חבוי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חבוי
    חבוי
    11/04/2014

    יש לי חברה כבר 5 חודש לפני שבוע היא סיפרה לי שהיא הייתה מאורסת למישהוא פעם [לפני שנה בערך הייתה מאורסת] ויום אחד מישהוא התקשר אליה בלילה והתחיל לשאול אותה שאלות מניות ודיבר בצורה גסה [בתקופה שהייתה מאורסת]...היה לה חשד שזה הארוס שלה ולכן הלכה למשטרה להגיש תלונה היא אומרת עוד שהיא לא סולחת לו לעולם ושהיא מקפידה עליו והיא בוכה כול יום שהיא מספרת עליו דברים שהוא עשה לה ...זה מאוד מעליב שהיא בוכה בגללו ...האם היא עדיין אוהבת אותו ...?האם היא בנויה להיות איתי ?האם זה בסדר ולגיטימי שהיא בוכה על מבשהוא אחר ושומרת לו טינה בזמן שאני איתה ?ואם זה לא מסוכן שהיא הלכה למשטרה על כזאת שטות ?בעתיד היא יכולה לשמור לי טינה ועל כול שטות ללכת למשטרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבוי - תגובה

    אירית כהן
    12/04/2014

    שלום לך,
    לא לכל שאלותיך יש לי תשובות. איני יכולה לדעת מה בדיוק עובר בראש של החברה שלך, מה קרה לה שם ואז עם הארוס, והאם אתם מתאימים זה לזו.
    מתיאורך נשמע שהיא עברה חוויה טראומטית. היא כבר הייתה מאורסת - ואז קרה משהו ששבר את אמונה באדם לו התארסה. העובדה שהיא מדברת על כך, בוכה על כך, מעידה בעיקר שהיא עדיין לא התאוששה מאותה טראומה. היא מנסה להיעזר בך - אך אתה אינך איש מקצוע, ובנוסף אתה גם נפגע מעיסוקה הרב באותו אדם מהעבר. על מנת שהיא תוכל להתאושש מהטראומה ההיא ולבנות קשר זוגי חדש [ולתת סיכוי לקשר שלכם] היא זקוקה כנראה לעזרה מקצועית.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו