מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תבוסה ויאושהדר07/11/2014
כמישהי מאוד רגישה ומתקשה להתמודד עם התחרות שבחוץ- בעיקר קנאה והשוואות שגורמות לי לדימוי עצמי נמוך- יש משהו שיכול לטייח ולגרום לי לאהוב את עצמי ולהתעלם מהסביבה בין רגע? מצד שני מפחיד אותי לטאטא מתחת לשטיח משהו שרצוי וניתן לטפל בו אחרת. הרי אהבה עצמית מתישהו אצטרך ללמד את עצמי. יש תרופות טבעיות שעוזרות? או קנביס רפואי?
מרגישה מאוד לבד. באובססיה להשוות למישהי שנתקעה לי כשנתיים. אני לבד היא לא. אני רווקה היא לא. אני שומעת כמה היא ככה וככה מאחרים אבל לעולם לא על עצמי. וגם נמאס לי לשמוע אותה או לראות אותה .קשה לי לא להשוות גם כשאני רואה אותה כי אני מרגישה פחות. ני מעדיפה להרגיש "המסמר" ולא לראותה. קשה לי החוסר מוסר שלה משום מה ומצד שני הייתי רוצה להיות בעצמי יותר בשחרור. יש דמיון בינינו אני חושבת אבל אני רוצה את הייחודיות שלי ולדעת שאני מיוחדת בלי לחשוב עליה. כל פעם מקטין אותי לחשוב מה אולי אין לי. יותר הגזמה מצידה על גבול המגוחכת. אבל מקבלת וגונבת תשומי ואני לא. לה לא נגמרים הכוחות ולי כן. יש לי תחושה של יאוש, שרוצה לוותר שאין לי כח לזה שנגמרו כוחותיי שהפסדתי במלחמה. ושאני פחות טובה ויש על זה חותמת וזה מוריד אותי יותר וממש מדכא אותי עד שלא בא לי להיות. אבל זה רק בתוך הלב אבל כואב. הייתי רוצה להרגיש שייכת לקבל מקום של כבוד ורק שלי. להרגיש אני מיוחדת יותר ובעלת ערך עצמי וכבוד עצמי ומוסר אבל להשתחרר גם קצת יותר. שיגידו גם עליי דברים שהייתי רוצה לשמוע. או שזה שיחות שתמיד אומרים בצד. אשמח לייעוץ לצאת מהיאוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קשה
גל08/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

