חוסר משמעות בחיים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר משמעות בחיים
    אובד עיצות
    30/11/2014

    שלום.

    אני בשנות ה 30 לחיי, מטופל תרופתית בכדורים נגד דיכאון (סרנדה 100 מ"ג). אני רווק ומרגיש שלחיים האלו אין משמעות בעבורי. הרגשה מאוד חזקה שאין לי מקום תחת כיפת השמיים, זו ההרגשה שמלווה אותי שנים רבות.

    כל יום אני קם לאותו היום בדיוק. כמו גלגל שחוזר על עצמו בשגרה מאוסה ובלתי נסבלת. שום דבר לא מעניין אותי, אין לי תחביבים מלבד קריאת ספרים, שגם זה נהפך למאוס בעיניי. אני מייחל כבר שהמוות יגיע בצורתו הטבעית וכמה שיותר מהר, עדיף התקף לב זריז באמצע הלילה ([b]אין לי כוונות התאבדות[/b]).

    אני לא מאמין שיש משהו ביקום כולו, אפילו לא זכיה בלוטו, שיכול לעשות אותי מאושר. שום דבר לא יכול לגרום לי לרצות לקום מהמיטה בבוקר. החיים כשלעצמם לא מעניינים אותי בכלל. נוצר מצב שאני חי רק כדי לעבוד במטרה לשלם הוצאות שכירות והוצאות מחיה וזהו זה. זה הכל.

    בכל זאת הייתי רוצה לשאול, לפי דעתכם המקצועית, במה טיפול פסיכולוגי יוכל לעזור לי? האם אתם הפסיכולוגים יודעים לתת לי סיבה לקום מחר בבוקר?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר משמעות בחיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקווה שתחזור לפה לקרוא את דבריי

    ליאור
    13/01/2015

    תודה שענית על השאלות. ניכר מתשובותיך שיש לך חסך חברתי גדול. קשה לך להתמודד עם החברה עם אנשים אחרים וזה גורם לכל הצרות והדכאון.? אולי טיפול קבוצתי יכול לעשות לך טוב. אולי מטפל בחרדה חברתית יכול לעזור לך. אבל יש לך נקודות אור שאתה צריך להאחז בהן_אתה מסוגל להתחבר למדיה הטכנולוגית. אתה עובד. אתה יכול לבטא את הרגשות שלך. אתה בריא פיזית. תטפל בעצמך אל תשאר עם המצוקה לבד ותגיע לגיל 40. עכשיו זה קריטי. בהצלחה ככל הלב. תלך לטיפול שיזור לל ליצור קשר חברתי בדחיפות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף. תעשה ספורט.

    ליאור
    13/01/2015

    תרשם לחדר כושר או לחוג ספורט כלשהו. תנסה להתמיד. זה יעשה לך טוב. רק אל תשקע בביצה כי כל כך קשה לצאת ממנה עד שלפעמים.זה בלתי אפשרי. תבחר בחיים ותנצח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע תעזרי לבחור

    שירי
    04/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו