מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ד"ר זילברשטיין- ניתוח השוואת שדייםסימון14/12/2010
ד"ר זילברשטיין שלום.
אני סובלת מא-סימטריה ניכרת בחזה ומעוניינת לעבור ניתוח לתיקון.
ככל הנראה שד אחד אצטרך להגדיל ואת השני להרים (ואולי גם להגדיל בעקבות ההרמה).
קיבלתי הפניה מקופת החולים לביה"ח סורוקה לכירורג פלסטי.
האם אני יכולה לבקש להתייעץ איתך ספציפית?
האם ניתחת סוג כזה של ניתוחים?
במידה ואקבל אישור מהקופה שלי (לאומית), האם אוכל לבקש שאתה זה שתנתח אותי או שמדובר בבחירה של ביה"ח?
תודה רבה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר זילברשטיין- ניתוח השוואת שדיים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין15/12/2010לאני,
ראשית, תודה על הפרגון. תוכלי לבקש בטלפון להגיע למרפאה בסורוקה ביום שאני נמצא בה. לא אוכל להבטיח שאני אנתח אבל אוכל להשתדל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיפור מחיצה פעם4+ פלסטיקליטל14/12/2010
היי קוראים ליטל בת 23 וחצי עברתי עד כה 3 ניתוחים של שיפור מחיצה וכריתת קונחיות המצב הנוכחי כהיום הוא שמחיצה שוב עקומה
אני מאוד רוצה לעבור ניתוח שהוא פלסטי ומיכון שהמחיצה שוב עקומה הימלצו לי לעשות את הניתוח יחד אני מאוד מודאגת ומיואשת מניתוחים החוזרים האלה ורציתי לדעת עם קיים סיכון בניתוח רבעי באותו מקום בדיוק אתה ממליץ לי לעשות את שתיהן יחד או רק את האסטטי לחוד אני אשמח מאוד לקבל עצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור מחיצה פעם4+ פלסטיק - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין15/12/2010ליטל שלום,
לא ניתן לענות לך מבלי לבדוק אותך אם כי על פניו נראה שמדובר בניתוח לא פשוט כיון שמדובר בניתוח רביעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לניתוח פעם 4
ליטל15/12/2010מה אתה מליץ לי לעשת איך אני מגיעה אליך או למומחה אחר אני כבר עשיתי ב3 מקומות בארץ ממש בדיחה נישאר מחוז מרכז וצפון כדי לחסות את הכל אני כבר לא יודעת כל אחד אומר משהו אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לניתוח פעם 4 - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין15/12/2010ליטל שלום,
יותר מדי טבחים מקדיחים את התבשיל. נסי קודם כל לחזור למי שכבר ניתח אותך. אם התקשורת ביינכם אינה טובה התענייני אצל מספר מצומצם של מנתחים עליהם קיבלת חוו"ד מראש גשי לבדיקה ונסי להגדיר את הציפיות שלך בצורה טובה. אם קשה לך להחליט הביאי אתך לבדיקה חבר/ה או בן משפחה קרוב שיעזרו לך להתמקד ולהתרשם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי להתיעץ עם דר
גל18/12/2010אם עברת 3 ניתוחים והאף עדיין סתום יכול להיות שלא כדאי לך לעשות ניתוח פלסטי שיקטין לך את האף עוד יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נערך לקראת הוצאת נקודת חן מהפניםליאור14/12/2010
שלום,
אני נערך להוצאת נקודת חן בימים הקרובים מאיזור הפנים.
אני רוצה לדעת בכנות איזו צלקת אמורה להישאר לדעתכם, למשך כמה זמן בערך והאם אמורה להישאר לי צלקת לאחר תקופה מסויימת(כלומר צלקת לכל החיים).
* אני בן 17 וחצי, לא מעשן.
ברצוני לשאול עוד משהו, אם אתם מכירים את דוקטור כרמל ביבי, האם הוא נחשב לטוב ואני יכול לסמוך עליו, ומה צפויות להיות התוצאות. אולי מישהו מכיר אותו, שמע על אנשים שנותחו על ידו.
בכל זאת זו נקודת חן באיזור אמצע הפנים, בין השפה ללחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נערך לקראת הוצאת נקודת חן מהפנים - תגובה
ד``ר רן טליסמן14/12/2010ליאור
דר' כרמל עתיר ניסיון בסוג זה של טיפולים, שאל אותו ואני משוכנע שתקבל תמונה מציאותית למה לצפות מבחינת הצלקת. אם לא הבנת, צלקת הינה לתמיד, אם כי עם הזמן היא הרבה פחות בולטת בדרך כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשוואה בין שני מנתחים
ליאור15/12/2010יש לי שתי אופציות למנתח. לאור מה שאמרת אני בהחלט מתרשם מדוקטור כרמל ביבי.
אך האופצייה השנייה היא דוקטור אייל וינקלר. יש לי את האופצייה הכספית ללכת לוינקלר. השאלה היא למי באמת את ממליצה, בכל זאת זה איזור הפנים ואני חייב לדעת שאני מגיע לידיים הטובות ביותר.
תודה רבה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשוואה בין שני מנתחים - תגובה
ד``ר רן טליסמן15/12/2010אין הבדל מהותי שניהם מומחים חברי איגוד כאן אני ממליץ לבחור היכן שמרגישים נוח יותר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן או מתיחהרנטו13/12/2010
שלום רב,
אני בן 27, הורדתי לפני 8 שנים יותר כ-30 ק"ג. לפני 3 שנים עשיתי ניתוח מתיחת בטן, בלי שאיבת שומן. יש לי עודף שומן/אור (לא בטוח) באיזור הערווה וזה נורא מפריע לי. האם קיים ניתוח לתיקון איזור זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן או מתיחה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין13/12/2010ניתן לשאוב שומן או להסיר את עודפי העור או את שניהם יחד גם מאזור זה. גש לייעוץ אצל בכירורגיה פלסטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת שחורים לאחר ניתוח אףמלי12/12/2010
עברתי ניתוח אף לפני חודש והוצאתי שחורים (בעצמי) ולא הלכתי לקוסמטיקאית כי האזור עוד רגיש השאלה היא האם זה בסדר שעשיתי זאת או להימנע מזה להבא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת שחורים לאחר ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין13/12/2010מלי שלום,
הייתי ממליץ להימנע מהפעלת לחץ ניכר במשך לפחות 6-8 שבועות מהניתוח לא משנה אם בעצמך או ע"י קוסמטיקאית.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף קוסמטי ורפואיAlon h06/12/2010
אני מחפש רופאים מומלצים לניתוח אף שעושים יחד = יישור מחיצה + קוסמטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף קוסמטי ורפואי - תגובה
ד``ר רן טליסמן08/12/2010רוב המנתחים הפלסטיים בעלי הניסיון בניתוחי אף מבצעים ניתוחים אלו, אתה יכול להוציא את הרשימה של האגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית לראות באזור מגוריך מי בעל נסיון וחבר אגוד ולפנות אליו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אישה בת 63גילה06/12/2010
האם ניתן לבצע מיני פייס ליפט לחלק התחתון של הפנים לאישה בת 63 שלוקחת תרופות ללחץ דם וקולסטרול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אישה בת 63 - תגובה
ד``ר רן טליסמן08/12/2010סיוון - אין קשר לגיל
החשוב הוא מצב הבריאות העדכני ולצורך זה ל"ד מאוזן בהחלט אינו מגביל כלל
לגבי מיני ליפט - זה תלוי במצב הרקמות האם הן מספיק גמישות לאפשר מיני ליפט שיחזיק זמן סביר, וזאת ניתן לומר רק לאחר בדיקה מקיפה של המועמדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולם!!! רציתי להתייעץ לגביאליעד05/12/2010
בעיה שמאוד מציקה לי.
בשנתיים האחרונות שמתי לב שהישבן שלי לא סימטרי. צד אחד צר וקטן יותר מהצד השני.
יש סיבות למה זה קרה?
איך אפשר למנוע את זה?
