דחוף ביותר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף ביותר
    lisa
    09/07/2014

    שלום
    בעקבות המבצע אני בחרדה מאוד גדולה . יש לי כאבי בטן ואני רצה לשירותים
    לפעמים יש גם בחילה אני משתדלת להרגיע את עצמי אבל אני לא מצליחה אני לא יודעת איך להרגיע את עצמי אני מרגישה על הפנים ואני מרגישה שאני עומדת להתמוטט. איך להרגיע את עצמי?.אני לוקחת קלמנרבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בחרדה בתגובה למבצע

    אירית כהן
    10/07/2014

    שלום, ליזה,
    ניראה שקלמנרוין לא עוזר לך..
    הנה מספר כתובות בהן את יכולה לקבל עזרה, או לברר היכן היא עומדת לרשות התושבים:
    1. תחנת מד"א בעירך.
    2. רופא משפחה.
    3. התקשרי למוקד העירוני ובררי להיכן לפנות ע"מ לקבל עזרה ראשונה לחרדה.
    4. אם את סמוך לבית חולים כלשהו - פני למיון בית חולים.
    [אם את רוצה את יכולה לכתוב לי מהי עיר מגורייך, ואנסה לברר מהי הכתובת המדוייקת אליה תוכלי לפנות]. .

    מעבר לכך - מהן הדרכים בהן בדרך כלל את מרגיעה עצמך, ושעומדות לרשותך כיום? למשל: ספורט.. נשימות-יוגא.. תחביב כלשהו?
    אני ממליצה לך להמעיט בהאזנה לדיווחי-מלחמה, יש תכניות אחרות ברדיו ובטלוויזיה שאת יכולה להאזין להן.
    אם את גרה באיזור רווי אזעקות ו'אקשן' - האם יש לך אפשרות לצאת לימים אחדים לאיזור רגוע יותר?

    הרגישי בטוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו