אובססיה או מחלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אובססיה או מחלה?
    יערית
    08/06/2014

    אני בת 37 ועדיין רווקה, הכל התחיל בגיל 28, עד אז הכל היה בסדר, הכרתי מישהו, ויצאתי איתו אני חושבת שהוא סבל מ ocd (לאחר בדיקה) כל פעם הוא היה פוגע בי, לא יודעת אם במתכוון או לא במתכוון. לאחר שנפרדנו נכנסתי למשבר, הסתגרתי בבית ולא הייתי אוכלת תקופה רק חושבת עליו. ואז התחלתי להרגיש אובססיה אליו, הייתי מתקשרת והוא לא היה עונה או שמבטל פגישה בתור ידידים. לאחר שנה נכנסתי לעבוד ולחזור לשיגרה יחד עם החרדות שהתחילו לי, הייתי ממש רזה נוטה לאנורקסיה. במקום העבודה החדש הכרתי מישהו, וזה בלחץ החברים לעבודה, ויצאתי עימו חודש, גם הוא פגע בי באותה המתכונת. התברר לי בסוף שיש גם לו ocd. האמת שלא כעסתי עליו כי קראתי וראיתילמה גורם התסמין הזה. לפני חודשיים הכרתי נחמד, ביוזמתי, והוא ביטל פעמיים פגישה עימי, כשנפגשנו בעצם רק 3 פעמים. בטלפון הוא המציא תירוצים שלבסוף התגלו כשקר, אני חושבת שגם הוא סובל מהתסמין הזה. השאלה שלי - למה אני נמשכת לאנשים עם ocd? פיתחתי אובססיה כלפיו והוא לא יוצא לי מהראש. האם גם אני סובלת מהתסמין? האם אובססיה גם נחשבת כ - ocd? התחילו לי חרדות ויש לי עליות וירידות במצב הרוח ממש קיצוני מאז שהכרתי אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובססיה או מחלה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני אדם אינם תגיות פסיכיאטריות

    אירית כהן
    08/06/2014

    שלום יערית,
    בני אדם אינם תגיות פסיכיאטריות - לא את , וגם לא בני הזוג שלך. אני ממליצה להימנע משימוש במונחים רפואיים שלמעשה אינם מובנים לך.

    עפ"י תיאורך יש לך קושי לבנות מערכת-יחסים זוגית מתמשכת, כזו שתחזיק מעמד. הסיבות לכך יכולות להיות שונות.. כדי לעזור לך להתגבר על קושי זה, ולסייע לך הן בבחירת בני זוג מתאימים לך והן בפיתוח הקשר לזוגיות מספקת, מוטב שתיפני לטיפול פסיכולוגי.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר'

    יערית
    08/06/2014

    תודה שענית כל כך מהר, מעריכה זאת מאוד את בהחלט צודקת, אבל למה הבחור לא היה מוריד ממני את העיניים, נעיצת מבטים מתמשכים. מה גם שלאנשים אחרים הוא לא מסתכל בעיניים וכשמדבר מוריד את הראש, ומפחד מזיהומים, ושותה רק בכוסות חד פעמיות וכו... יש לך תשובה בבקשה? או השערה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר' - תגובה

    אירית כהן
    08/06/2014

    יערית, כמובן שאינני מתכוונת להשתתף איתך במשחק שבו את מנסה 'לאבחן' את מצבם הנפשי של בני-זוג-לשעבר.
    תיטיבי עם עצמך אם תפני כפי שהמלצתי לטיפול בו תלמדי יותר על עצמך, ועל איך לקיים קשר זוגי.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו