מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא מוצא את עצמימוטי11/08/2014
שלום..
.
לאורך כל הזמן אני זוכר מעליי צל כבד של חשש להיות הומו כי תמיד בחנתי את חבריי והקנאה הייתה כל כך כואבת שלפעמים כבר פירשתי את זה כמשיכה
ולעיתים אף הייתי חולם חלומות בהם אני נוגע באיבר מינם של החברים והייתי נורא נבהל מכך ,וגורמים שונים פירשו לי את זה כרצון להתקרב אליהם או לחילופין געגוע לחברים שניתק עימם הקשר
בנוסף גם בתור נער שצופה בסרטי פורנו הדמות של הגבר תמיד הייתה נתפסת לי בעין..עד היום אני לא יודע להסביר אני לא חושב שאני נמשך לגברים,אני לא רואה את עצמי חי עם גבר ובטח שלא מקיים יחסים אינטימיים עימו.
הנסיון המיני הראשון שלי היה די מאוחר בגיל 21 עם בת זוג שאיתי עד היום ואנחנו בקשר מאוד טוב ואני נמשך אליה ואוהב אותה ,זאת אחרי התאהבויות שנכשלו
ומטפלת כלשהי שהייתי אצלה הסבירה את כל העניין שיכול להיות שעברתי התבגרות מאוחרת ולכן הבלבול המיני נמשך עד גיל מאוחר ניסיתי לקבל את האופציה הזו כאפשרית אך אני בנאדם שמאוד קשה לו להאמין שדברים משתנים וחולפים
באמצע הקשר עם בת הזוג התחלתי לתהות לגבי טיב הקשר ומייד חשבתי על פרידה הרגשתי מאוד מבולבל כמה ימים עד אשר נפרדנו וחזרנו לאחר זמן קצר
החלו לי חרדות לגבי הקשר ואחרי כמה זמן חרדות לגבי המיניות שלי שכבר התחלתי להריץ בראש איך אני יוצא מהארון וכולם נגעלים ממני וגם המחשבה שאני הומו לא הרגישה לי נכונה אך לבסוף הקשר האמיתי שעמד שם מולי במציאות עזר לי לצאת מזה
ומשם מצאתי את עצמי מדלג בין חרדה לחרדה.עבדתי בעבודה ממשלתית שנחשפתי בה לכל מיני סוגי עבירות מין ואלימות והחלו לי חרדות שמה אני עלול להיות פדופיל ( אני אציין בפירוש שאין לי משיכה לילדים ומעולם לא הייתה לי ולשם שינוי אני נחרד מסביבת ילדים ומשתדל להתרחק מאז) וכל גל כזה של חרדה בנושא אחר נושא איתו כמה ימים שאני לא קם מהמיטה כמעט בקושי אוכל בלי חשק לכלום
כל פעם צצה לי חרדה אחרת אח של הבת זוג שלי מאוד דומה לה וקופצת לי לראש מחשבה מה אם אתה הומו באמת ותדלק עליו ואז אני מנסה לדמיין אותו בקטע מיני וזה עוד יותר מכניס אותי לחרדה
ומצד שני אם אני מסתכל על בחורות שנראות טוב ונהנה מזה זה מרגיע את החרדה מלהיות גיי,אך מעצים את החרדה שחברה שלי לא מתאימה לי,ואז אם אותה בחורה נראית צעירה ממני אני מתחיל לחשוש שהיא קטינה ושוב אני חוזר לחרדה מפדופיליה
קשה לי להיות בחברת חברים שלי מחשש ששוב יהיה לי חלום מיני עליה או שאני פתאום אמשך אליהם,אני כל כך לא רוצה להרוס את הקשר שלי עם החברה ורוצה לחיות רק עם אישה אבל זה רודף אותי ואני מפחד ללכת לספיכולוג שפתאום יגיד שאני הומו כי לפעמים נראה לי שעצם המחשבה על משו רע תגרום לו להתקי10* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת חשובה
מוטי11/08/2014סבלתי מפגם חיצוני וגם אני לא שלם עם איבר המין שלי לצערי...נתון שהמטפלת שהייתי אצלה טענה שיכול להיות שגרם לכך שאני לא מוצא את הגבריות שלי אצלי ובוחן אחרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מוצא את עצמי - תגובה
אירית כהן12/08/2014שלום מוטי,
הדבר הבולט לעיני בתיאורך הוא הסימפטום של מחשבות אובססיביות חודרניות שמפריעות לתפקוד תקין והנאה בחייך, מחשבות שחוזרות על עצמן ו'חודרות' לכל פינה בתפקודך, כגון תפקוד בעבודה ויחסים זוגיים. [אני פחות 'מתרשמת' מהתוכן של המחשבות הללו - תוכן הומוסקסואלי או שאלות לגבי העדפה מינית. בעיני חמורה עוצמת הסימפטום של החשיבה האובססיבית-חודרנית].
איני יודעת אצל אלו מטפלות/ים ביקרת בעבר.. יש לדעתי לעשות הערכה נכונה של הבעייה ושל אישיותך ע"מ להבין את הרקע לסימפטום זה של חשיבה חודרנית. הכתובת היא פסיכולוג קליני ו/או פסיכיאטר.
הרגש בטוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

