בן עשרים, בני

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן עשרים, בני
    רינת
    15/09/2014

    בני מאז ילדותו שיחק וגדל ללא הפרעות מיוחדות פרט למשחק מוזר כמו האבקות עם נעליים. שוחחנו וטופל בנושא עם יועצת ביהס ובאותה תקופה ״משחק״ זה הלך ודעך לפעם בהמון זמן. לאחרונה בני התוודע כי המשחק לא נעלם מחייו וזה מפריע לו. הוא פנה לשיחות עם הקבן(כרגע חייל) ושם היה מספר פגישות ולגבי המשחק נאמר לו שלכל אחד יש משהו. מה לדעתכם עלי לעשות? בני רוצה להפסיק ואומר שכשמפסיק הוא אינו רגוע. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן עשרים, בני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן עשרים, בני - תגובה

    אירית כהן
    16/09/2014

    שלום רינת,
    איני יודעת אם הבעייה היא בעיקר 'מאבק עם נעליים' או איזשהו מצב מצוקה שבו מצוי בנך, ולכן חזר להרגל מהעבר. יש לאתר מהי המצוקה, ולעזור לו בכך. אני מניחה שגם הקב"ן המטפל בבנך מבין זאת...
    בפנייה שלך אני שומעת היסוס האם אפשר לסמוך על הקב"ן, וגם לא הבנתי אם הטיפול במסגרת הצבא נמשך או נפסק. אם תחושי שמצבו הנפשי של בנך אינו משתפר, מותר לך לפנות לגורם אזרחי [פסיכולוג קליני.. פסיכיאטר..] , ובמקביל לבקש אישור לכך מהמפקד שלו. בד"כ צה"ל אינו מתנגד להתערבות איש בריאות הנפש אזרחי כל עוד מדובר באיש מקצוע מוסמך, אך יש ליידע את צה"ל וכאמור לקבל אישור.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו