מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קופסית או לאמיכל13/02/2011
שלום אני עברתי לפני 5 שנים ניתוח להגדלת חזה , לאחר שנה הופיעו לי כאבים בשד שמאל כלחץ נוראי גרד צביטות , המנתח שלי אמר שזה לא מהשתל. בבדיקה אצל עוד מנתחי פלסטים נאמר לי שיש לי קופסית קלה [ השד קשה בצד] . יש לציין שעברתי כל בדיקה והכל תקין אורטופדית צלעות דם אקו לב .
אחרי שהופיעו לי כאבים שנתיים אחרי אני מרגישה פעימות באזור 24 שעות זה כמו דופק חזק שאני שומעת אותו ואני מרגישה מאוד עיפה ומסוחררת מזה.
השאלה שלי האם יכול להיות שבמצב של קופסית כל כך הרבה זמן אני מרגישה פעימות האם יכול להיות שזה מהקופסית ? עשיתי בדיקות קרדיולוגיות ונאמר לי שזה לא מהלב.
האם קופסית קלה יכולה לגרום לכאב.
אני הייתי אצל 5 מנתחים לחוות דעת ונאמר לי שזה קופסית קלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קופסית או לא - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין14/02/2011מיכל שלום,
נכון שבד"כ קופסית בדרגה קלה אינה גורמת לכאבים אך עובדה שלך יש כאבים. נבדקת ע"י 5 פלסטיקאים - לא סביר שדרך הפורום ומבלי לבדוק אותך נוכל לתת לך חוו"ד מעמיקה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצח בולט - חומרי מילוי ?יבגני13/02/2011
שלום
אני בן 22 ויש לי מצח רחב ובולט
יש לי "שקעים" במצח (הגורמים למראה לא אחיד ולא חלק למצח) המדגישים אף יותר את מצחי הבולט. .
האם יש דרך "ליישר" ( לאזן את מראה המצח עם הפנים) - בעזרת בוטוקס או חומרי מילוי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצח בולט - חומרי מילוי ? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין14/02/2011יבגני שלום,
יתכן שניתן "למלא" את השקעים במצח בחומר מילוי אך עליך לקחת בחשבון שהדבר עלול לשוות לו מראה עוד יותר בולט. כדאי להיבדק ולשקול גם ביצוע צילום CT של הגולגולת ע"מ להבין ממה נובעים השקעים. האם מדובר בבעיה גרמית או בבעיה ברקמות הרכות בלבד. אם מדובר בפעילות יתר של שרירים - בוטוקס עשוי לעזור. גש לבדיקה אצל מנתח פלסטי ע"מ לקבל אבחנה מדויקת יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אףסיגי13/02/2011
אני 18 שנה אחרי ניתוח אף .
התוצאה טובה , אבל קצה האף מעט מורם כלפי מעלה ויש שנץ בין הנחיריים .
האם יש דרך לתקן זאת ללא ניתוח נוסף ?
(הזרקת סיליקון למשל?)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין14/02/2011סיגי שלום,
ניתן לעשות שינויים קלים בקצה האף בעזרת חומר מילוי. לא הייתי ממליץ על שימוש בסיליקון אלא בחומר יותר "ידידותי" כגון חומצה היאלורונית או רדיאס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקטנת חזה- שאלה לגבי הנקהליאת13/02/2011
שלום,
עשיתי ניתוח הקטנה לפני כ- 10 שנים ונאמר לי כי רוב הסיכויים שלא אוכל להניק, האם זה אומר שהגוף שלי לא ייצר חלב בכלל ועל כן החזה לא יגדל במהלך ההריון כפי שהוא גדל אצל נשים אחרות או שמא זה אומר שיהיה לי חלב בגוף ופשוט הצינורות לא מחוברים ולכן הוא לא יגיע לפטמה? אם זו התשובה- האם זה מצב מסוכן? מה עושים בכל זאת על מנת להוציא חלב שמיוצר בגוף?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקטנת חזה- שאלה לגבי הנקה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין14/02/2011שלום,
בלוטות החלב יוכלו לייצר חלב אך כפי שכתבת חלקן כבר אינו מחובר לצינוריות החלב ולכן לחלב לא יהיה לאן לצאת. הדבר עלול לגרום ליצירת כיסים של חלב שלא יכול להתנקז החוצה. מצב זה יכול ליצור תחושת גודש ואף כאבים. ישנה גם סכנה להזדהמות של הכיס ויצירת מורסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח מחיצת אף - התלבטותדנה13/02/2011
שלום,
אני בת 32, בגיל 17 עברתי ניתוח מחיצת אף, הוצאת פוליפ וניתוח פלסטי (באותו ניתוח). כיום אני סובלת מנחיר סתום והרופא אליו ניגשתי אמר שלי שהמחיצה שלי עקומה וכי הוא ממליץ על ניתוח. כמה שאלות:
1. האם ייתכן שהמחיצה חזרה לקדמותה?
2. האם ניתן לעשות ניתוח מחיצת אף בלבד, גם אחרי שכבר עשיתי ניתוח דומה (וגם ניתוח פלסטי?)
3. האם יש סכנה שצורת האף תשתנה בניתוח כזה?
4. מה תקופת ההחלמה מהניתוח והאם היאמ לווה בכאבים חזקים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מחיצת אף - התלבטות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין13/02/2011דנה שלום,
1. במשך 15 השנים מאז גיל 17 ייתכנו שינויים במחיצה התעבות התעקמות וכ"ו
2. ניתן לעשות ניתוח מחיצה פעם שניה גם אחרי הניתוח המשולב שעברת - טכנית מדובר בניתוח קשה יותר ברב המקרים.
3. בד"כ בניתח מחיצה צורת האף החיצונית לא משתנה. יש סיכון קטן לשינוי הצורה (אף אוכף)
4. הניתוח אינו נחשב ניתוח כואב במיוחד - החלמה כשבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודפי עור בבטן לאחר דיאטהלי13/02/2011
שלום, אחי בן 24 עשה דיאטה והוריד כ-65 ק"ג. נותרו לו עודפי עור בבטן שלא יורדים.
האם במצב כזה הקופה משתתפת בניתוח פלסטי להסרת העודפים?
כמה זמן לאחר ניתוח כזה אסור לעסוק בפעילות ספורטיבית?
אשמח לתשובה תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודפי עור בבטן לאחר דיאטה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין13/02/2011לי שלום,
מדובר בניתוח [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=224' id='link']מתיחת בטן[/a] ולעתים אף מעבר לכך- כריתת עודפי העור סביב כל הבטן והגב. בד"כ קופ"ח אינן משתתפות בניתוחים אלו אך לא מזיק לנסות ולגשת ל"ועדת חריגים". חזרה לפעילות גופנית לרב אחרי כשלשה-ארבעה שבועות אך הדבר עשוי להשתנות בהתאם לקצב ההחלמה ובסוג הניתוח (רק בטן או סביב וכן האם היה צורך לתפור את מעטפת השרירים בבטן)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמק לאחר ניתוחמירי11/02/2011
בוקר טוב
לפני 3 שבועות עברתי ניתוח פנים - עפעפים,צואר ופילינג היום יש לי נמק בפנים בגודל 12מ"מ מה הגורם לנמק ומה הטיפול אני מאוד מודאגת מהמצב.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמק לאחר ניתוח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין12/02/2011מירי שלום,
נמק של העור נגרם עקב פגיעה באספקת הדם לאזור מסויים כאשר העור מופרד מהפנים. לרב הטיפול הוא במשחה שמשמנת את האיזור ושומרת על ניקיונו. המשיכי במעקב והיצמדי להוראות של המנתח/ת שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעת לוואי אחרי ניתוח חזהטל10/02/2011
שלום!
עברתי לפני 15 יום הגדלת חזה. יש כאבים נסבלים אבל יש משהו שמטריד. בשד השמאלי שלי בכל פעם שאני מתכופפת אני מרגישה כאילו כמו גולה שזזה. אני מתכופפת והיא זזה למעלה ואז אני חוזרת למצב עמידה וגם אז אני מרגישה תזוזה כאילו יש משהו קטן מאיזור בית השחי שזז כשאני קופצת וכשהחזה זז למעלה ולמטה. מה זה יכול להיות? האם זאת בועת אוויר או בצקת?? אני ממש מוטדרת מזה אני מקווה שזה תופעה נורמלית שתחלוף....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעת לוואי אחרי ניתוח חזה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין12/02/2011שלום,
ייתכן שה"כיס" שבתוכו השתל נמצא מעט גדול והשתל זז מעט וזה נותן את התחושה אך בכל מקרה לאחר תקופה ארוכה שכזו כדאי להיבדק ע"י מנתח פלסטי וגם לבצע אולטראסאונד ע"מ לוודא שאין קרע בשתל ודליפת סיליקון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה15 יום נחשב תקופה ארוכה?
טל12/02/2011יכול להיות שכבר לאחר שבועיים וחצי יש קרע בשתל או דליפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתנצל
פרופ` אלדד זילברשטיין12/02/2011מתנצל משום מה חשבתי 15 שנה ולא 15 יום!
אחרי 15 יום לא נראה שיש לך מה לדאוג ייתכן שמדובר במעט נוזל סביב השתל. הקפידי על לבישת חזיה והמשיכי במעקב אצל המנתח/ת שלך.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך דוקטור!
טל14/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פלסטי באףמירי10/02/2011
שלום ד"ר ברצוני לדעת מהו משך ההחלמה מניתוח פלסטי באף. האם יש הגבלות לתקופת זמן מה. תוך כמה זמן אוכל לחזור לצלול או לצנוח או לטפס על הרים גבוהים (אני חולת ספורט אקסטרים)
אודה לך על התשובה בברכה מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פלסטי באף - תגובה
ד``ר רן טליסמן10/02/2011לספורט אקסטרים לאדם בריא בדרך כלל 5 עד 6 שבועות ניתן לחזור ללא חשש
החלמה לחזרה לעבודה (משרדית) בין 7 ל10 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת שתלי סיליקוןרונה09/02/2011
שלום,
לפני כ-15 שנה עשיתי ניתוח הגדלת חזה, עם שתלים של 200 סמ"ק. לפני הניתוח היה לי חזה בגודל של כ-65A, ולאחריו 70B.
בבדיקת אולטרסאונד/MRI כיום התגלה דלף באחד המשתלים.
אני מעוניינת לעשות ניתוח ולהוציא לגמרי את השתלים, אבל המנתח שביצע את הניתוח אמר שבמידה ואני בוחרת שלא להחליף את השתל אלא רק להוציא, הסיכוי שיהיה לי חזה הוא קטן מאד, והצורה שלו תהיה נפולה ולא אסתטית.
האם הריון יכול להשפיע? בנוסף, במידה ואני מוציאה את השתלים, אפילו אם לא ישאר הרבה מהחזה- האם אפשרי שהמראה יהיה בכ"ז מעט יותר אסטתי (אולי הרמת חזה או משהו אחר?)
תודה על כל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת שתלי סיליקון - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין12/02/2011רונה שלום,
בכל מקרה יש צורך להוציא את השתלים הישנים. נכון שיש סיכוי שהשדיים יראו ריקים ונפולים.
הריון בהחלט עשוי להשפיע על צורת השדיים לעתים לטובה ולעתים לרעה. כך גם שינויים במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ושאלת המשך-
רונה13/02/2011אני מבינה שהרמת שדיים פחות רלוונטית כי יש פחות רקמת חזה (אני בחורה רזה), אבל האם יש איזשהו סוג אחר של התערבות כירורגית שתתן לשד (ללא הסיליקון) מראה טוב מעט יותר, או שאין מה לעשות במידה ומוציאים את השתל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ושאלת המשך- - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין13/02/2011רונה שלום,
מלבד שתלי סיליקון יש אפשרות להוסיף נפח לשדיים ע"י מילוי בחומצה היאלורונית - השם המיסחרי הוא מקרולין או ע"י הזרקות שומן. שתי הפעולות הללו פחות נפוצות מאשר השימוש בשתלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעה מבית השחישמוליק08/02/2011
שלום רב
אני בן 40 בריא לחלוטין מבצע פעילות ספורטיבית באופן שותף
לאחרונה (מזה כשבועיים) אני סובל מבעיית הזעת יתר בבית השחי , התופעה הינה יום יומית במצב מנוחה מלא (עבודה משרדית במזג אויר נורמלי ובלבוש קל בלבד)
ההזעה גורמת לעיגולים גדולים בבגד סביב בית השחי
האם יש סיבה להתפתחות התופעה ? תזונה? בעיה הורמונלית?
כיצד ניתן לטפל בבעיה ?
יש לציין כי התופעה מטרידה מאד..
אשמח לקבל ייעוץ בנושא.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעה מבית השחי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין09/02/2011שמוליק שלום,
אם מדובר בתופעה חדשה שהחלה באופן פתאומי יחסית אני ממליץ שתפנה לרופא המשפחה לצורך בירור.לדוגמא: פעילות יתר של בלוטת התריס או בלוטת יותרת הכליה עלולה להביא לתופעות דומות. ישנם גם גידולים שונים המפרישים הורמונים ועלולים לתת ביטוי ראשוני בצורת הזעה מרובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת במצחטלי07/02/2011
שלום רב
הייתי רוצה לדעת האם ניתן להעלים באמצעות ניתוח פלסטי כלשהו צלקת ישנה,
צלקת לאחר השתלת עור כתוצאה מפצע לחץ.
טיפול הסטרואידים שתיארת בתשובות קודמות האם הוא מעלים אדמומיות, מגליד סימנים? איך בדיוק זה פועל , והאם יש מצבים שזה בכלל יכול לא לעזור כלל?
תודה מראש
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת במצח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין08/02/2011טלי שלום,
ראשית - לא ניתן להעלים צלקת!
לעתים ניתן לשפר מראה של צלקת במידות שונות מידת השיפור תלויה בגורמים רבים כגון: אופי הצלקת - שקועה, בולטת, גודל, מיקום, כיוון וכדומה. אם מדובר בשתל עור הנראה כטלאי ייתכן וניתן להסיר את השתל בהדרגה ולהפוך את הצלקת לצלקת קווית עדינה. בקיצור אין מנוס מבדיקה של המטופל/ת ע"מ להחליט מה מתאים.
לגבי הסטרואידים: צלקות מסוג קלואיד או צלקת היפרטרופית נובעים מפעילות יתר של חלק מתאי הדלקת. הסטרואידים מדכאים פעילות זו ועוזרים בכך להוריד את העובי האדמומיות והגרד שבצלקת. יש צלקות עקשניות במיוחד שלא מגיבות לטיפול בסטרואידים - לצערינו!.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אףמורן07/02/2011
עברתי ניתוח אף לפני שנה. היום האף נראה טבעי ובכלל לא שמים לב שעברתי ניתוח.
יש לי כמה בעיות ואני אשמח אם תתנו לי תשובה!
1. אני מרגישה בעצם האף מצד ימין 2 בליטות קטנות ומצד שמאל של האף לקראת ה"כרית" אני מרגישה מן שקע קל.. לשמחתי ויזאולית לא רואים את הבליטות ואת השקע רואים רק אם מתמקדים באף.
2. באזור של בין הגבות יש מין "פס" כאילו הרכבתי משקפיים...
3. ועדיין אין לי תחושה מלאה באף, האיזור של הכרית עדיין בתחושה של מקום רדום.. הייתי בביקורת והרופא אמר שהתחושה של המקום הרדום תעבור לי ולגבי הבליטות הוא אמר שיכול להיות שזה יעבור ויכול להיות שלא בגלל שבאף הקודם כבר היו לי הבליטות האלה.. התשובות שלו לא סיפקו אותי ואפילו איכזבו אותי.. אני מאוד אשמח לקבל תשובה יותר מספקת ומעודדת עד כמה שאפשר...
תודה ויום טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה..
מורן11/02/2011למה לא עונים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה.. - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין12/02/2011מורן שלום,
המנתח שלך יודע טוב יותר ממומחי הפורום כיצד נראה אפך לפני הניתוח ומה בדיוק נעשה בניתוח. ניסית לתאר במילים רבות מה מפריע לך אך לצערי לא ניתן על סמך התיאור לומר לך אם מדובר בדבר שולי שעדיף שלא לנסות בכלל לתקן או שמדובר בדבר מורגש ששווה לנסות ולתקן. לגבי התחושה באף אסכים עם המנתח שלך שרב הסיכויים שהדבר עוד יסתדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופלודקס והגדלהאני06/02/2011
אני לפני הגדלת חזה והתחלתי ללא קשר טיפול אנטיביוטי של אופלודקס בגלל דלקת בשתן.
האם זה תהיה האנטיביוטיקה החילופית לטיפול האנטיביוטי הרגיל והמקובל בהגדלת חזה?או שזו אנטיביוטיקה שלא מתאימה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופלודקס והגדלה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין07/02/2011שלום,
החידקים האופיניים לדלקת בדרכי השתן שונים מאלו הקימים על העור ועלולים לגרום לזיהום בניתוח החזה ולכן לרב האנטיביוטיקה תהיה שונה. כדאי לגשת לניתוח החזה כאשר אינך סובלת מזיהום פעיל אחר כלשהו - התיעצי עם המנתח/ת שלך לגבי האפשרות של דחיית הניתוח במספר ימים. לרב הטיפול בדלקת של דרכי השתן הוא קצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנתח אמר לי
אני07/02/2011שאקח את הטיפול כרגיל גם שאני נכנסת לניתוח עצמו ואז לא צריך יהיה לתת לי סוג אחר של אנטיביוטיקה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח שאלה.נעמה06/02/2011
שלום עברתי לפני 5 שבועות ניתוח אף, מרגישה טוב והאף נראה ממש ממש טוב, פוחדת שאולי ישנה, אני יודעת שהצורה הסופית מתקבלת ומתקבעת לאחר תקופה יותר ארוכה, יש מצב לשינוי מהקיים?שתפו אותי אם יודעים, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמה
אתיה21/03/2011שלום לך , אפשר לדעת אצל מי נותחת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




