קושי בטיפול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בטיפול
    גלית
    04/10/2014

    היי אני מנסה להבין ביני לבין עצמי למה יש לי את הקושי להתחיל לדבר בטיפול הפסיכלוגי שלי כל פעם מחדש. אפילו שאני מרגישה פתוחה מול המטפל ולא מתביישת לדבר על הדברים גם האינטימים . אבל תמיד בהתחלה קשה לי להגיד את הדברים מוצאת את עצמי בקושי עז לומר את המילים . עד עכשיו תמיד עשינו בשיטות שקלות לי . ועכשיו אצטרך פשוט לבוא ולדבר . ואני רואה בזה משום מה קושי ומחסום גדול. ביום יום כשיש דברים שמאוד מאוד מעצבנים אותי או מציקים לי אני באה מדברת אומרת ויודעת להגיד את מה שלא מתאים לי או חושבת ולהיות אסרטיבית. אבל על הדברים שבתוך הלב קשה לי לומר במילים בלי להתעכל בקושי או כאב להגיד אותן , כשזה בטיפול . עם חברים או / משפחה זה משתנה לפעמים אני מדברת אבל לא לעומק הלב . אני רוצה עצה אם אפשר איך לשחרר את עצמי מכך . כי זה גם במערכות יחסים יכול להפריע לי מכל סוג שהיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בטיפול - תגובה

    אירית כהן
    05/10/2014

    התחלות-שיחה הן לא-פעם קשות, גלית. לוקח קצת זמן לעבור מענייני היום-יום למקום הפנימי יותר, ולסוג דיבור שונה מהדיבור היום-יומי. לא צריך להבהל אם לוקח כמה דקות 'להיכנס' לשיחה ולהתחיל בכלל לדבר. ונכון, קשה גם לגעת בכאב.

    דברי על הקושי שלך עם המטפל, והעיקר - המשיכי בטיפול, זה המקום בו תלמדי לבטא רגשותייך.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו