מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מצוקהגל25/07/2014
שלום רב.. אני בת 24 ומטבעי מלאה בשמחת חיים שלאחרונה דעכה ל0 ותחושת ריקנות עד כדי כך שאני מרגישה שהזדקנתי והגעתי לגיל 80 ועייפה מהחיים, הקיצוניות של הבנאדם שהפכתי מאוד קיצונית וזאת בעקבות תהליכים נפשיים שאני מרגישה שמקשים עליי כל מיני דברים שמצטברים. הדבר הקשה ביותר זה טיפולי לייזר שעשיתי לפני כמה שנים בפנים שגרמו לי ליותר גרוע וכל הפרצוף שלי נהייה זיפים של גבר שקשה לי מאוד להתמודד עם זה ואני בנאדם מאוד אופטימי ויודעת שלכל דבר יש פתרון אך במקרה הזה אין פתרון חוץ מלהתמכר לשעווה וחוט , הייתי גם אצל רופאים מומחים אין דרך לטפל בזה וצריכה לסבול כל חיי ואני בחרדות וכל היום חושבת על זה ומתביישת כשמעירים לי הבאסה הכי גדולה שאני נראת מאוד טוב ויש לי בטחון והדבר הזה מוריד תבטחון ל0 ואת כל שמחת החיים והרצון לזוגיות.. ואני לא רוצה לוותר לעצמי ואני רוצה את השמחת חיים בחזדה אבל איך אפשר להיות הבנאדם השמח שהייתי כשקרה לי כזה דבר נורא? אשמח לקבל טיפים להתמודדות (אם אפשר להתמודד?) תודה רבה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה ועוד משהו..
גל26/07/2014אני מתביישת
ללכת לפסיכולוג ולדבר על זה לכן רציתי ייעוץ כאן, ואת צודקת בכל דברייך אך אני אציין שהסבל הנפשי שלי כבד לא סתם.. זה כמו שתקומי יום אחד תסתכלי במראה ותראי פנים של גבר הכל זיפים שחורים וכל יומיים צומח ואנשים מעירים על כך וגם כשאני מורידה לא הכל מצליח לצאת
בגלל זה אני ממורמרת זאת גם תופעה שלא הייתה בצעירותי.. מה פסיכולוג יכול לייעץ לי במצב כזה? :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד משהו.. - תגובה
אירית כהן26/07/2014תגובתך היא התחפרות באותה גישה בלתי מציאותית.
קראי שוב דברי הקודמים, נתתי עצתי. את יכולה כן/לא לנהוג לפיה, זו בחירה שלך.
[אגב, לא מוכרח להיות פסיכולוג, ייתכן פסיכולוגית..]
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

