יש לה הכל ולא מרוצה צכלום

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יש לה הכל ולא מרוצה צכלום
    שירי
    08/09/2014

    שלום,

    אני רוצה לשאול מספר שאלות לגבי המקרה הנ"ל :

    אישה, בת 40+, נשואה לבעל טוב, אמא לשישה ילדים, סבתא לשני נכדים.
    יש לה בית (יותר מ 1), כסף, עזרה בהכל (בין אם בעבודות הבית ובין אם במקלחות לילדים הקטנים...), היא חופשייה לעשות כרצונה, לטייל, לקנות בגדים וכו'. היא עובדת במקום עבודה מסודר מאוד.

    בקצרה : יש לה הכל! ב"ה.
    אישה זו היא ילדה מאומצת. בת יחידה. להורים שגידלו אותה בצורה הכי טובה שאפשר. היא ננטשה ע"י אימה הביולוגית בבית החולים ואומצה ע"י אותו זוג שהיה ללא ילדים. ינקותה, ילדותה, נערותה וכל חייה הבוגרים היא הייתה מוקפת במשפחה קרובה ומורחבת אוהבת מאוד. מעולם לא נחסך ממנה דבר וחצי דבר.

    ילדיה, היו תמיד עם הסבתא, אמא שלה, היא גידלה אותם, בעוד היא יכלה לטפח קריירה. היא יכלה לצאת עם בעלה מתי שרק רצתה, כי יש "בייביסיטר" צמודה, אשר עשתה זאת באהבה רבה .

    הבעיה היא שהיא אינה מרוצה מדבר,

    היא תמיד חושבת שאף אחד לא אוהב אותה (מבני המשפחה), כולם נזהרים שלא לעצבן אותה כי היא מתפרצת ואף נוטה להכות על פניה,היא מכורה לקניות. של כל דבר, לא משנה למי. לא משנה כמה זה עולה, למרות שיש לה המון פריטים מכל מוצר אפשרי, אף פעם זה לא מספיק. בכל יום היא חייבת לקנות משהו. בעיקר בגדים ונעליים. אם היא לא קונה אז מצב רוחה מאוד עצבני. הדברים שהיא קונה נלבשים/ננעלים פעם 1 בלבד ונזרקים לחדר שהוסב למחסן עקב הקניות המרובות.
    אף אחד לא יכול לומר לה דבר, כי היא מתחילה לצעוק ולהתעצבן.

    היא מקנאה בבנותיה, וטוענת מול אמה, כי אמה אוהבת את הבנות שלה יותר ממנה, "למה את לא אוהבת אותי ואותן כן", "מה הן יעזרו לך", "מה עשיתי לך שאת לא אוהבת אותי", אלא רק מדגם מהשאלות שנשאלות על ידה.

    יש לומר שאין "פרוטקציות", ואף אחד מהילדים שלה לא קיבל יותר אהבה ממנה.
    שלא לדבר על כסף, נכסים וכו'.

    שאלותיי ,לכן הן:
    1. מה הסיבה שהיא מרגישה ומתנהגת כך?
    2. מה הסיבה שהיא מכורה לקניות ברמות שכבר אין מקום בית מלהכיל את כל מה שהיא קונה?
    3. האם יש משהו שאפשר לעשות בנידון?


    אנא עזרתכן.

    תודה רב וסליחה מראש על האורך.

    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לה הכל ולא מרוצה צכלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    אירית כהן
    08/09/2014

    תשובותי לשאלותייך 1 ו 2 - אין לי מושג מה הסיבות.. תיתכנה סיבות שונות. לשאלתך השלישית - לא הבנתי מדוע את רוצה לעשות משהו ובאיזה 'נידון', מה בדיוק מפריע לך עצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות והמשך

    שירי
    09/09/2014

    שלום,
    תודה על המענה.

    לגבי מה מפריע-
    כשילדיה רואים אותה כך, הם מדוכדכים, בוכים, דואגים ומאוד לחוצים מכך, אחד הקטנים אף כינה אותה "משוגעת".

    בעלה אובד עצות וממש חושש להיכנס עימה לעימות כי אז מתחילות סצנות של צעקות, קללות, והיא לא מדברת איתו שבועיים.
    היא מקללת את בנותיה, מקנאה בהן, ולפעמים אף מכה את בנה הקטן...

    היא לא מתפקדת כאמא. הדבר היחיד שמעניין אותה זו היא עצמה והקניות.
    (לא משנה אם הילד אכל,אם הוא עייף,מה רצונותיו... הכי חשוב שלה יצא טוב מהעסק, לא משנה אם יש אוכל או אין אוכל, "שיאכלו פרוסות".... והטענות תמיד קיימות "למה לא עשיתן כך וכך" כשהיא ששוכבת במיטה ומשחקת בסמארטפון...".)


    לי, זה לא נשמע כמו מצב תקין וזה ה"נידון" שדיברתי עליו.

    האם יש דרך "להחזירה למוטב", כש-"המוטב" הוא כל מה שהוא להיפך ממה שרשמתי לעיל.


    תשובתך/ ן אודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות והמשך - תגובה

    אירית כהן
    09/09/2014

    מה הקשר שלך אל אישה זו שאת מתארת, מיהי בשבילך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שירי
    11/10/2014

    היא בת דודתי

    למה את שואלת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו