מצוקה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מצוקה
    גל
    25/07/2014

    שלום רב.. אני בת 24 ומטבעי מלאה בשמחת חיים שלאחרונה דעכה ל0 ותחושת ריקנות עד כדי כך שאני מרגישה שהזדקנתי והגעתי לגיל 80 ועייפה מהחיים, הקיצוניות של הבנאדם שהפכתי מאוד קיצונית וזאת בעקבות תהליכים נפשיים שאני מרגישה שמקשים עליי כל מיני דברים שמצטברים. הדבר הקשה ביותר זה טיפולי לייזר שעשיתי לפני כמה שנים בפנים שגרמו לי ליותר גרוע וכל הפרצוף שלי נהייה זיפים של גבר שקשה לי מאוד להתמודד עם זה ואני בנאדם מאוד אופטימי ויודעת שלכל דבר יש פתרון אך במקרה הזה אין פתרון חוץ מלהתמכר לשעווה וחוט , הייתי גם אצל רופאים מומחים אין דרך לטפל בזה וצריכה לסבול כל חיי ואני בחרדות וכל היום חושבת על זה ומתביישת כשמעירים לי הבאסה הכי גדולה שאני נראת מאוד טוב ויש לי בטחון והדבר הזה מוריד תבטחון ל0 ואת כל שמחת החיים והרצון לזוגיות.. ואני לא רוצה לוותר לעצמי ואני רוצה את השמחת חיים בחזדה אבל איך אפשר להיות הבנאדם השמח שהייתי כשקרה לי כזה דבר נורא? אשמח לקבל טיפים להתמודדות (אם אפשר להתמודד?) תודה רבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצוקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ועוד משהו..

    גל
    26/07/2014

    אני מתביישת
    ללכת לפסיכולוג ולדבר על זה לכן רציתי ייעוץ כאן, ואת צודקת בכל דברייך אך אני אציין שהסבל הנפשי שלי כבד לא סתם.. זה כמו שתקומי יום אחד תסתכלי במראה ותראי פנים של גבר הכל זיפים שחורים וכל יומיים צומח ואנשים מעירים על כך וגם כשאני מורידה לא הכל מצליח לצאת
    בגלל זה אני ממורמרת זאת גם תופעה שלא הייתה בצעירותי.. מה פסיכולוג יכול לייעץ לי במצב כזה? :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ועוד משהו.. - תגובה

    אירית כהן
    26/07/2014

    תגובתך היא התחפרות באותה גישה בלתי מציאותית.

    קראי שוב דברי הקודמים, נתתי עצתי. את יכולה כן/לא לנהוג לפיה, זו בחירה שלך.
    [אגב, לא מוכרח להיות פסיכולוג, ייתכן פסיכולוגית..]

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו