נמצאת באי ודעות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נמצאת באי ודעות
    אנונימי
    21/01/2014

    שלום .. לפני כמה ימים הכרתי בחור במסיבה , התיישבתי ליידו והתחלנו לדבר , יצא לנו לדבר לבד וגם לפעמים באו וטיפה הפריעו לנו אבל בסהכ היה ממש כיף ..הוא רשם לי את מספר הטלפון שלו ורמז לי בצורה מאוד ברורה לכתוב לו הודעה יום למחרת... לא סמסתי לו כפי שהוא ציפה אבל הוא דיבר עם חברה שלי בזמן שהייתי איתה (הוא ידע שאני איתה כל הזמן שאל איפה אתן מה עושות וכאלה)ונכבה לה הפלאפון ולכן התכתבנו איתו ממני , והוא פשוט המשיך את השיחה איתי גם כשלא הייתי איתה ,הוא כתב לי שאיכזבתי שלא שלחתי לו את ההודעה שציפה לה ואז גם התעניין שאל איפה אני וככה שיחות בהמשכים במהלך היום .. יום למחרת הוא שלח לי הודעה וגם דיברנו במשך היום... בערב כבר הפסקנו לדבר ... זה היה לפני יומיים ומאז הוא לא דיבר איתי , אני לא מבינה אם הוא מצפה ממני לשלוח לו וליזום או שפשוט אחרי יומיים הוא החליט שלא בא לו לדבר איתי .. לקחתי את זה קצת יותר קשה ממה שאני אמורה בייחס לבחור שאני מכירה יומיים כי פיתחתי ציפיות די מהר ובתקופה האחרונה אני כל הזמן חושבת על זה שבא לי קשר חדש וזה פשוט התערבב לי עם דברים שקרו לי בעבר שאני מנסה לשכוח וזאת פשוט תקופה רגישה אחרי שיצא לי להיפגע מאוד ולהתאכזב לא פעם ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמצאת באי ודעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמצאת באי ודאות - תגובה

    אירית כהן
    22/01/2014

    שלום לך,
    בתחילת קשר אנו לא רק באי-ודאות אלא אף באי-ידיעה לגבי האדם שמולנו. למעשה אינך יודעת מיהו באמת הבחור, מה כוונותיו ומה הוא מחפש...
    בשלב זה את בעיקר עם עצמך - כמיהות, געגועים, ציפיות, זכרונות עבר נעימים ופחות נעימים כגון אכזבות. רצוי לזכור זאת, ולהבין שהוא אינו 'אשם' בציפיות שאת פיתחת [וגם הצד השני מצוי בדיוק באותו מקום של אי-ודאות וחוסר ידיעה, וגם את אינך 'אשמה' בציפיות שהוא פיתח].

    כל עוד לא התפתח קשר.. כל עוד לא למדתם דברים בסיסיים זה על זו.. כל עוד לא נאמרו דברים שיש בהם מחוייבות כלשהי - רצוי להיות זהיר, ליהנות מצעדי החיזור ולאפשר לעצמך ללמוד מיהו האדם החדש.
    אם את נוטה בדרך כלל לפתח ציפיות מהר מדי, או 'סוחבת' איתך חוויות פוגעניות שטרם החלימו - רצוי לפנות לייעוץ או טיפול.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו