מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מספר בעיות בעינייםניצה26/10/2012
אני סובלת ממספר בעיות:
1. יש לי גרוי וגירוד בשתי העיניים שמופיע לעתים תכופות. העפעפיים הופכים מחוספסים ועקב הגירוד והשפשוף אני מגיעה למצב של כאב ודלקות.
2. אני רואה לאחרונה מן טשטוש קל, אבל בפירוש מפריע לי לקרוא, ואף מפריע לראות באופן כללי. לעתים נעלם הטשטוש ולפעמים חוזר.
3. לפי בדיקת שני רופאי עיניים, הכל בסדר. אין בעיה. אומרים שהגירוד הוא אלרגיה ואין מה לעשות.
האמנם?
בתודה מראש
ניצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר בעיות בעיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/10/2012אמנם לא ניתן לאבחן ללא בדיקה, אך יתכן מאד שהתופעות שתארת נובעות מדלקת של העפעפיים. פני לבדיקה כדי לודא אם זו הבעיה, ולהוראות טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלימור25/10/2012
שלום רב ,
לפני כשבועיים הופיע לבעלי כתם אדום די גדול בעין באופן פתאומי - לא קיבל מכה או שנכנס לו משהו לעין הוא קם ככה בבקר . כעבור מספר ימים הכתם נעלם .
אמא שלו סובלת מגלקואומה ובעלת מס' גבוה מאוד בעיניים .
בעלי לא מרכיב משקפיים וראיתו תקינה .
ממה נובע הכתם ? מה מומלץ לעשות ?
האם יכול לנבוע ממצב נפשי - התרגשות ( לבן היתה בר מיצוה והכתם הופיע בסמיכות לארוע ) ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/10/2012קרוב לודאי מדובר בשטף דם תחת הלחמית, הנובע מפקיעה של נימי דם. זה יכול לקרות בעקבות שפשוף של העין, מאמץ חריג כגון שעול חזק, או ללא סיבה. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העין קופצתמירית25/10/2012
שלום,שמי מירית בת 25 , כבר שבוע שקופצת לי העין , העפעף העליון בעין ימין, הדבר בהתחלה לא הפריע שכן זה קורה לפעמים אבל עם הזמן זה התגבר והיום אחרי 7 ימים כל כמה דקות יש את הרעד בעפעף שמאוד מציק ובנוסף התחילה לכאוב לי העין והדבר גורם לי לכאבי ראש... יש סיבה ללכת לבדוק? מה יכולות להיות הסיבות? יש לציין שלפני כ5 שנים עברתי ניתוח להסרת משקפיים.. האם יש קשר? ואצל מי לבדוק אצל המנתח או אצל רופא עיניים? תודה מראש על התשובות :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העין קופצת - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/10/2012"קפיצות" של העפעף הן תופעה נפוצה הנובעת מהתכווצויות עדינות של שריר העפעף. יתכן קשר למתח נפשי. בד"כ מסתדר מעצמו. אם לא יעבור פני לרופא עיניים. אין כל קשר לניתוח שעברת.
אם יש כאבים בעין או כאב ראש פני לרופא העיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לייזר לקטרקט משנימיכל25/10/2012
אחרי 4 שנים מהניתוח ( קטרקט ) עברתי לייזר לקטרקט משני . שבוע וחצי אחרי ואני עדיין לא רואה מספיק טוב כמו שהיה לפני יש לי עדיין עכירות כזאת
רופאת העניים בדקה אותי ואמרה שהכל תקין העדשה והרשתית והיא לא מבינה למה יש לי ירידה בראיה .
יש הסבר לזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר לקטרקט משני - תגובה
ד''ר יובל דומניץ25/10/2012צריך בדיקה לאבחון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר המשך
מיכל25/10/2012לא ציינתי שעברתי לפני 3 חודשים גם OCT והכל היה תקין
מאחר והרופאה שבדקה אותי לא יודעת מה הסיבה אתה ממליץ בעצם על חוות דעת נוספת כי לא יכול להיות ללא סיבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת אישוניםחנוש25/10/2012
לפני שבועיים הייתי אצל רופאת עיניים לבדיקת הרישתית ברוך הד' הכל היה תקין אחרי 48 שעות לאחר הרחבת האישונים שמתי טיפות עיניים סיסטין להקלה ליובש בעיניים , פתאום גיליתי שהאישון של עין ימין התרחב לי ,מאד דאגתי ונסעתי למיון בתל השומר הרופא אמר לי אל דאגה האישון יתכווץ ויחזור ,באמת אחרי כשלוש שעות האישון חזר. השאלה מדוע האישון התרחב? האם אני צריכה להיות מודאגת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבת אישונים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ25/10/2012לפעמים יש השפעה מאוחרת של ההרחבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקרו סטריאה לאחר לאסיקאופיר24/10/2012
ד"ר שוחט הנכבד, הניתוח לאסיק בוצע לפני 5 שנים, היו לי ב2 העיניים -3.75 ללא צילינדר. ימין נותחה בהצלחה ובשמאל נוצרה מיקרוסטריאה. כיום יש לי בעין ימין חצי צילינדר ללא מספר ובעין שמאל עם הסטריאה יש לי חצי צילינדר עם חצי מספר. לפי מה שזכור לי הסטריאה לא בציר הראיה. עובי הקרניות ב2 העיניים הינו בערך 480.נבדקתי אצל פרופסר מוכרת לא מזמן והיא אמרה שמצב העיניים תקין והמספר יציב. לאחר שמצב העיניים התייצב לאחר הניתוח ראיתי 6/6 בשני העיניים,הסטריאה די זניחה. 1.האם אפשרי להחליק את הסטריאה בנוסף לתוספת לייזר בעיניים? 2.האם נתקלת במקרה דומה לשלי ומה הטיפול המומלץ במקרה זה? 3. האם יש סכנות מעבר לסכנות הרגילות או שאני ברמת סיכון גבוהה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקרו סטריאה לאחר לאסיק - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/10/20121. ציינת בעצמך שהסטריאה זניחה, ואינה בציר הראיה. לכן אין צורך לטפל בה.
2. כל מקרה לגופו.
3. לא ניתן לקבוע ללא בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טשטוש אחרי בדיקה אצל רופא עינייםיוסי24/10/2012
שלום.
הייתי אתמול אצל רופא עיניים במיון, יש לי שטף דם בעין כתוצאה ממכה והוא שם לי טיפות כנראה להרחבת אישונים כדי שהוא יבדוק אותי. עברו 16 שעות מהבדיקה ועכשיו כשאני מנסה לקרוא מקרוב אני לא יכול אלא אם אני מרחיק את הדף.
ד"א בבדיקה הרופא אמר שלא נגרם נזק והשטף דם יעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טשטוש אחרי בדיקה אצל רופא עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/10/2012לפעמים נמשכת השפעת הטיפות יותר. תלוי גם בסוג הטיפות שקיבלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערות שחורות בעיניים - מודאגתתנטלי24/10/2012
היי
לאחרונה אני רואה נקודות ושערות שחורות בראיה בשתי העיניים בייחוד באור יום הייתי אצל רופאת עיניים והיא עשתה לי את הבדיקה עם הרחבת האישונים והיא אמרה שהכל תקין ושאין לי שום בעיה חשוב לי לציין שאני רואה מעולה רק השערות האלה ממש מפריעות לי בייחוד ברקע לבן ובוהק . אז מה זה יכול להיות? אני ממש מודאגת אודה לתשובתכםם תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערות שחורות בעיניים - מודאגתת - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/10/2012מדובר בעכירויות עדינות בזגוגית העין. זו תופעה נפוצה. אם עברת בדיקת עיניים יסודית ולא נמצאו ממצאים אחרים, נראה שאין מקום לדאגה. כל שינוי, כגון התגברות התופעות הקיימות או תופעות חדשות מחייבות פנייה לבדיקה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלוקומהמשה24/10/2012
האם מי שסובל מגלוקומה בשני עיניים נחשב כליקוי ראיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלוקומה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ24/10/2012לא רק אם יש פגיעה בשדה ראייה מדרגת חומרה מסויימת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלוקומה
משה24/10/2012קודם כל רב תודות על התשובה וגם המהירות בלתת תשובה.
שנית-האם הנזק בשדה ראיה חייב להיות בשני העיניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלוקומה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ25/10/2012לא. יש לרוב אסימטריה בין עיניים במחלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש מטפל בשיטת בייטס בחיפההלל צימר24/10/2012
שלום רב
שמי הלל ואני מחפש מטפל בשיטת בייטס בחיפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש מטפל בשיטת בייטס בחיפה - תגובה
ד``ר יורם שוחט24/10/2012יש בגוגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש מטפל בחיפה בשיטת בייטסהלל צימר24/10/2012
שלום רב
שמי הלל ואני מחפש מטפל בשיטת בייטס בחיפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש מטפל בחיפה בשיטת בייטס - תגובה
ד''ר יובל דומניץ25/10/2012יותר טוב שתגיע לשקילת ניתוח להסרת משקפים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהנוי24/10/2012
אני בת 18
אתמול היו לי כאבי ראש וגם כאבים מעל לעין ימין
וכשקמתי היום בבוקר אז אני פתאום רואה קצת מטושטש בעין ימין ואני מרגישה כאילו משהו מציק לי בעין
וגם חשוב לצין שיש לי משקפיי ראיה במספר מאוד נמוך מינוס חצי משהו כזה ורוב הזמן אני לא מרכיבה אותן
האם תוכלו לעזור לי למה הסיבה לטשטוש הזה שקמתי איתו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד``ר יורם שוחט24/10/2012פני לרופא עיניים הבוקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך משקפיים?עידו.ב23/10/2012
שלום, אני בן 16 והתגלה לי לאחרונה שיש לי מספר 0.5 לראייה מרחוק, השאלה היא האם אני צריך משקפיים?, ועם אני לא שם משקפיים זה עלול להגדיל את המספר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך משקפיים? - תגובה
ד``ר יורם שוחט24/10/2012לא ניתן לייעץ ללא בדיקה. חשוב לדעת מה הראייה שלך ללא משקפיים. חשוב גם לדעת במה הראיה ללא משקפיים מגבילה אותך כיום (בכיתה, בטלביזיה וכו').
המנעות מהרכבת משקפיים לא משפיעה על המספר, לטובה או לרעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיית כל מספר פעמיים וכאבי ראששלי23/10/2012
שלום רב למומחים!
ממש היום התבשרתי על ידי בני שהוא לא מצליח להתרכז והוא רואה כל מספר פעמיים, לקחתי אותו לאופטומטריסט שוידא שזה אכן כך.
מה עליי לעשות?? וממה זה נובע??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיית כל מספר פעמיים וכאבי ראש - תגובה
ד``ר יורם שוחט24/10/2012יש לפנות לרופא בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוף זרשיר23/10/2012
שלום,
לפני 6 שנים עשיתי הסרת משקפיים בשיטת LASIK בדר"כ אני צמודה להילוקומוד עקב יובש. הייתי אצל רופא עיניים יום ראשון עקב תחושת כאבים ואי נוחות בעים שמאל, כמו יובש כבד והוא טוען שהסיבה שהיו לי כאבים, כי היה לי גוף זר מאוד קטן בעין השמאלית. הוא לא הראה לי אותו, אבל אני יודעת שהוא חיטט לי בעין עם מחט תחת הרדמה של העין. כרגע הוא נתן לי טיפול של טיפות "דתאמיצין" במינון של 2 טיפות 3 פעמים ביום למשך 10 ימים. למה אני צריכה לתת לעין שלי כל כל הרבה סטרואידים? אם אין לי ארוזיה. והאם אני יכולה להפחית עם המינון של הטיפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוף זר - תגובה
ד``ר יורם שוחט24/10/2012ההוראות לטיפול מבוססות על שיקול דעתו של הרופא, על פי מה שראה בבדיקה. פעלי על פי ההוראות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)





(1).jpg)
.jpg)