מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח מחיצת אףאלעד אלגואר17/01/2011
אני אמור לעבור עוד כחודש וחצי ניתוח מחיצת אף, האף שלי נוטה קצת ימינה ורציתי לדעת האם הניתוח יישר את האף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מחיצת אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין17/01/2011אלעד שלום,
עליך להפנות את השאלה למנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עצה.חן16/01/2011
היי אני שמונה ימים לפני ניתוח ורציתי לדעת עם גודל 355 זה גדול ?
אני קצת חוששת מהגודל.. והאם זה תולוי במבנה גוף..
למישהי מלאה 355 יראה ממש גדול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עצה. - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/01/2011חן שלום,
לא ניתן לענות לשאלתך מבלי לבדוק ולמדוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני עשיתי גודל כזה וזה נראה טבעי
טל16/01/2011לגמרי!! אבל כן יעזור אם תגידי לי מה המידות גוף שלך וככה פחות או יותר אפשר לדעת...וגם אצל מי עשית? ומעל/ מתחת לשריר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני תפירה בסמוך לצלקתשרי מור15/01/2011
שלום רב !
לפני כחודשיים עברתי ניתוח מתיחת פנים, בסמוך לצלקת יש סימני תפירה, בצורת עור גלי,[ברקה הימנית]. שמנים, משחות ומסזים לא עזרו,האם ניתן לתקן זאת ואיך.
בתודה, שרי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני תפירה בסמוך לצלקת - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/01/2011שרי שלום,
סביר להניח שהדבר יחלוף בעצמו תוך מספר חודשים. במידה ולא אני משוכנע כי המנתח/ת שלך יוכלו לתקין זאת בקלות יחסית בהרדמה מקומית. המשיכי במעקב אצל המנתח/ת שלך.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרדמה כלליתלינור14/01/2011
למה אסור לעבור יותר מפעם 1 בשנה הרדמה כללית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה כללית - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/01/2011לינור שלום,
אין שום איסור שכזה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות לאחר ניתוח להצמדת אוזנייםאיציק13/01/2011
לפניי כשבועיים עברתי ניתוח להצמדת אוזניים אצל כירורג פלסטי מומחה.
אסביר לך בצורה הטובה ביותר את הבעיות כדיי לא לקבל תשובה "דרך התכתבות לא ניתן לדעת,לך להיבדק".
קראתי הרבה על ניתוח להצמדת אוזניים,אני בקיא מאוד בתופעות הלוואי והסיבוכים.
למרות הכל,כמה דברים עוררו בי ספקות,עוד כמה ימים אני אצל המנתח,הוא ותיק ומנוסה וקשה לי לומר שהוא יודה אם צריך בטעות שהוא עשה,הביטחון שלו גבוה בעבודה שלו ולכן אני רוצה להתייעץ עם גורם נוסף.
פגישה נוספת עם מומחה שיבקר תעלה לי כסף,השקעתי סכום גדול ולכן אשמח אם תענה לי פה כפי יכולתך.
1}קיימת צלקת באורך 10-15 מ"מ בחלק הקדמי באוזן,כלומר - הניתוח שהיה אמור להתצבע מאחורי האוזן עבר גם לחלק הקידמי,כנראה שהסכין חדרה וזה הותיר צלקת,האם דבר זה הוא שכיח? ניתן לטפל בבעיה? יש להעיר על זה למנתח שניתח אותי?
2}לאחר הניתוח הרגשתי כי אוזן ימין בולטת יותר מאוזן שמאל.
המרחק בין אוזן שמאל לראש - 10-12 מ"מ.
המרחק בין אוזן ימין לראש - 14-16 מ"מ.
ברור לי כי אסימטריה היא תופעת לוואי ומוגדת גם כטבעית,אבל האם מותר לי לדרוש ניתוח נוסף לתיקון האסימטריה הזו? יש לציין כי לי שום קשר לאסימטריה,אני עדיין מרגיש שאוזן ימין בולטת,האם הרגשה אישית שלי שזה בולט יכולה להוביל לניתוח נוסף?
3}קיים עדיין תופעה של שטף דם באוזן שמאל כ15 ימים לאחר הניתוח,האם זה מצב חריג?
כמו כן יש עדיין בצקת באוזן ימין..הנפיחות לא אמורה לרדת כבר?
*אני עוד 3 ימים אצל המנתח בביקורת..ככה שאתה יכול להגיד את דעתך בלי לפחד לזרוק דברים לאוויר - דעתך חשובה לי,ככה או ככה אני אבדק.
*אם אם אינך רואה אותי,אשמח אם תגיד מניסיונך,אם מקרים אלה קורים/שכיחים/דורשים בדיקה או אינם שכיחים.
תודה רבה,
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות לאחר ניתוח להצמדת אוזניים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/01/2011איציק שלום,
ראשית - ישנה טכניקה לניתוח [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=219' id='link']הצמדת אוזניים[/a] שבה חלק מהסחוס נכרת דרך צלקת קדמית גם כן ויתכן שהמנתח שלך השתמש בה - שאל אותו על כך. לרב לאחר ההחלמה הצלקת היא מזערית.
בקשר לאסימטריה זו לא גדולה כ"כ וגם עדיין בשלב זה יכולה לנבוע מהבדל בנפיחות או בשטף הדם. במידה ותישאר אסימטריה בסוף תהליך ההחלמה אני משוכנע כי המנתח שלך יוכל לתקנה.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפרים שניפתחו לאחר הגדלת חזה..ליר11/01/2011
שלום,הנני בת 21 .אני כחודש ושבוע לאחר ניתוח הגדלת חזה.לפני כשבוע החלו לי הפרשות מהפלסטרים..לאחר כמה ימים זה החמיר פניתי למרפאה לאחר שפתחו לי את הפלסטרים התגלו פצעים פתוחים עם הפרשות על התפרים.לאחר שהרופא שוחח עם המנתח הוחלט לתת לי אנטיביוטיקה לשתייה,ומשחה מקומית,וחבישה 2 ביום.לאחר יומיים הגעתי לביקורת ולהפתעתי לאחר שהמנתח ראה זאת טען שהסיבות לכך הן או ממאמץ,או שהגוף דוחה את השתלים,בנוסף אמר להמשיך לטפל אך אם זה לא ייסגר בשבועות הקרובים אצטרך לעבור ניתוח להוצאת השתלים.אני ממש לחוצה ועצובה,האם ישנו טיפול יותר יעיל??מהו הסיכוי שזה יחלים??..אשמח לעזרה.תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפרים שניפתחו לאחר הגדלת חזה.. - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין11/01/2011שלום,
אכן המצב שאת מתארת מאוד לא נעים ויש סיכוי שיהיה צורך בהוצאת השתלים. המשיכי במעקב צמוד אצל המנתח שלך. הוא האדם המוסמך להמשיך ולטפל בך לנסות ו"להציל" את השתלים ובמידה ולא יצליח להוציא אותם וללוות אותך בתהליך ההחלמה ואולי בניתוח חוזר במידה ותרצי בכך.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהום
מיטל18/01/2011גם אני באתו מצב ואני דיי חוששת.... לי אין תפרים יש לי בועה שהרופא פיצץ אותה והיא מפרישה .... אני כבר שבוע וחצי עם אנטיביוטיקה ומריחות של משפחות..... אומנם ההפרשה פחתה אבל זה עדיין מפריש...
האם יש סיכוי להינצל מניתוח חוזר?
האם זה נקרא דחיית שתל? מה הסיכויי שזה לא יחזור על עצמו לאחר ניתוח נוסף...
ואייך אפשר לדעת עם זה לא רשלנות רפואית.... עם מי אפשר להיתייעץ בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהום - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין18/01/2011מיטל שלום,
איני חושב שכעת הזמן לחפש רשלנות רפואית. בשלב זה עלייך להמשיך בביקורות תכופות אצל המנתח שלך להקפיד על הנחיותיו עד להחלמה. יש סיכוי להנצל מניתוח חוזר קשה לדעת מהם האחוזים לכך אך אם נתת את אמונך במנתח מסוים לפני הניתוח זה בדיוק הזמן שהאמון הזה בא לידי ביטוי.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שד לאחר ניתוחמופתעת08/01/2011
לפני כעשר שנים עברתי ניתוח פלסטי בשדיים בעקבות אי סימטריה.
רופא הנשים שלי ממליץ לעשות בדיקת שד ידנית על מנת לוודא שאין גושים אבל אני לא יודעת אצל מי אני אמורה לעשות את הבדיקה,
כירורג או כירורג פלסטי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שד לאחר ניתוח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין11/01/2011שוש שלום,
מומלץ להמשיך במעקב אצל המנתח/ת שלך. גם כירורג כללי שעוסק בתחום סרטן השד יכול לבדוק ולשלוח אותך לבדיקות נוספות כגון ממוגרפיה או אולטראסאונד במידת הצורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הצמדת אוזנייםדוד07/01/2011
שלום רב לכולם,
אתמול עברתי ניתוח להצמדת אוזניים, נשערתי לילה בבית החולים והיום בשעות הבוקר שוחררתי לבייתי.
אני אוטה כעת תחבושת אשר מכסה את הראש והאוזניים בכדי להקל על המקום.
בכדי לראות במאט את תוצאות הניתוח הרמתי מאט את החבושת באחת האוזניים כך שראיתי את מחציתה וזה נראה כאילו והשינויי הינו זניח מאוד,אני נורא לחוץ וומפחד מכך, לכן אני שואל, באופן טבעי האוזניים עדיין לא מוצמדות לראש במהלך הימים הראשונים אחר הניוח עקב נפיחות וכו' או שיש לי סיבה אמיתית לדאוג שהניוח לא הצליח ממש? ובמידה והוא לא הצליח האם אפשר לתקן אותו במהלך הימים הקרובים שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח הצמדת אוזניים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין11/01/2011דוד שלום,
העזר בסבלנות עד להסרת התחבושות אצל המנתח/ת שלך גם אז התוצאה אינה סופית.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות רפואיות לפני ביצוע הגדלת חזהמורן06/01/2011
ד"ר שלום,
לפני כ-5 שנים סבלתי ממחלת ttp ומאז לשמחתי הכל תקין (המחלה בהפוגה).
ברצוני לעבור ניתוח פלסטי- הגדלת חזה, ונשלחתי לבצע ספירת דם+ בדיקת תפקודי כרישה. בתוצאות שהתקבלו מוצגים הערכים הבאים:
PT-SEC= 15.10
PT-INR =1.04
PLT=173 אציין כי ערך זה ירד בחצי שנה האחורנה (בספירה מחודש אוגוסט הערך עמד על כ- 240.
על פי תשובתו של רופא המשפחה הכל תקין!
אשמח לשמוע מהי דעתך בנושא, בכדי שאפסיק לחשוש לקראת הניתוח
אודה לתשובתך,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות רפואיות לפני ביצוע הגדלת חזה - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן07/01/2011הי מורן,
אני ממליץ לך להתייעץ עם המטולוג בכדי שיקבע האם המצב יציב ואין מניעה לעבור ניתוח.
ההחלטה שלו היא הקובעת מאחר והבעיה היא בתחום התמחותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםרון06/01/2011
קודם כל תודה על התגובה והכוונה שלי היא לא לניתוח אלא להזרקת חומרי מילוי באף ל''פיסול האף'' זה גם אפשר מגיל 16?
ועוד שאלה..אתה נמצא בבינין היונטרייד גם?איזה ימים?
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק דבר אחד..
רון06/01/2011הכוונה לחומרי מילוי בגיל הזה אצל בן..
כי אצל בנות ראיתי שבגיל 15 16 ניתן לעבור ואצל נער בגיל 17 בסיום הצמיחה
אך הכוונה שלי היא אם ניתן לעבור פיסול אף עם חומרי מילוי בגיל הזה?
כאילו לתת לאף מראה יותר שפיצי ניתן לעשות כזה דבר?
שוב תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק דבר אחד.. - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין11/01/2011רון שלום,
כדי לתת לך תשובה מעבר למה שכבר כתבתי כדאי שתגיע לבדיקה. ניתן להזריק חומר מילוי גם בגיל 16 אם הדבר נחוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלדד זילברשטייןיוסי05/01/2011
שלום אלדד זילברשטיין
יש אשרות לקבל את המייל האישי שלך?
לצורך שליחת תמונה
אני רוצה לקבל חוות דעת ממך בבקשה.
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלדד זילברשטיין - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין05/01/2011בבקשה:
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור האף ושיפור הנשימהדורון05/01/2011
היי!
אני בן 24.
במהלך חיי שברתי את האף מספר פעמים - שיחקתי המון כדורסל.
כבר כ6 שנים שאני סובל מכאבי ראש חוזרים ונשנים ואני חולה בוירוסים באופן תדיר יחסית.
רופאים שונים אמרו לי שזה בגלל שאני נושם רק מהפה. המחיצה שלי עקומה לחלוטין והנחיר השמאלי בכלל לא נושם. אני מצונן כל הזמן, כאבי ראש ולחצים בראש בדמות סינוסיטיס (עשיתי CT והייתה מליאות קלה אבל זה היה שלושה שבועות אחרי כאבי הראש - האבחנה של הסינוסיטיס לא וודאית).
מידי פעם (פעם בחצי שנה) יש לי כאבי ראש איומים ששום כדור עוזר להעלים, זה בא עם לחצים בראש, כאבים בלסת וכו', תכלס לפי מה שקראתי באינטרנט תיאור די קלאסי של סינוסיטיס.
עכשיו החלטתי לטפל בבעיה הזו אחת ולתמיד... הלכתי לרופא פלסטי מפורסם מאוד (מה שמפחיד אותי יותר - משקיע המון בפרסום) והוא אמר לי שהניתוח שהוא עושה הוא פלסטי בלבד ללא קשר למחיצה כך שלדעתו הנשימה שלי לא תשתפר.
הרופא א.א.ג. בקופ"ח שלי המליץ לי על רופא שהוא מומחה א.א.ג. אך לא פלסטיקאי (עשה השתלמויות פלסטיקה בארץ). בנוסף הרופא אמר לי שאני חייב לתקן את הנשימה כך שבעדיפות ראשונה הנשימה ולא הפלסטיקה. אמרתי לרופא שאני רוצה גם לתקן את העיוות של האף והוא אמר שזה הרופא שמשלב בין שני הטיפולים בצורה הטובה ביותר.
לצערי מהאינטרנט לא ניתן להבין מי רופא טוב ומי לא כי פשוט כל החיפושים וכל התגובות ממומנות. כרגע אני סומך על המילה של הרופא א.א.ג. אצלי בקופה....
האם בטוח ללכת לרופא שאינו פלסטיקאי מומחה אלא א.א.ג. מומחה?
האם יש סיכוי לשיפור נשימתי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור האף ושיפור הנשימה - תגובה
ד``ר רן טליסמן05/01/2011אם אתה חש כי אתה סומך על רופא אאג מומחה העובד בקופה
ומדובר ברופא מומחה
לך להתייעץ ותתרשם בעמך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלסטיקה לאחר הקרנותאלי03/01/2011
שלום
עברתי במהלך 10 השנים האחרונות 6 ניתוחים כולל הקרנות בבלוטת הפרוטיס צד שמאל של הפנים גידול שפיר שחזר כל הזמן
כיום אני כ-5 שנים אחרי ההקרנות העור מאוד אדמומי צד שמאל שפנים קעור ולא סימטרי ואין שער של הזקן על שטח די גדול +צלקת ארוכה של חיתוך מהניתוחים
אני מעוניין לטפל היום באסתטיקה ולזחר את פני והעור מהו הטיפול הנכון?
הבנתי שיש אפשרות של מותחנים
אשמח לדעת כל טיפ אפשרי תודה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלסטיקה לאחר הקרנות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין03/01/2011אלי שלום,
אני ממליץ שתפנה לאחת המחלקות הגדולות לכירורגיה פלסטית בבי"ח ציבורי לצורך בדיקה והמלצה לטיפול. שימוש במותחנים הוא אפשרות אחת אך בהחלט יתכנו אפשרויות נוספות של טיפול או טיפול משולב של מספר טכניקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצרת נחירייםרועי02/01/2011
מאיזה גיל ניתן ומומלץ לעשות ניתוח להצרת ניחריים?
האם הניתוח כולל זמן התאוששות ארוך\קשה?
האם חיטוט באף יכול לגרום לנחיריים להתרחב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצרת נחיריים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין03/01/2011רועי שלום,
אין גיל מומלץ ספציפית להצרת נחיריים. מקובל להמתין עם ניתוח אף אסתטי עד גיל 16 לפחות. הצרת נחיריים בלבד אינו ניתוח קשה במיוחד וההתאוששות קצרה מאוד (חזרה לעבודה משרדית / לימודים) למחרת. לגבי הרחבת הנחיריים עקב חיטוט באף - איני יודע אבל יש סיבות אחרות /נוספות לא לחטט באף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גניקומסטיהגיל30/12/2010
שלום שמי הוא גיל
לפני חודשיים וחצי עברתי ניתוח גניקומסטיה ועטרת הפטמה קשה
היא לא רכה כל כך
ואני עדיין בתהליך ההחלמה ככה שהיא מנופחת וקשה אז זה די מעיק
המנתח קבע לי תור לעוד כמה ימים ויזריק לי דפומדרול
האם זה יעזור?
גם לתהליך ההחלמה ולתהליך הבצקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גניקומסטיה - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן01/01/2011בהחלט כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




