פסיכולוג בחינם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פסיכולוג בחינם
    דניאל
    01/10/2014

    היי, אני בת 19
    והייתי בצבא אצל פסיכיאטר שלמרות שסיפרתי לו על נטיותי האובדניות, מצא בי כשירה לגיוס.
    כמובן שזה לא הגיוני וביקשתי פגישה נוספת.
    בצבא לא הסכימו לקבוע לי פגישה נוספת עד שאני אביא הערכה מפסיכולוג/פסיכיאטר חיצוני.
    עכשיו רציתי לשאול
    1. האם זה נישמי הגיוני שעושים דבר כזה?
    והשאלה השנייה החשובה באמת

    איפה אני יכולה למצוא בחיפה פסיכולוג בחינם רק להיפגש שייתן הערכה לגבי מצבי שאותה העביר אלייהם ( לצבא )
    אני מאמינה שצריך מספר מפגשים דבר שהוא בלתי אפשרי כי הצבא מעוניין בהערכה בתוך חודש וחצי.
    בבקשה עזרה!
    ואני לא מעוניינת דרך קופת חולים או דרך משהו שהוריי ידעו.
    שמעתי על מרכז בריאות הנפש אולי אפשר יותר הסבר לגבי זה?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פסיכולוג בחינם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוג בחינם - תגובה

    אירית כהן
    01/10/2014

    איני מכירה פסיכולוג /פסיכיאטר פרטי שעובדים ללא תשלום.

    בעניין חששותייך מהשירות הציבורי, שמא יוודע להורים:
    כיוון שאת באופן פורמאלי 'בוגרת' - עברת את גיל 18 והורייך כבר אינם אפוטרופסים שלך - אין כל סיבה שקופ"ח או מרכז בריאות הנפש ימסרו להם אינפורמציה אודותייך.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו