האם הטיפול בריא

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם הטיפול בריא
    רעות
    26/06/2014

    היי,
    ראשית אגיד שאני מאוד מעריכה את תגובותייך בפורום!

    אני סטודנטית בת 23, נמצאת אצל פסיכולוגית כשלושה חודשים כבר. מצד אחד אני מרגישה איתה פתיחות אמיתית, קשב טוטאלי, אמפתיה, ולפעמים גם מעוררת בי הבנות חדשות. מצד שני אני מרגישה שהיא מתלהבת ומתרגשת ממני יתר על המידה, ז״א שהיא מציינת הרבה כמה שאני עמוקה, עשירה, מרתקת ומרגשת...כמה שהיא נהנית להקשיב לי (וגם מציינת שזה לא מקצועי מצידה), לרוב הטיפול גם מתארך ב10-15 דק׳ - וכל זה אני מרגישה נעשה בכנות ותמימות. קשה לי להגיד אם זה נוח לי, או אם אני באמת מבינה
    למה התלהבות כזו מגיעה לי (ואם זה לא מנוגד בעצם לכך שפסיכולוג אמור לספק אוירה
    מקבלת בכל מצב), ואם ההתלהבות הזו מגיעה מהעברה שהיא עושה אלי

    לכן אני תוהה כמה הקשר בריא, לשני הצדדים
    (אציין גם שההכרות בינינו היתה של סטודנטית-מרצה בקורס קבוצה גדולה, קצר)
    אודה מאוד על תגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם הטיפול בריא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הטיפול בריא - תגובה

    אירית כהן
    28/06/2014

    שלום רעות,
    תודה על הפידבק החיובי, נעים לי לשמוע זאת.

    מאוד קשה לשפוט סיטואציה בין-אישית כששומעים צד אחד.. ולכן איני יכולה לחוות דעה על ההתנהלות המקצועית כפי שאת מצפה ממני, וגם אין זה מסמכותי.
    אתרכז בקונפליקט שלך ביחס לפסיכולוגית, כפי שעולה מתיאורך.
    מחד, את נהנית ממה שזורם אלייך, מה'מזון' שאת מקבלת ממנה. מאידך את חוששת שמא המזון אינו באמת ההזנה נכנוה.. אולי לעתים לא מצליחה 'להתחבר' ולעכל את המזון הזה, מרגישה מוצפת [יותר מדי .. כולל הארכת השיחות מעבר לזמן].
    את תוהה אם מדובר ב'העברה' שלה. ובכן, העברה היא בדרך כלל תהליך דו-סיטרי, וייתכן שמשתחזר כרגע בטיפול, וגם בקונפליקט שלך, משהו שאפיין את הדרך בה גידלו אותך.. במיוחד כיוון שאתן בתחילת טיפול, בונות את המרחב הטיפולי.

    מדדוע שלא תעלי תהיותייך בתוך הטיפול? אשת מקצוע מיומנת תדע כיצד להתמודד עם זה, וזה יכול לקדם את הטיפול שלך.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו