דחוף

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף
    lisa
    21/06/2014

    היום קרה לי משהו מפחיד מאוד. זה כבר קרא לפני ארבע שנים. היום אכלתי טופי והמיץ של הטופי נתקע לי בגרון לא יכולתי לנשום כולם נכנסו להיסטריה חשבתי שאני. עומדת למות היחיד שהרגיע אותי זה אבא שלי ובזכות זה הצלחתי לחזור לנשום הייתי כולי כחולה ואדומה פשוט ראיתי את המוות בעיניים זה מאוד הפחיד אותי אני עד עכשיו מתרגלת נשימות כי אני מרגישה מתוחה לחוצה ושאין אוויר אם הייתי רק עם אמא שלי אין לי מושג אם הייתי בחיים היום כי היא נכנסת לפאניקות ולא יכולה לתפקד. אני מאוד חרדה עכשיו כי אני גם ככה טיפוס ירדתי ובנוסף אני גם אחת שאוכלת מאוד לאט ובחתיכות קטנות לוקח לי שעה עד שאני מסיימת לאכול ועכשיו הטראומה הזאת תכניס אותי לעוד חרדות אני כולי מבועתת ועובדת אני לא יודעת מה. לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויסות עצמי

    אירית כהן
    22/06/2014

    שלום דנה,
    ייתכן שהתופעה הפיזיולוגית-רפואית שחווית היא 'חמיצות' או צרבת. כיוון שזה כבר קרה לך בעבר כדאי להתייעץ עם רופא משפחה, אולי גם דיאטנית, לגבי הרגלי האכילה שלך.
    תחושת הצרבת היא באמת לא נעימה, אף כי לא ידוע לי בדרך כלל שצרבת יכולה להתפתח עד כדי חנק. אך את לדברייך חרדתית - ולכן, בנוסף להתייעצות עם רופא משפחה, רצוי שתפני לטיפול פסיכולוגי כדי לפתח יכולת טובה יותר לויסות עצמי.

    הרגישי בטוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו