מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבולבלת לגבי הניתוח בלסתותליטל25/01/2011
היי לפני כמה שנים ממש בסיום טיפולים יתי אמורה לעשות גשר והרופאה שלחה אותי לאורתודנט על מנת לעשות גשר רק שמשהו השתבש וראתה בליטה יוצאת דופן בלסת העליונה ושלחה אותי לצילום פנוררמי ויעוץ במחלקת פה ולסת ביהח ברזילי הרופאים החליטו אחרי בדיקה מעמיקה שאין צורך בעירוב כירוגי אלא באורתודנטי בלבד כשחזרתי לרופאה היא התעקשה ושלחה אותי לרופא מומחי בהדסה עין כרם ואמרה שעם החלטת הרופא הזה הוא אחרון וגורלי מה ששינה את כף והחליט שאכן יש בליטה בלסת העליונה ובתחתונה מאחר שנשארתי עם כן אחד ולא אחד החלטתי על דעת עצמי ללכת ליעוץ נוסף הלכתי לאיכלוב וגם הוא פה אחד החליט שאני צריכה לעשות ניתוח אני מאוד מבולבלת ולא יודעת מה לעשות אני אחרי טיפול אורתודנטי השנים ישרות פלס אבל עדין ישנה בליטה אני לא יודעת עם ללכת לביח אחר ולשמוע עוד יעוץ או להחליט על אחד מאלה שאמרו לי שכן ולעבור את הניתוח מה הסיכוים שאני יחזור לגשר אחרי?? ומה הסיכונים בניתוחים כאלה ? זה יכול לגרום לבעיות בדיבור או בשניים בכל זאת ניתוח נעשה בעצם של הלסת ויכול לגרום לשיבושים נוספים
תודה רבה מראש ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת לגבי הניתוח בלסתות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין26/01/2011ליטל שלום
עלייך להתייעץ עם מנתח פה ולסת אשר בודאי לא יוכל לענות לך ללא בדיקה קלינית + צילומים מתאימים. הפורום גם פורום כירורגיית פה ולסת לא יתאים למענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון להודעה הקודמת ניתוח פלסטימירי25/01/2011
ערב טוב
ביום חמישי ב- 20.1.11 עברתי ניתוח מתיחת פנים, פילינג עמוק מסביב לפה ופילינג קל בכל הפנים וניתוח עיניים וצוואר.
היום אנחנו ביום ב', תאריך 25.1.11 הפנים שלי מאוד נפוחות וגם הצוואר. הכל כמו פלסטיק (מזכיר את הפרסומת של המים, שאנחנו מתייבשים).הרגשה נוראית, כל מה שאני אוכלת הפנים מתנפחות עוד יותר. האם זה נורמלי, האם יש מה לעשות חוץ מלשים קרח על הפנים נגד נפיחות. תשובתכם הדחופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון להודעה הקודמת ניתוח פלסטי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין26/01/2011מירי שלום,
עלייך לפנות בהקדם למנתח/ת שלך לבדיקה. לא ניתן לענות לך דרך הפורום הנושא עדין מדי. החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת בשאיבת שומן נקודתיתעידו25/01/2011
שלום.
גובה:1.79
משקל:73
אומנם אני לא רזה,אבל רוב שומן גופי מתעקש להישאר באזור הישבן והיריכיים.
ברצוני לברר על ניתוח פלסטי (שאיבת שומן נקודתית).
מה המחירים? איפה מומלץ לבצע את הניתוח? מה הסיכונים?
האם רצוי לבצע את הניתוח בגיל מוקדם כמו 23?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת בשאיבת שומן נקודתית - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין25/01/2011עידו שלום,
ניתן לבצע שאיבת שומן בכל גיל כמעט כולל גיל 23. הסיכונים בניתוח שאיבת שומן עלולים להיות: דימום ניכר, זיהום, אסימטריה, אי סדירות של העור והיווצרות שקעים. כאשר הניתוח נעשה בידי מומחה בכירורגיה פלסטית בעל ניסיון ההסתברות לסיבוכים היא נמוכה. איננו ממליצים על מחירים בפורום. עליך לפנות לייעוץ אצל מנתח פלסטי לקבל חוות דעת הסבר מפורט וגם הצעת מחיר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המהירות ....
עידו26/01/2011מעולה,תודה.
אצור קשר בקרוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה,מה עושים על מנת להעלים אותהליאורה25/01/2011
יש לי כוויה בירך שהייתה בדרגה שלישית נתנו לי לשים בגד לחץ עם סיליקון והיא השתטחה נישאר לי סימן בולט יש איזשהו ניתוח או זריקה או אפילו משחה שאפשר לעשות על מנת לטשטש או להעלים את הכוויה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויה,מה עושים על מנת להעלים אותה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין25/01/2011ליאורה שלום,
לצערינו לא ניתן להעלים צלקת לחלוטין. נראה שעד כה קיבלת את הטיפול הנכון. ייתכן שיש אפשרות לשיפור נוסף ע"י ניתוח או הזרקת סטרואידים שאלי על כך בביה"ח בו את מטופלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת פרקים והגדלת חזהגלית24/01/2011
שלום,
אני חולה בדלקת פרקים ורציתי לדעת האם אני יכולה לעבור ניתוח להגדלת חזה?
או האם הניתוח יכול לגרום להחמרה במחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת פרקים והגדלת חזה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין25/01/2011גלית שלום,
ניתוח הגדלת חזה לא אמור להחמיר את דלקת הפרקים. מאידך חלק מהתרופות הניתנות לטיפול בדלקת פרקים הן תרופות שמורידות את פעילות מערכת החיסון ולכן פוגעות במידה מסויימת בריפוי הפצע וביכולת של הגוף להתמודד עם זיהומים. הדבר מגביר את הסיכון לזיהום אחרי הניתוח ולפתיחת הפצע וחשיפת השתל. אין מדובר בהטווית נגד מוחלטת וההחלטה לגבי ה"כדאיות" של הניתוח לעומת הסיכון צריכה להיעשות במשותף בינך המנתח/ת שלך והראומטולוג/ית שמטפל/ת בדלקת הפרקים שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת בבטן לאחר ניתוח פלסטייוספה24/01/2011
שלום ד"ר
אני לאחר ניתוח שאיבה ומתיחת בטן כחודש וחצי ועדין יש לי בצקת בבטן
האם זה בסדר? מתי לא תהיה לי בצקת? ומה עושים כדי להוריד אותה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת בבטן לאחר ניתוח פלסטי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/01/2011יוספה שלום,
חודש וחצי לאחר שאיבת שומן סביר שתהיה עדיין בצקת כלשהי. סביר להניח שלאחר כשלשה חודשים היא תחלוף.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם בולטת באףירון23/01/2011
לפני כשנתיים האף שלי עבר תאונה והעצם התנפחה והסחוס התעקם, לא טיפלתי באף כמו שצריך ועד היום העצם נשארה נפוחה והסחוס טיפה עקום. (אך אחרי כמה ימים הלכתי לרופא והוא אמר שלא היה שבר בכל זאת)
רציתי לשאול 2 שאלות :
1. האם עכשיו אחרי שהעצם בולטת והסחוס טיפה עקום, ולמרות שעבר שנתיים מהתאונה, כל פגיעה הכי קטנה באף תעשה נזק? או שזה חזר להיות במצב רגיל ורק פגיעה חזקה באף תגרום נזק?
2. האם יכול לקרות מצב שהאף נפגע, נהיה אדום ומתנפח טיפה אבל אחרי זה חוזר למצב המקורי והרגיל שלו (בלי לשים קרח)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם בולטת באף - תגובה
ד``ר רן טליסמן23/01/2011ירון שלום
אחרי כשישה שבועות בלבד האף אחרי שבר חוזר ל 90 אחוז מחוזקו המקורי - כך שאחרי שנתיים אין מקום לדאגה האף חזק. אם זאת כל אף בהפעלת כח מספיק ישבר!
התשובה לשאלתכך הראשונה היא כן - כל מה שעושה הקרח הוא מכווץ כלי דם וכך "מצמצם" את העברת המסרים הביולוגיים בגוף "כאן אירע נזק" וכך כל תהליך הטראומה קטן יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בוטוקסטול22/01/2011
האם לאחר הזרקת החומר, יש השפעה מיידית.? או שיש צורך להמתין ימים מספר ל"התקבעות" הסופית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי בוטוקס - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/01/2011שלום,
השפעת [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=221' id='link']בוטוקס[/a] אינה מיידית. לרב ההשפעה מתחילה לאחר כיומיים-שלשה ומגיע לתוצאה המלאה לאחר כשבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת נקודת חן וחשיפה לשמשיעל21/01/2011
היי,
לפני חודש הורידו לי בניתוח נקודת חן בפנים והרופא אמר לי לא לחשוף את האזור (כלומר הפנים) לשמש. השאלה שלי היא: אם אני חושפת את האיזור לשמש יגרם איזהשהו נזק או משהו אחר?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת נקודת חן וחשיפה לשמש - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/01/2011יעל שלום,
התאים המפרישים מלנין באזור הצלקת רגישים יותר מהתאים באזורים סביב לגירוי. לכן חשיפה לשמש בשלבים הראשונים של התארגנות הצלקת עלולה לגרום לכך שהאזור של הצלקת יהיה כהה יותר מהעור סביב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
יעל30/01/2011תודה על התשובה.
וחוץ מזה אין עוד סיכונים? כי הרופא אמר לי לא לחשוף את האזור במשך כמה חודשים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין31/01/2011נכון,
התארגנות הצלקת אורכת מספר חודשים ועד שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלה מתחת לשריריעל21/01/2011
לפני חודשיים עברתי הגדלה 460 מתחת לשריר והחזה מאוד קטן ומקובע, הוא קצת התרכך מאז אבל עדיין קטן וללא חזייה נראה כי לא עברתי שום הגדלה האם החזה יתעצב עם הזמן וכמה זמן זה אמור לקחת?אני קראתי מעוד בחורות שכתבו שלאחר הגדלה מתחת לשריר החזה קטן האם יש הבדלי גדלים כאשר הניתוח הוא מעל השריר והשתל באותו גודל כמו אצלי?למה לנשים שעברו הגדלה מעל השריר רואים חזה גדול ושופע גם עם השתל קטן משלי?מחכה לתשובה תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלה מתחת לשריר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/01/2011יעל שלום,
איני יודע מה ממדי גופך אך אם את בגובה ומשקל ממוצע שתל של 460 סמ"ק הוא שתל די גדול ולכן קשה להאמין שאין כל הבדל לעומת טרם הניתוח. בקשי מהמנתח/ת שלך לראות את התמונות מלפני הניתוח ובוודאי תראי את ההבדל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת במצחאיתמר21/01/2011
נהיה לי חתך על המצח לפני שבוע. החתך לא עמוק אלה יותר כמו "שיוף". זה נראה כאילו זה נהפך לצלקת די ברורה. יש משחה למרוח על זה או משהו בסגנון שיכול לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת במצח - תגובה
ד``ר רן טליסמן21/01/2011אין, נכון להיום, כל משחה שיש לה יעילות מוכחת אובייקטיבית ע"פ סטנדרט מדעי כלשהו, להפחית צלקות. אם זאת יש משחות רבות שבפרסומים שונים כולל מדעיים הראו כמין יעילות שכזו ולכן יש כ"כ הרבה פרסומים מסחריים. בעזרת טכניקות לייזר ניתן להפחית משמעותית אדמומיות מהצלקת אם זאת בכל מקרה במשך הזמן היא (האדמומיות) בדרך כלל תעבור לבד וטיפולי הלייזר/אור השונים הינם רק זרז ובכל מקרה זה ישתפר עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת חזה בשיטה דואליתטל20/01/2011
שלום דוקטור!
אני חושבת לעבור הגדלת חזה ובינתיים עושה תחקיר על הנושא..
הבנתי שכיום רופאים רבים מנתחים בשיטה הדואלית שהחלק העליון של השתל מתחת לשריר והתחתון מעל לשריר ורציתי לדעת כמה דברים:
1. באיזה מקרים בדרך כלל נוקטים בשיטה הזאת? האם זה לפי בקשת המטופלת או לפי החלטת הרופא?
2. מה היתרונות של השיטה הזאת ביחס לשיטות הרגילות של מעל לשריר ומתחת לשריר באופן מלא?
3. האם השיטה הזאת מעניקה לחזה מראה טבעי יותר ופחות סיכונים?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה בשיטה דואלית - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין21/01/2011יעל שלום,
כפי שכתבת בעצמך הגדלת חזה בשיטה דואלית היא די שכיחה היום. השיטה משלבת יתרונות של כיסוי עבה יותר לשתל בחלק העליון ומצד שני אפשרות של השתל להשתלב טוב יותר בצורת השד שלעתים לא מתאפשרת כאשר השתל כולו נמצא מתחת לשריר. בחירת השיטה צריכה להיות בשיתוף בין המנתח/ת והמטופלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר זילברשטיין!
טל24/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת מציקהליאת18/01/2011
שלום שמי ליאת אני בת 24. בגיל 10 הייתה לי מחלה שנקראת שרטת החתול שפגעה בבלוטת הלימפה באיזור המפשעה. עד היום יש לי שם צלקת שאני ממש שונאת!!! יש לציין שהצלקת נוצרה בתהליך טבעי וללא התערבות כירוגית והיא נראית ממש כמו צלקת ניתוחית רק שהיא קצת שקועה. הצלקת אמנם יחסית קטנה אבל מציקה לי בשנים האחרונות.
הייתי אצל רופא עור ששלח אותי לפלסטיקאי שאמר שאפשר רק לבצע חיתוך ותפירה מחדש אך לא היה מוכן לעשות בטענה שזה עלול להזדהם.
מה אני עושה עכשיו? למי פונים? או שעניין אבוד ועליי להשלים עם המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת מציקה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/01/2011ליאת שלום,
על פניו הטיפול שהוצא לך בצלקת שקועה (כריתת הצלקת ותפירה מחדש) הוא הטיפול הנכון. לא ניתן להעלים את הצלקת אבל יתכן שניתן להפוך אותה לצלקת שטוחה במקום שקועה. לגבי הסיכון לזיהום הסיכון קיים אך אם כרגע אין דלקת פעילה של העור או זקיקי השערות באיזור אז הסיכון אינו גדול. פני לפלסטיקאי נוסף לחוו"ד נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב שלום
ליאת11/02/2011אכן מצאתי מנתח מומחה לצלקות ואני בשבוע הקרוב הולכת לעבור תפירה מחדש של הצלקת. האמת שכל הטיפול דיי נשמע מצמרר אבל המנתח אמר שזה טיפול קטן ופשוט שלא כואב ושביום לאחר מכן אני כבר יכולה להתנהל כרגיל.
אף פעם לא עשו לי תפרים ולמרות שזה נשמע ממש פשוט כל הזמן יש לי בראש את המחשבה שהתפרים יגבילו אותי ויכאבו..... האם זה באמת כך? חוזרים לשגרה כל כך מהר עם תפרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
ליאת12/02/2011???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין12/02/2011ליאת שלום,
תשובה עקרונית כבר קיבלת. התפרים כשלעצמם אינם כואבים. כיון שלא ראיתי עד כמה גדולה הצלקת ומכיוון שכפי שכתבת הלכת למומחה חזקה עלי ואני מקווה שגם עלייך שמה שאמר הוא נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על ניתוח אףרונן18/01/2011
אז יש לי אף שבעיקר המחיצה שלו עקומה והוא נוטה לצד ימין,
אבל גם העצם קצת בולטת בכלל תאונה..
בכל מקרה אני מתלבט אם לעשות ניתוח אף רק למחיצה או גם לסדר את העצם?
האם במידה ואני יעשה ניתוח אף רק ליישור המחיצה זה יהיה פחות זמן התאוששות? הניתוח יותר קל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין18/01/2011רונן שלום,
ודאי שככל שהניתוח נרחב פחות ההתאוששות מהירה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדעת איזה חומר מילוי הוזרק לגוףשנאל17/01/2011
שלום רב
עברתי לאחרונה ניתוח מסויים שהוזרק בו חומר לצערי המנתח לא אמר ולא רשם על זה שום דבר,רציתי לדעת האם אפשר לקחת דגימה מהעור
ולדעת מה בדיוק הוזרק לגוף בזמן הניתוח??
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעת איזה חומר מילוי הוזרק לגוף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין17/01/2011חופית שלום,
לא בטוח שניתן. יותר פשוט לבקש העתק דו"ח ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)




