מה דפוק אצלי ?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה דפוק אצלי ?
    אני
    12/07/2014

    שלום, יש לי בעיה די רצינית. אני עוד לא בת 22 ואני נשואה פעם שנייה. יש לי ילדה בת שנתיים וחצי מנישואיי הראשונים.
    בנישואיי הראשונים סבלתי, היה לי רע. הוא בקושי היה בבית, כשהיינו רבים הוא היה מקלל אותי קללות איומות בנוכחות בתי, הוא היה בהמה אמיתית. אבל פחדתי להיות לבד פחדתי שלא אסתדר כלכלית פשוט פחדתי. בשלב מסויים התחלתי לנהל רומן עם החבר הראשון שלי מגיל 15, זה היה מרגש ומסעיר והרגיש לי כל כך טוב. לא הרגשתי טיפה של רגשות אשמה. והאדרנלין הזה שהיה לי בגוף בכל פעם שעליתי אליו הביתה וידעתי שאולי יתפסו אותי (אחותו חברה טובה שלי וחברה אחרת גרה קומה מתחתיו) נהניתי, היה לי טוב באמת. בשלב מסויים רציתי יותר והוא לא וזה נגמר. אחרי זמן קצר התחלתי לפגוש דרך חברה חבר משותף שלא ראיתי הרבה זמן והוא הצחיק אותי והסתכל עליי כמו שגבר מסתכל על אישה. התחלנו לדבר הרבה והרגשתי שאני מתאהבת. התנשקנו והחלטתי סופית להתגרש. התגרשתי תוך פחות מחודש ואני והחבר החדש עדיין היינו סוד. ושוב הריגוש הזה שעושה לי כל כך טוב. והוא אהב אותי והוא אהב את בתי ואני הייתי לגמרי מאוהבת. אחרי חודשיים הוא טס לתאילנד לחודש ושם הוא נעלם לי. לא התקשר בקושי שלח הודעות והרגשתי שזה הולך להיגמר. בינתיים, האקס מגיל 15, זה שלא רצה יותר פתאום כן רצה יותר והוא לא הפסיק לרדוף אחריי. בסופו של דבר שהחבר חזר מתאילנד הוא עזב אותי בטענה שסיפר להורים שלו והם לא קיבלו את העובדה שאני גרושה פלוס ילדה. ואני והאקס חזרנו. היו לנו כמה חודשים טובים ביחד ואז הוא הציע נישואין. הסכמתי ושלושה חודשים אחר כך כבר היינו נשואים. עכשיו אני לא סובלת אותו. הוא כל הזמן חוקר אותי הוא כל הזמן מתקשר אליי (כ17 פעמים ביום )כל פעם שאני עם חברה או משהו הוא מתבאס עליי הוא לא מצחיק אותי כל דבר שהוא עושה מרגיז אותי הוא לא מושך אותי אני פשוט לא יכולה לסבול אותו. בזמן האחרון התחלתי לחשוב הרבה על החבר ההוא שבשסילו התגרשתי, אפילו חלמתי עליו לפני כמה ימים. הוא לא יוצא לי מהראש. אפילו בשדה תעופה, ביום שטסנו לקפריסין להתחתן פגשתי אותו שם, בדיוטי פרי. ממש במקרה גם הוא טס באותו יום ואפילו לא ידעתי. חשבתי אז שזה סימן כלשהו כי הרי מה הסיכוי שאני אפגוש דווקא אותו דקה לפני החתונה ? אני לא יודעת מה דפוק אצלי. אני חייבת תמיד את הריגוש והבגידה כדי להינות ממערכת יחסים? אני לא יכולה לאהוב מישהו יותר מידי זמן או להיות עם מישהו הרבה זמן מבלי לבגוד? או שמסיבה כלשהי אני תמיד חוזרת אחורה ? נמאס לי להרגיש ככה. שאני תמיד מקבלת כל מה שאני רוצה אבל בסוף נשארת בלי כלום. כי זה בכלל לא מה שרציתי. מה דפוק אצלי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה דפוק אצלי ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה דפוק אצלי ? - תגובה

    אירית כהן
    12/07/2014

    שלום לך,
    בעיני, החלק המטריד ביותר בדיווח המסחרר שלך - שלא שמעתי אפילו מילה אחת של דאגה כלפי בתך! דאגה כיצד משפיעה עליה התזזיתיות שבה את חיה.

    אני מתרשמת שאינך יציבה רגשית, ונדמה לך ש'הגבר הנכון' ייצב אותך.. כך את הופכת שוב ושוב תלוייה-רגשית בגבר לא-נכון אחר, וכך מצאת עצמך נשואה בגיל צעיר כל-כך. אבל עכשיו מדובר לא רק בך אלא גם בבתך הקטנה!
    איני יכולה לדעת מה הרקע לחוסר היציבות הרגשית שלך, נדרשת התייחסות פרטנית אצל איש מקצוע, כלומר פסיכולוג. אני ממליצה בחום שתפני בהקדם לטיפול פסיכולוגי. זה הדבר שעשוי באמת לייצב אותך, וזה נדרש לא רק עבור עצמך אלא גם כדי שתתחילי לתפקד כאם לבתך הקטנה.

    אני מקווה שתפני בהקדם לטיפול ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדאגה העיקרית שלי היא כלפי בתי

    אני
    12/07/2014

    זאת הסיבה שאני פנה וזאת הסיבה היחידה שאני לא רצה להתגרש שוב. בתי רואה את בעלי כאבא ואני לא רוצה לגרום לה לבעיות רגשיות ופסיכולוגיות ולכן אני מרגישה שאני צריכה מישהו שיכוון אותי מה לעשות ואיך לעשות מבלי שבתי תיפגע מכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדאגה העיקרית שלי היא כלפי בתי - תגובה

    אירית כהן
    12/07/2014

    אך אין לדעת מה תעשי בפעם הבאה שתפגשי גבר שייראה לך 'הגבר-הנכון' .. וגם ביחסים עם בעלך - אביה של בתך - אינך מתנהלת באופן בריא.

    לא ניתן לתקן את אי-היציבות שלך ואת חייך בעזרת 'עייצאס' בפורום באינטרנט. קחי את חייך ואת אחריותך לבתך יותר ברצינות, ופני לטיפול פסיכולוגי, שם תקבלי את ההכוונה והתמיכה הנדרשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו