חיית מחמד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חיית מחמד
    osher
    02/05/2014

    שלום רב,
    אני חי במשפחה שמאוד אוהבת חיות,במיוחד כלבים.
    הייתה לנו כלבה במשך 14 שנה-ולצערי היא נפטרה.
    כולנו לקחנו את זה מאוד קשה,במיוחד הוריי ואחי שהיו מאוד קשורים אליה.
    השאלה היא: האם כדאי להכניס שוב כלב למשפחה?
    אני מזכיר כי חונכתי כי כלב הוא חברך הטוב ביותר.
    אשמח לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיית מחמד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיית מחמד - תגובה

    אירית כהן
    02/05/2014

    שלום אושר,
    אני משתתפת בצערך ובצערכם על מות הכלבה.
    כשמת כלב, או חתול, או כל חית-מחמד, ובמיוחד חיה שגדלה אצלכם וחייתה איתכם שנים רבות, זה באמת כואב. מותר לך להיות עצוב. זה מצב של אבל - למרות שלא נהוג לקיים מנהגי אבלות במקרים אלו.
    המוות הוא חלק מהחיים [ונדמה לי שכלבה בגיל 14 היא כבר די קשישה, לא?].
    ייתכן שפגשת עכשיו את המוות של מישהו אהוב בפעם הראשונה בחייך, ואתה מופתע מעוצמת הכאב שלך ושל אחיך והוריך. וחושש להכניס עוד 'מישהו ' - כלב חדש - שאתה עשוי לאהוב ועלול אח"כ לכאוב.. אולם הכאב, כך תגלה, מתמעט עם הזמן.
    דעתי היא: שמח על החיים הטובים שהיו לכלבה שלכם איתכם שנים רבות - והרשו לעצמכם להעניק את הטוב הזה לחיה נוספת.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו