התייאשתי נואש לביטחון הזה.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התייאשתי נואש לביטחון הזה.
    לירון
    27/01/2014

    אני בן 19.
    נואש לביטחון ,שההרגשה שלי ,שהאישיות שלי ,שהמחשבות שלי ,יהיו פחות או יותר זהות .
    קשה מאוד ,פעם אחת אתה מתבייש להגיד לחברים שלך שלום בקניון ,פעם אחרת אתה מדבר עם בחורה הכי שווה בעולם עם ביטחון .
    פעם אחת אתה לא משוחרר עם חברים שלך במועדון אבל אתה משחק אותה ומשתדל ומנסה לרקוד,אבל לא עובד,אתה לא משתחרר.
    פעם אחרת אתה מתקשר לידידה ואתה הכי משוחרר בעולם,אבל אפילו לא חושב על מה להגיד .
    אין ספק שקווי האישיות שלי נמדדים לפי ההרגשה הפנימית שלי.זה לא שחור לבן ,אבל יש פה משהו תנודתי.
    אני סובל מאובססיות קשות,לכן אני לא מסוגל לעבור טיפול פסיכולוגי ,ניסיתי כבר,ברגע שאני הולך לפסיכולוג הוא מופיע לי במחשבות בזמן פעילות, מנסה לעשות לי "סוג של CBT במחשבות" ,משום מה,כשההרגשה הפנימית טובה,ואז יש את לירון המשוחרר וזה שמרגיש טוב עם עצמו ,אני שם *** על האובססיות .
    שוב זה לא שחור לבן ,כמו שאמרתי ,ההרגשה הפנימית שלי שווה לקווי האישיות שלי לקווי ההתנהגות הבין אישיים ,אז יש רמות ..0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 ,0 זה כבר רמה של חרדה חברתית ,100 זה מעל הביטחון שלי כבר ברמה שאני נמצא עם בחורה ומושיט ידיים אל גופה(ברצונה כמובן) ,70 זה המצב הרגיל שלי ..לפני שהתנודות האלה התחילו ..
    נואשתי מטיפולים פסיכאטריים בקשר לאובססיות ולחרדות,כולם כושלים,נואשתי מלנסות טיפול פסיכולוגי,אני מנסה כל הזמן לשכוח מפסיכולוגים ומביטחון ומכל מה שקשור כי אחרי זה זה נהפך לאובססיה.למשל אני יודע שמה שאני רושם פה עכשיו יהפוך כבר לאובססיה ויופיע לי במחשבות ,אבל אני לוקח את הסיכון ..
    חברים שלי אומרים לי קח את זה כיתרון ,כשתרגיש טוב עם עצמך ויהיה לך הרגשה פנימית טובה לך שב עם בחורה,ועם אחרי זה כמה ימים תרגיש לא טוב עם עצמך ולא יהיה לך ביטחון וכו'(זה לא רק משנה לי את הביטחון מן הסתם) ,היא תשתגע למה אתה לא מדבר איתה ואז שוב תחזור אליה ,ככה עד שבסוף תספר לה את הסיפור שלך .
    יש בזה משהו ,אבל אני רוצה משהו אחיד,משהו יציב, יא ריבון עולמים.
    לכולם יש את הרגעים שהם לפעמים מרגיש לא משהו עם עצמם,לפעמים מסוגרים בתוך עצמם,לפעמים מאוד משוחררים . אבל אצלי זה כרוני,זה מחלה קשה .
    זה כמו חרדה ,לבן אדם נורמלי יכול להית חרדה פעם אחת ,ואחרי חצי שנה עוד פעם אחת אחת,אבל זה לא אומר שהוא סובל מהפרעת חרדה מוכללת .אותו דבר אצלי בבקשר לתנודות בהרגשה הפנימית..(למרות שכפי שציינתי זה לא שחור לבן)
    תודה על תגובה.מבאס לחיות ככה.אגב זה התפתח לאט לאט בערך מכיתה י',לפני כן הייתי יציב,הOCD התפרץ בגיל 18. ,סבלתי מבעיות רגשיות מגיל קטן ומאבא סוחר סמים ונרקומן שמקלל כל היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע עם בכלל כדאי ללכת לטפל לאור

    לירון
    27/01/2014

    לא יודע עם כדאי לטפל לאור המצב ,הרי ברור שזה רק יגביר את האובססיות שלי ויגרום לי כל הזמן להיות בהרגשה הפנימית של 60-70 ועם אני לא יהיה אני ישקע במעגלי מחשבות אובססיביות.כאן נמצא הפלונטר .
    אבל בלי שום קשר,הבעיה הזאת מוכרת ברפואה הפסיכולוגית ? הOCD חזק מדי כדי לטפל בו באמצעות שיחות ,בדיוק כמו שבדיכאון קליני לפעמים המטופל לא יצליח לחשוב חיובי מרוב העצבות ולכן הוא צריך טיפול תרופתי .אני מטופל תרופתית שנה וחצי ללא הצלחה.
    אבל הבעיה הזאת מוכרת ברפואה הפסיכולוגית?או שפשוט להתחיל להרגיל את עצמי ,כי אני מעדיף להרגיל את עצמי מאשר לשקוע באובססיות.הבעיה היא שהכאב שיהיה לי בפעם הבאה שאני יצא למועדון ולא יזרום וירקוד עם הבחורות..הוא יהיה כל כך גדול ..שוב,זה קורה לכל בני הנוער התנודות האלה,ידוע,כמו שאמרתי ,אצלי זה מחלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע עם בכלל כדאי ללכת לטפל לאור - תגובה

    אירית כהן
    27/01/2014

    שלום לירון,
    ניראה לי שאתה עסוק מדי ב'אבחנות' . לפני כחודש זה היה 'חרדה חברתית', היום זה 'אובססיות' ו OCD. הרי 'אבחנות' אלו, מלים מקצועיות אלו ,אלו למעשה אינן אומרות לך דבר! אם הסתיים האבחון הפסיכולוגי שהתחלת [כפי שסיפרת כאן] לפני חודש וחצי - בקש מהפסיכולוג שערך את האבחון לתת לך 'פידבק' בשפה של בני-אדם, לא במושגים פסיכיאטריים-מקצועיים.
    כפי שכתבתי לך כאן בעבר - הקשיים שעוברים עליך בהחלט מוכרים, אינך בודד בהם. הדרך הטיפולית הנכונה היא שילוב של טיפול תרופתי בצד טיפול פסיכולוגי, ולדעתי כדאי לך להתמיד בטיפול הפסיכולוגי. מקווה שתמצא שפה משותפת עם הפסיכולוג, ותחוש יותר מובן... גם לעצמך.

    הרגש בטוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תודה.עוד משהו קטן

    לירון
    27/01/2014

    קודם כל סתם השתמשתי במושגים הלאה ..מי אני בכלל שאני יבין בהם ,למה למדתי?זה רק כדי לתאר את התחושות.
    בכל מקרה אני רוצה שוב לשאול ,הבעיה הזאת באמת מוכרת ברפואת הנפש והרגש ?כי כמו שאנחנו יודעים זה קורה להרבה בני נוער אבל אצלי זה כבר מחלה כרונית .זה מוכר אצלכם ?בוודאות?התנודות בהרגשה הפנימית כאשר ההרגשה הפנימית קובעת את דפוסי ההתנהגות והחשיבה שלך כלפי עצמך וכלפי הסובבים אותך.זה מוכר כסוג של הפרעה נפשית/רגשית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תודה.עוד משהו קטן - תגובה

    אירית כהן
    28/01/2014

    לירון יקר,
    אתה בהחלט יחיד ומיוחד, ועם הזמן תגלה את הצדדים היפים של היותך יחיד ומיוחד ותפסיק 'לרדוף' את עצמך בכל מיני מושגים פסיכיאטריים..

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו