מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חרדה ודיכאוןדנה25/06/2014
שלום,אני בת 15 מאז שהייתי קטנה היו לי תקופות של כל מיני חרדות ולחץ אבל למדתי להתעלם מזה,השנה הייתה לי שנה עמוסה וקשה בשבילי ועכשיו אני מרגישה שפשוט נשברתי בא לי פשוט לבכות כל היום אני מרגישה תמיד בחרדה אני יכולה לראות טלוויזיה ופתאום יתחילו לי דפיקות לב מהירות והזעה ותחושת פחד ורצון לברוח ולוקח לי זמן להירגע,ואני מרגישה שזה פשוט הורס אותי וגם עוד יותר מלחיץ אותי שנגרמות הרבה מחלות בגלל לחץ וחרדה שנמשכים לאורך זמן ואני מפחדת שיהיה לי סכרת או מחלת לב כלשהי ובגלל זה גם יותר קשה לי להירגע וגם אני מרגישה לפעמים דקירות בלב או סתם כאב ראש ואני מפחדת שזהו אני חולה
ואני מנסה להירגע ופשוט לא מצליחה!! יצאתי לעשות היום הליכה עם חברות והיה לי כיף ונהנתי אבל אז ברגע שחזרתי לבית ושוב שקעתי במחשבות שלי ופחדים שלי הדמעות שוב התחילו לצאת בבקשה תעזרו לי נמאס לי להרגיש ככה בפחד
ואני מתביישת בכלל לספר את כל זה למישהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה ודיכאון - תגובה
אירית כהן28/06/2014שלום דנה,
התופעות שאת מתארת אמנם ניראות בתחום של דכדוך.. חרדה... התקפי פאניקה. גם התרחישים השחורים שאת בונה בראש [לגבי מחלות שאת עלולה ללקות בהן ] מאפיינים דכדוך.
את כותבת שאת "מתביישת לספר על כך".. אינך היחידה שוסבלת מסימפטומים של דכדוך וחרדה, הסטטיסטיקה אומרת שכל אדם סובל מהתקף דיכאון חריף לפחות פעם בחייו. אבל צרת רבים אינה נחמה.. חשוב לטפל בבעייה.
עפ"י תיאורך הסימפטומים מחריפים כשאת נשארת לבדך, ואני מניחה שהחופש הגדול שהחל בימים אלו החריף קצת את המצב. כדאי לך ערוך תכניות לתקופת החופש, כך שלא תישארי חסרת מסגרת, עיסוק ובעיקר קירבה לאחרים למשך תקופות ממושכות. בנוסף, האם חשבתם על טיפול פסיכולוגי? טיפול כזה יכול לעזור לך ללמוד לווסת את עצמך יותר טוב.
הרגישי בטוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