איך אפשר להחזיר את הסימטריה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכולם!!! רציתי להתייעץ לגבי - תגובה
ד``ר רן טליסמן08/12/2010לכל בני האדם יש אסימטרייה בין שני צידי הגוף בדרגות שונות. במידה ולאחר בדיקה מקיפה אצל רופא מומחה הוא יתרשם כמוך שאכן האסימטרייה מצדיקה פעולה רפואית, יש שיטות שונות החל מחומרי מילוי כמו שומן דרך חומרים סינטטיים כמו "מקרוליין" ועד לשתל יעודי בניתוח, הכל בהתאם לדפורמציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי ציצי חדש- אבל לא נרדמת בלילותגילי30/11/2010
שאלה לרופאים-
עברתי ניתוח להגדלת חזה ואני לא מצליחה להרדם מכאבים בגב(בעיקר) אמא שלי רצתה לתת לי כדורי שינה שיעזרו לי להרדם אבל אני לא יודעת אם מותר לי לקחת כדורי שינה אחרי הניתוח. אני אודה לכם אם תענו על שאלתי. וממליצה למרות זאת בחום לכל הבנות שמפחדות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי ציצי חדש- אבל לא נרדמת בלילות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין30/11/2010יונית שלום,
כעקרון אין מניעה לקחת כדור שינה לאחר הניתוח אך עלייך להתייעץ ולקבל מרשם מהרופא המנתח/ת שלך ולא לקחת תרופה מאמא.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פלסטי באף ,עקב שפה שסועהמיטל29/11/2010
היי
שמי מיטל,בת 26 . מעוניינת בהמלצה על רופא מומחה בתחום הפלסטיקה של שפה שסועה ככלל ואף בפרט. עברתי 2 ניתוחים לפני כ-5 שנים. אפשר לומר שהצלחתם לא הייתה רבה. אשמח במידה ותוכלו לתת לי המלצה לגבי רופא בעל שם בתחום,וכתובת של הקליניקה. מעדיפה באזור השרון/המרכז . תודה רבה לכולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פלסטי באף ,עקב שפה שסועה - תגובה
ד``ר רן טליסמן08/12/2010מיטל שלום,
לדעתי כמי שניתח עשרות ניתוחי אף למטופלים עם שפה שסועה, גשי למי שניתוח אותך שהוא אמור להכיר הכי טוב מה היה ומה נעשה שוחחי עימו על מה שמציק לך ובקשי עצה איך לדעתו ניתן לשפר זאת ולמי הוא ממליץ לפנות במידה ואין ביכולתו לעזור לך, זוהי הדרך האופטימלית להתקדם. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם באף ומשקפייםאיליי28/11/2010
אני בן 16 ולפני חצי שנה קיבלתי מכה חזקה באף, האף לא נשבר אך העצם התנפחה ועד עכשיו אחרי חצי שנה היא עדיין נפוחה במקום שקיבלתי את המכה.
בכל מקרה אני מרכיב משקפי ראייה באופן קבוע, המשקפיים לא כבדות כל כך אך בכל זאת הם יושבים על האף בדיוק במקום שבו העצם נפוחה .
למרות שהעצם נפוחה המצב של האף שלי גבולי ואני לא רוצה לעשות ניתוח בעתיד -
אבל אני מפחד - האם זה שהמשקפיים יושבות על העצם הבולטת באף שקיבלה בעבר את המכה יגרום לאף להראות יותר עקום או יגביר את הנפיחות\בליטה של העצם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם באף ומשקפיים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין29/11/2010ירדן שלום,
אל חשש המשקפיים לא יחמירו את הבעיה. במידה מסוימת המשקפיים מסייעים בהסתרת הגבנון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת לאחר ניתוח קיסרייעל24/11/2010
שלום רב,
עברתי לפני 9 ימים ניתוח קיסרי שני והייתי היום במרפאה לשם הוצאת הסיכות.
האחות החלה להוציא את הסיכות וראתה שחלק מהצלקת ממש נפתח לפצע פתוח.
נאמר לי ע"י רופא כירורג שבדק אותי שעליי לשטוף את החתך לשים פולידין ולחבוש היטב עם גזה.
שאלותי הן:
1. האם בתנועה או הליכה הפצע הפתוח עלול להיפתח עוד יותר?
2. כמה זמן לוקח לפצע כזה להגליד?
3. האם ההגלדה בחלק הפתוח תהיה פחות יפה וחלקה?
4. האם כדאי ללכת לרופא פלסטיקאי, יש עוד מה לעשות?
תודה רבה,
יעלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת לאחר ניתוח קיסרי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין25/11/2010יעל שלום,
ראשית מזל טוב!
תשובה לשאלותייך:
1) פתיחה נוספת תיתכן גם עקב מאמץ מכני קשה על אזור הצלקת. שימוש בחגורת בטן עשוי לתת תמיכה ולהוריד את הסיכוי לכך. בכל מקרה לא להמנע מלקום מהמיטה לכך יש סיכונים אחרים אולי אף גרועים יותר.
2) קשה לאמר כמה זמן תמשך ההחלמה כנראה שיש זיהום בפצע ותלוי מה קצב הריפוי. קחי בחשבון שהדבר יימשך שבועות מספר.
3) בהחלט ייתכן שהצלקת באזור שנתפתח תהייה עבה ורחבה יותר.
4) בשלב זה אני מציע שתמשיכי במעקב אצל המנתח/ת שלך שיעקבו ויתפלו בפצע עד להחלמתו. במידה והצלקת תהיה עבה או שקועה וידרש תיקון צלקת אז פני לפלסטיקאי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת חזה וסכרתאמילי24/11/2010
האם יש נשים שלא יכולות לעבור ניתוח להגדלת חזה? מחלות מסוימות יכולות להפריע?
יש לי סכרת נעורים מגיל 13 אני בת 21 עכשיו ורוצה להגדיל כי החזה קטן מאוד, אני מזריקה לנטוס בבוקר פעם ביום ואפידרה ככיסוי לאוכל. עכשיו בשנתיים אחרונות אני מאוזנת אני יכולה לעבור ניתוח כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה וסכרת - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/11/2010אמילי שלום,
אם הסכרת מאוזנת היטב ניתן לבצע את הניתוח [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=214' id='link']הגדלת חזה[/a].* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הגדלת חזה שעברתילינוי23/11/2010
שלום, עברתי לפני כשבועיים הגדלת חזה מתחת לשריר של כ-380cc חצי פרופיל רצוי לציין שאני בת 18 כך שלא עברתי הריונות או שינויים דרסטיים אחרים..אני מאוד מרוצה מהתוצאה אך לא מרוצה כל כך מהגודל ציפיתי למשהו טיפה יותר גדול אני מרגישה שהוא עדיין קטן.
הבנתי מקרובת משפחה שעברה הגדלה מתחת לשריר , שגם היא הרגישה שהוא קטן ורק אחרי כחודש עד חודש וחצי הוא גדל יותר (היא אחרי הריונות)..
השאלה שלי היא האם הוא עוד יגדל או שהוא ישאר באותו הגודל שהוא עכשיו, ואם כן אז אם השינוי בגודל יהיה משמעותי פחות או יותר, כי כרגע אני ממש בבאסה שהוא ככה כי זה שתל יחסית גדול ונראה לי מוזר שהוא נראה לי ככה קטן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי הגדלת חזה שעברתי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/11/2010לינוי שלום,
החזה לא יגדל יותר. לא ציינת מה גובהך ומשקלך - פרמטרים חשובים בקביעת גודל השתל אך באופן כללי 380CC אינו שתל קטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי הגדלת חזה שעברתי
לינוי24/11/2010גובהי 1.70 ומשקלי 60
אז למרות שהוא מתוח עכשיו (כי עברתי שינוי דרסטי) ועדיין לא החלים הוא לא יגדל יותר בזכות ההחלמה והתוצאה הסופית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי הגדלת חזה שעברתי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין25/11/2010נכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקות בפנים ונקבוביות פתוחותרותי23/11/2010
שלום
1. האם אפשר באמצעות ניתוח להסיר צלקות בפנים ולסגור נקבוביות פתוחות? האם זה אפשרי לגרום לכך שהפנים יהיו חלקות?
2. נולדתי עם שרירים חלשים בצד השמאלי של הפנים. האם זה אפשרי באמצעות ניתוח לחזק את הצד הזה? או שצריך לעשות תרגילים בפנים לחיזוק השרירים או שפשוט אין מה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות בפנים ונקבוביות פתוחות - תגובה
ד``ר רן טליסמן24/11/2010בדרך כלל עדיף לפתוח נקבובית וכך "להראות יותר חלק" אף פעם זה לא חלק לגמרי כי אם מסירים ניתוחית נשארת צלקת קטנה אז יש מרכיב של דבר והיפוכו וכל דבר לגופו.
לגבי החולשה בפנים מאוד תלוי כמה זה באמת שונה וחלש ולפי זה מותאם הטיפול ויש אכן את כל המגוון החל מתרגילי חיזוק דרך ניתוחי קיצור מנוף של השריר ועד השתלת שריר נוסף לחיזוק במקרים המתאימים לכך, אבל מה נכון עבורך, רק לאחר בדיקה מאוד מדוקדת ניתן יהיה לומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




