מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ציפיות הוריםאובד עיצות24/06/2014
שלום.
אני קרוב לגיל 40, סובל מחרדה ודכאון. אין לי שום כוונות להתחתן ולהביא ילדים לעולם המזוויע הזה. הבעיה היא שההורים שלי מצפים ממני לחתונה וילדים.
אני לא תולה את אי רצוני לחתונה ולילדים בחרדה ובדכאון אלא בתור תפיסת עולם שלא ראוי לחיות בעולם הזה ואיני רוצה להביא ילד לעולם ולכפות עליו חיים בכפיה בעולם המרושע הזה.
כיצד ניתן להתמודד עם הציפייה של ההורים לנכד מול ההחלטה שלי להישאר רווק + 0 עד לסוף חיי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיואש שלום,
רינת24/06/2014קודם כל, אל תהיה מיואש, חייך אל העולם והעולם יחייך אלייך בחזרה. שנית אם אתה שואל אותי, תפיסת עולמך שגויה. גמני הייתי בדיכאון וחרדות זמן מה, הכל עובר, תלוי מה הם רצונותייך האמיתיים. Good luck
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתבגרות מאוחרת
אירית כהן24/06/2014שלום לך,
בדבריך ניתן לזהות שני מאפיינים של מתבגר שטרם סיים את תהליכי הבשלות של גיל ההתבגרות [אגב, אינך בן ה - 40 היחיד שסובל מתופעה זו, ההתחלה והסיום של 'גיל ההתבגרות' מתרחשים בגילאים כרונולוגיים שונים, לכל אדם קצב משלו].
מאפיין התבגרותי אחד הוא הדיכאון והיעדר בחירה בחיים, אותה תפיסה שהעולם לא ראוי לחיות בו... המאפיין השני הוא המאבק שאתה מנהל כנגד הוריך והציפיות שלהם. אינך מזדהה עם הציפיות שלהם, אך גם אינך אדיש כלפיהם - הרי אתה תלוי בהם מבחינות שונות [כמו מתבגר].
אתה כותב שאתה סובל מדיכאון וחרדות, ואני מניחה שאתה מקבל טיפול תרופתי.. אך האם אתה גם בטיפול פסיכולוגי? טיפול פסיכולוגי יכול לעזור לך להשלים תהליכי גיל ההתבגרות ולחיות באופן יותר שלם עם עצמך ועם הסביבה וציפיותיה.
הרגש בטוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

