מה עושים?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים?
    מוטי
    03/09/2014

    שלום,
    מה עושים במקרה שכזה:
    קיים אדם שמכירים הרבה שנים, אוהבים אותו מאוד ורוחשים לו כבוד. הוא דמות משמעותית בחייך.
    פתאום בזמן האחרון אותו אדם מתחיל לעצבן אותך. דעותיו, התנהגותו, אמירותיו וכו'.
    אתה, כמובן, עדיין אוהב אותו, הוא יקר לך וחשוב, אך הוא מרגיז אותך וקשה לך אף להיות בקרבתו. חוץ מהכעס שהוא מעורר בך, יש לך רגשות אשם עצומים שכך אתה חש כלפיו. אינך רוצה להרגיש את הכעס הנ"ל, אולם למרות השתדלויות לשמור על סבלנות ואיפוק, הכעס נמצא.
    מה עושים במקרה הזה?
    עצה לגבי פתיחת הדברים עמו איננה באה בחשבון, שכן אינך רוצה לפגוע ברגשותיו ולומר לו שאתה מנסה להיות כמה שפחות לידו.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עושים חושבים

    אירית כהן
    03/09/2014

    לא לכל שאלה יש מיד פתרונים. אני רק יכולה להציע דרך חשיבה [ובכלל, לפני ש'עושים' כדאי קצת לחשוב]. למשל, אילו היית לוקח את כל הטקסט שכתבת ובמקום 'הוא מעצבן' 'הוא מרגיז' היית כותב 'אני מתעצבן' 'אני מתרגז' - אולי אז היית מיטיב להבין מדוע לפתע בזמן האחרון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו