מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אובד עצותאפר23/07/2014
שלום אני בן 30 וחי בתחושה שעשיתי כל טעות אפשרית במהלך חיי טעות בבחירת המקצוע טעות בבחירת אשה וטעות בתזמון החתונה . מכלול הדברים האלה גורמים לי לתחושת מועקה תחושת כישלון אין לי תאבון אני יורד במשקל אין לי חשק לדבר רק להתכנס בתוך עצמי , יוצא לי הרבה לחשוב על להתגרש לפתוח דף חדש לזרוק הכל , אך איני יכול לזרוק את בני המחשבה להתנתק ממנו לגזול ממנו את המושג אבא שמישהו אחר יחנך אותו לא נותנת לי לעזוב , אני מנסה בכל כוחי להתמודד עם הכל אך אני מודה על האמת ניכשלתי אין לי את הכוחות להתמודד אין לי את היכולת לחיות יותר . אני מרגיש שיש באשתי רוע ואגואיזם דברים שאני לא מכיר כאילו אנחנו בפאזות אחרות לגמרי אני מנסה לגשר מכופף את עצמי לעיתים , מוותר מתנצל אם צריך והיא כלום היא בשלה כל וויכוח הופך להיות קטנוני במקום יעיל .
כל מכלול הדברים האלה הורגים אותי לאט לאט אני מרגיש שהנפש שלי מכרסמת בי לאט לאט אין לי אור בקצה המנהרה רק חושך
אני במלכוד בדרך לחיסול עצמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצתי: פנה בהקדם לטיפול
אירית כהן23/07/2014שלום לך,
מתיאורך אני מתרשמת שאתה בדיכאון, וכנראה שגם המשקפיים השחורים דרכם אתה מתבונן על חייך ["עשיתי בחיי כל טעות אפשרית"] הם חלק מהדיכאון. ראייתך את חייך תשתנה לאחר שתקבל טיפול.
דיכאון הוא מחלה נפוצה שניתנת לטיפול! בד"כ ע"י שילוב של תרופות וטיפול פסיכולוגי. אתה יכול לפנות לרופא משפחה ולבקש הפנייה מתאימה. או, פנה באמצעות הקופה שלך או באופן פרטי ישירות לפסיכולוג קליני או פסיכיאטר. כל אחד מהם יכול להעריך את מצבך ויקבע כיצד יש להמשיך.
במסגרת טיפול פסיכולוגי כנגד הדיכאון יש גם לגעת ביחסים הזוגיים, ייתכן שהם ניתנים לתיקון. וגם אם הורים מתגרשים - עדיין אב אינו מתגרש לעולם מילדיו!
לו למען בנך - פנה בהקדם לטיפול.
הרגש בטוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

