זוגיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות
    רותי
    26/04/2014

    התגרשנו לפני חצי שנה לאחר בגידה. הגרוש בגד במשך שנה עם מישהי צעירה ממנו ב-17 שנם(רווקה) רוצה לפתוח איתה פרק ב'.
    בתור ילד היה צייתן ואמו הייתה מאוד דומיננטית. באמירה שנאמרה על ידו עכשיו שהוא מוותר על האהבה האמיתית עכשיו כי זה יפגע בי כי אני בעצם אימא עבורו.
    פתאום קלטתי שבעצם הוא לא אהב אותי כאישה אלא הייתי אימא שלו!! חייתי כל כך הרבה שנים שלא אהב אותי כאישה? וילדיו?
    פתאום עכשיו זו אהבה אמיתית?
    המחשבה מטרידה אותי כל כך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שהגירושין לא יפגעו בהורות

    אירית כהן
    27/04/2014

    שלום לך,
    איני יכולה לדעת מהי ה'פסיכולוגיה' של האקס שלך, ובדרך כלל אני נמנעת מאמירות בעניינים אלו. אעיר רק כי המושג 'אהבה אמיתית' הוא מעורפל למדי.. ואפשר גם לפרש את התעסקותו עם בחורה צעירה ממנו ב - 17 שנים כחוסר בשלות נפשית שלו [כמיהה לחזור לתקופת נעורים]. אך זוהי רק פרשנות...
    אני ממליצה לך לא לעסוק בפרשנויות מסוג זה, להניח לפסיכולוגיה של האקס - על מנת שתהיי פנוייה לחפש אושרך האישי עם בן זוג אחר. אשר לתפקודו של האקס כאב לילדיכם המשותפים - זהו עניין שצריך להיות נפרד מהקשר ביניכם. ואם אמנם הוא אינו בשל רגשית אזי יהיה עלייך לסייע לו לתפקד כאב, לטובת ילדייך.

    גירושין הם אמנם סיטואציה סבוכה, שקלי להיעזר בטיפול או ייעוץ.

    כל טוב לך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו