מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- למה זה קורה לימיואשת30/08/2014
שלום רב
מזה 13 שנה אני סובלת מדכאון מצביי רוח משתנים כן כדורים לא כדורים פיברומיאלגיה כאבים חזקים ובכל זאת עם הרבה מאמץ הצלחתי לקיים משפחה ולעבוד מעל ל10 שעות כל יום בקושי רב מאוד גדלתי 3 ילדים שלכל אחד תפקיד מאוד מיוחד בצבא (3 ילדים) . משהו במלחמה הזאת גרם לי לצאת מכל המצב הזה שהייתי שרויה בו 13 שנה הישיבה מול הטלוויזיה או האינטרנט שעות ביום הלחץ הפחד האזעקות נסעתי לדרוםם כמה פעמים עם חבילות לחיילים התנדבתי ביחידת ריענון של חיילים הייתי ישנה אחריי השעה 2 בלילה וקמה בבוקר כמו פנטר מוקדם בציפיה לפתוח טלויזיה אולי קרה משהו כל התקופה הזאת בכיתי המון מול הטלויזיה בכיתי ביחידת הרענון של החיילים כשראיתי את כל החיילים רעבים מלוכלכים משהו בזה נתן לי כח ועכשיו כשהכל נגמר ותודה לאל שזה נגמר חזרתי לנקודת ההתחלה כאבים בכל הגוף אין לי כח לקום בבוקר מוקדם לא בא לילנקותללכת לעבודה אני עייפה בצורה שלא ניתן לתאר משהו חסר לי "משעמם" אני כוללי ציפיה שתהיה אזעקה שיהיה מבזק פתאומי שעל המסך יופיע פיקוד העורף סליחה אם אני פוגעת במישהו עם דבריי לציפיה שכזאת
אז מה באמת קורה לי ???השתגעתי??מלחמה זה מה שגורם לי לשינוי???איך אפשר לחשוב על זה בכלל???
אנא עזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצבים מעוררי אדרנלין
אירית כהן30/08/2014כניראה שמצבים מעוררי-אדרנלין משפיעים עלייך לטובה.
ייתכן שזה קשור לנטייה דיכאונית [אנשים דיכאוניים מכניסים עצמם לעתים למצבים 'אדרנליניים' , בהם המוח מייצר הורמונים מעוררים, אנדורפינים, כדי לא לחוש דיכאון. מצבים אלו ניראים כמצב מאני או היפו-מאני. ]
את יכולה לארגן לעצמך קצת אדרנלין, למשל ע"י ספורט פעמיים-שלוש בשבוע.. והטוב ביותר הוא להתייעץ שוב בפסיכיאטר ולמצוא טיפול תרופתי מאזן.
הרגישי בטוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

