חבר שללי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חבר שללי
    עדן בראשי
    10/10/2014

    לחבר שלי יש מאניה דפרסייה, זה החבר הראשון שלי ואני הערכת היחסים הרצינית הראשונה שהייתה לו (הוא בן 18 ואני 17).
    האם העובדה שהוא חולה במאניה יכולה לפגוע לנו במערכת היחסים? האם אני יכולה לפגוע בו בצורה שה אם אני אפרד ממנו?
    אני ממש מפחדת מזה כי הוא באמת רוצה מערכת יחסים ארוכה של כמה שנים ואני מפחדת שאני לא יכולה להתייחב למערכת כזו ומפחיד אותי שאם אני אנסה להיות איתו במערכת יחסים כזו ואפרד אחרי שנה הוא יפגע ויפגע בעצמו

    אני ממש אשמח לקבל עזרה ממישהו שמבין בזה
    תןדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבר שללי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבר שללי - תגובה

    אירית כהן
    10/10/2014

    שלום עדן,
    שניכם מאוד צעירים, עדיין בגיל של שינויים רבים, וקשה בגיל כזה - לא רק לך אלא גם לו - להתחייב ולדעת מה תרצו בעוד זמן מה.
    חששותייך מפני ההפרעה בה אובחן, ומשמעותה, מובנים. עלי להדגיש כי לאור גילו הצעיר של החבר גם אבחנותיו עדיין יכולות להשתנות.. וחוץ מה'אבחנה' יש שם בן-אדם. הרי לא כל האנשים שמקבלים אבחנה מסויימת הם אותו דבר..
    ולכן, כדאי שתתייעצי באופן פרטני עם מישהו שמכיר את שניכם [כגון יועצת או פסיכולוגית בבי"ס.. עו"ס בקהילה].

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו