פגיעה באנשים ללא מודעות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה באנשים ללא מודעות
    מורן
    03/04/2014

    יש בחור שאני מכירה והוא רואה את עצמו בעיקר.
    זאת אומרת, היו לו חברות בעבר וכולן נפרדו ממנו מאותה סיבה.
    הוא מצדיק את הדרך השלו והוא מקובע בהשקפה שלו שהוא צודק.
    אני והחברה הקודמת שלו נפרדנו ממנו ( כמו השאר ) מאותה סיבה, התנהגות חלקלקה, לא באמת אכפת לו, הוא מצדיק את עצמו, וכשמסבירים לו שההשקפה הזו מרחיקה אנשים ומוטעית, הוא ניסגר ומתהפך ומתעצבן.

    בקיצור, הוא לא רואה איך פוגע באנשים.
    מצד אחד, יש לו אגו שהוא שומר עליו, אבל האם זה רק זה?
    יש לזה שם..?
    מה זו ההתנהגות הזו?
    הוא באמת בטוח בדרך שלו ומאמין שהוא לא טועה.
    ולמשל הוא רב במשך שעה שלמה עם החברה הקודמת שלו ( שלטענתו שיקרה שאמרה שהיא זו שהתרחקה ממנו בגלל ההתנהגות החלקלקה, המילים באוויר, אומר שהוא אוהב ולא באמת מראה ).. הוא רב איתה על זה שהוא זה שייבש אותה ולא היא איתו ( כי לטענתו היא משקרת )
    ולא נראה לי, כי כל מה שהיא אמרה הגיוני, הוא לא הגיוני בשום צורה, ועד עכשיו שום קשר עם בחורה לא הצליח לו בגלל זה.
    וזה בוודאות - שום קשר שלו עם בחורה, לא צלח בגלל הבעיה הזו שלו.
    מה זה הדבר הזה?
    יש לזה שם?
    הוא פשוט מתהפך ומפיל את כל האשמה על הצד השני.
    ובצורה פשוט דוחה ונוראית.
    מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה באנשים ללא מודעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה ללא מודעות - המשך

    מורן
    03/04/2014

    שאלתי אותו מה זו הרדיפה הזו אחרי.. בנות בעיקר.. וזה בגדול רדיפה והוא אמר שזה אישי..
    ממה זה יכול להיות?
    הרדיפה אחרי בחורות..
    לטענתו, יש לו תאווה למשהו שהוא לא יכול לספק
    מזה יכול להיות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה ללא מודעות - המשך - תגובה

    אירית כהן
    04/04/2014

    שלום לך,
    אינני מאבחנת בפורום את אישיותם ובעיותיהם של אנשים שונים..

    אם לדעתך ולידיעתך מדובר באדם שבאופן 'סידרתי' פוגע בבנות הזוג שלו - זה יכול לתת לך פרספקטיבה כיצד להתייחס לפגיעה שאת חווית ממנו [להקטין את הפגיעה שאת חווית] ולאפשר לך לעבור הלאה ולהמשיך בחייך.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו