מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חרדה חברתיתמורן23/04/2014
היי, אני בת 19 ומאז ומתמיד סבלתי מביישנות רצינית שבעצם התגלתה כחרדה חברתית.
מאז ומתמיד.
הבעיה שהחרדה החברתית הזו לא רק בחוץ.
אלא גם בבית.
אחי הגדול תמיד אומר תלמדי לבשל ( את חושבת שיהיו לך שפים שיכינו בשבילך שתהיי גדולה? ) תורידי את הזבל, תעשי כלים.
ואני עושה, אבל כשאין אף אחד בבית אני עושה.
אני מבשלת לעצמי, אני מנקה, אני מסדרת, שואבת, כביסה.. הכול.
אבל כשיש אנשים בבית, בעיקר שהאח הגדול בבית ( הוא לא גר איתנו, אבל כשהוא כאן ) אני לא עושה כלום.
אני משותקת.
כל תזוזה שלי מביכה.
אני מובכת, מבויישת, סגורה, לא זזה.
ואז אני ניתפסת גם בפניו וגם בפני השאר כמישהי שלא יודעת לבשל, לא כלום.
( הם אומרים את זה בצחוק רציני. אבל עדיין. זה תמיד היה ככה.
גם כשהייתי מאוד מאוד מאוד קטנה.
המשפחה לא יודעת שיש לי חרדה חברתית, וכשסיפרתי לאח הגדול לפני יותר מחצי שנה.. הוא אמר שלא כל איבחון מאינטרנט הוא נכון.
יש לציין שיש לי עבר קשה מאוד שאף אחד לא יודע עליו בחרדות.
וגם כשסיפרתי לאחי חלקים.. משום מה זה עדיין לא ניתפס.
בנוסף, שהייתי במצב הגרוע ביותר ( מכיתה ז-ט ) ..
אף אחד.. אבל אף אחד.. לא שם לב.
השאלה היא..
האם העיוורון עד כדי כך גדול?
אבל שאלה יותר גדולה..
איך לגרום להם במיוחד לאח הגדול להתייחס אליי ככה?
לענות?
אני עונה.
ועדיין אומרים:"את עוד ילדה.. " וכל התירוץ שקשור לגיל.
אבל הנה.. עובדה. הם עדיין לא מבינים את גודל העניין.
אני מתביישת מהכול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצוי להימנע מ'אבחון עצמי'
אירית כהן24/04/2014שלום לך,
רצוי להימנע מ'אבחון עצמי', אבחון כזה פעמים רבות שגוי. את מחפשת הגדרה לקשייך - אולם המקום לעשות זאת הוא בפגישה פרטנית עם גורם מקצועי בתחום בריאות הנפש, שגם יוכל להמליץ על דרך טיפול מתאימה.
הרגישי בטוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

