42!!! אשמח לתשובה ופתרון (אם קיים בכלל דבר כזה).
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי יש את אותו הבעיה
סיון04/02/2011בבקשה עם למישהו יש פיתרון זה דחוף!!=/
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להרמת והקטנת חזהסתיו06/11/2010
שלום.
ברצוני לבצע ניתוח להרמת ווהקטנת חזה. עברתי ייעוץ בקופת חולים כללית, ומה ששמעתי נשמע לי סביר.
אני בת 30, ללא ילדים, מודעת לאפשרות שלא אוכל להניק לאחר הניתוח.
מה שרציתי לדעת זה:
א. עד כמה ישפיע הריון על תוצאות הניתוח - השדיים שלי כבדים ונפולים.
ב. האם ביצוע ניתוח מסוג זה בבית חולים פרטי (ללא חדר טיפול נמרץ) הוא מקובל ועד כמה עלי לחשוש מסיבוכים במהלך הניתוח - למעשה אני שואלת האם כדאי לשקול את האופציה של ניתוח בבית חולים ציבורי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח להרמת והקטנת חזה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין07/11/2010סתיו שלום,
רב ניתוחי [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=215' id='link']הקטנת חזה[/a] מתבצעים בבתי"ח פרטיים כיוון שהניתוח אינו ב"סל השרותים". אם קופ"ח אישרה לך באופן חריג ניתוח בבי"ח ציבורי תוכלי כמובן לבצע זאת שם אך סביר להניח שלא תוכלי לבחור במנתח/ת.
לגבי הריון קשה מאוד לצפות את תגובת השדיים להריון יש שוני רב בין אשה לאשה בעניין הזה בלי קשר לניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשדייםבתאל06/11/2010
עברתי לפני חצי שנה סיליקון בחזה ואני מרוצה, רק שלפתע בשבועייים האחרונים יש לי כאב נקודתי בשדיים מתחת לפיטמה כאב שמיתגבר בזמן מישוש או לחיצה, בבדיקה אצל כירוג תקין , גם הא.ס תקין אך הכאב מאז התגבר ומגביל אותי מלישון על הצד בלילה כתוצאה מלחץ על השד וכאב חזק, יש לי חשש שזה דלקת או האם זה דחיית שתל, חיצונית אין שינוי בצבע אך אני זקוקה לפיתרון , תודה וגם בעזרת איזו בדיקה ניתן לזהות דלקת או דחיית שתל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשדיים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין07/11/2010בתאל שלום,
לא סביר שתהיה "דחיית שתל" לאחר חצי שנה. דלקת מתבטאת מלבד הכאבים גם בחום מקומי או כללי, אודם מקומי וכ"ו. המשיכי בקשר עם המנתח/ת שלך והוא/היא ינחו אותך כיצד לטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת תשובה מפורטת ומוסברתסמדר04/11/2010
עשיתי ניתוח אף רפואי ואסתטי לפני חודשיים וחצי..
אך כעת וגם ממש לאחר הורדת הסעד- ניתן לראות בבירור כי לא הורידו לי מספיק סחוס מהרוחב של האף
חוץ מהתשובה המצופה (=לחכות חצי שנה)
מה עוד ניתן לעשות?
האם אפשר לבצע סוג של "שאיבת שומן" לאף?
במקרה שלא ניתן- אם אצטרך לעבור ניתוח תיקון (בזמן המתאים כמובן) האם רק לצורך הורדת הסחוס צריך לעבור את הפרוצדורה גם דרך הנחיריים וכ'ו..? (כולל סכנת ההצטלקות..)
כי אני כבר מרגישה בוודאות שנחיר שמאל שלי חסום וקוטרו קטן יותר מנחיר ימין אני מפחדת שניתוח תיקון יחריף את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת תשובה מפורטת ומוסברת - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין07/11/2010מישהי... שלום.
לצערי לא ניתן לבצע "קיצורי דרך" ואכן יש להמתין לפחות חצי שנה לאחר [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=216' id='link']ניתוח אף[/a] עד שניתן להעריך את התוצאה והאם ניתן או יש צורך לבצע תיקון ואז גם על אופן ביצועו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)




