צורך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • צורך
    קרן
    02/05/2014

    שלום
    אני כל כמה שבועות כותבת פה או בפורומים האחרים
    על נושאים שונים בעיקר חברויות זוגיות ומחשבות על ערך עצמי
    ועבר לי בראש שעל אף שאני כבר שנה בטיפול ומשלמת כסף טוב כל שבוע
    הבעיות לא נפתרות אני נופלת אליהן ובחלקן לא נוגעת לא פתרתי עד הסוף בפגישה ובין לבין באה לפורומים
    איך למצות את הטיפול שכל הבלאגן יתנקז שם ובמהלך השבוע לא אהיה עם המחשבות שמורידות אותי
    מחשבות על מה היה ואין עכשיו
    למרות שעכשיו יש דברים שונים עדין "בוכה" על העבר
    ולפעמים מפחדת מהעתיד ומשווה את עצמי וכועסת על אנשים בחיי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צורך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צורך - תגובה

    אירית כהן
    02/05/2014

    שלום קרן,
    ראשית - אל 'תרדפי' את עצמך על כך שאת כותבת בפורומים. הלוא לשם כך הם קיימים!
    אנשים נבדלים ביניהם בצרכים שלהם, וגם בעוצמת הצורך לשוחח ולדבר על עצמם. אולי פשוט תקבלי את ה'צורך' הזה שלך בטבעיות ומבלי לגעור בעצמך??

    בצד זה, את יכולה גם לנסות לברר עם עצמך מתי הצורך הזה גובר - אולי בעקבות משהו שקרה? ומכיוון שאת נשמעת קצת כועסת ומאוכזבת ביחס לטיפול - אולי משהו שקרה עם המטפל/ת?
    בנוסף, לדעתי את יכולה [ואולי גם צריכה] לדבר על כך עם המטפל/ת שלך.

    הרגישי בטוב, שבת שלום,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו