מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר ענייןמיכל13/07/2014
שלום רב, אני בת 41 אמא לשני ילדים.אני מרגישה שאין לי חשק לעשות כלום,אין לי רצון לעשות דברים עם הילדים שלי וגם לא לבד.אני כל הזמן רוצה לבכות ואני יודעת שאני אמא פשוט לא טובה. אני מחפשת נואשות פסיכולוג של הקופה אך גם זה לא עוזר לי. אני לא יודעת מה לעשות...אני יודעת שאני עושה עוול לילדים שלי אבל אני מרגישה חוסר אונים לנוכח חוסר האנרגיה שמלווה אותי.אני פשוט לא אוהבת וזה נכון לגבי הכל.לא טוב לי ....עצוב לי שזה כך אבל זאת התחושה הנוראית הזאת שמלווה אותי כבר כמה שנים.אני מרגישה בודדה,מרגישה כל הזמן עצבנית וכועסת על כולם בלי יוצא מן הכלל.אין לי כבר כח להרגיש את התחושה הזאת...זה עושה לי רע...אני באמת רוצה לצאת מזה אבל לא מצליחה.בבקשה עזרו לי לפנות לגורם מתאים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול במצוקה נפשית
אירית כהן13/07/2014שלום מיכל,
את נשמעת עפ"י תיאורך מדוכדכת, והכתובת היא אמנם פסיכולוג. פסיכולוג של הקופה זה בסדר גמור. לא הבנתי את המשפט "מחפשת נואשות פסיכולוג של הקופה אך גם זה לא עוזר לי.."- צריך לא רק לחפש אלא גם למצוא, ולהתחיל פגישות באופן קבוע .
את יכולה גם לפנות לפסיכולוג קליני באופן פרטי. היתרון של טיפול במסגרת הקופה הוא עלות נמוכה יותר מאשר באופן פרטי.. החיסרון הוא שאולי יש רשימת המתנה.
בינתיים עד שתתחילי טיפול את יכולה להתייעץ ברופא המשפחה כיצד לנהוג.
ציינת שהמצב נמשך שנים, אך ייתכן שהוחמר לאחרונה. לאור המצב הבטחוני כולנו יותר עצבניים וחסרי סבלנות. קבלי עצמך בהבנה! עשי מה שאת יודעת כדי להרגיע עצמך, והימנעי מהאזנה ממושכת לדיווחי-מלחמה.. גם ילדייך אולי זקוקים להרגעה.
אם את רוצה את יכולה לכתוב לי מהי עיר מגורייך ואנסה לברר היכן את יכולה למצוא מענה דחוף למצוקה נפשית.
הרגישי בטוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר עניין
מיכל14/07/2014חולון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

