יעוץ

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יעוץ
    שגיא
    20/03/2014

    שלום אני בן 22 יש לי בעיה שהיא תמייד אני מציב לעצמי מטרות בחיים ואני לא משתלט שאני לא מגייע אליהם....ותמיד ההורים תמיד אומרים שאני רק טוב בדיבורים ולא במעשים כי תכלס אני באמת רוצה לעשות דברים ובסוף מאכזב את עצמי ואת כל מי שמסביבי... האם צריך לפנות לפסיכולוג או שזה משהוא טבעי חלק מהתבגרות...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ - תגובה

    אירית כהן
    20/03/2014

    שלום שגיא,
    קשה לקבוע כאן בפורום אם מדובר ב'בעייה' או ש'הכל יהיה בסדר כשאגדל'.. ובאמת מוטב לפנות ולהתייעץ עם פסיכולוג באופן פרטני, פנים אל פנים. בעיקר לאור העובדה שהנושא מדיר שינה מעיניך.
    ייתכן שעדיין עליך ללמוד להציב מטרות ברות השגה.. ללמוד לשרטט לעצמך דרכי פעולה יעילות ומפורטות לקראת המטרה.. וכדומה, דברים הנרכשים גם עם הנסיון. אולם אני בעיקר מתרשמת שאתה 'יורד' על עצמך ורודף את עצמך. ייתכן שסביבתך 'עוזרת' ברדיפה העצמית הזו במקום לעודד אותך. הרדיפה העצמית הזו יכולה להיות מקור לדכדוך - והרעיון שלך לפנות לפסיכולוג ניראה גם מבחינה זו בהחלט במקום.

    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו