הכלב שלי הלך לעולמו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הכלב שלי הלך לעולמו
    אוש
    02/02/2015

    שלום.
    לפני מס' ימים נאלצתי להרדים את הכלב שלי לאחר שלקה בהתקף מסויים ובעצם גסס למוות.
    יש לציין כי לפני שנה לערך הוא לקה בנכות ובעצם טיפלתי בו בכל צורה שרק ניתן.לאחר שעזב את עולמנו הייתי בטוח כי אתפרק לגמריי ואהיה במצב של דכאון של ממש.אך משום מה,בכיתי מס' מועט של פעמים וההרגשה היא כאילו אני מקבל את זה מאוד ברוגע ושלווה.יש לציין כי כמובן שאני חש געגוע וחושב עליו.הוא היה החבר הכי טוב שלי וזו לא הגזמה.גידלתי אותו כ-5 שנים.אני בן 30 אגב.האם אני נורמלי או שאני מדחיק?האם זה הגיוני שאני מקבל את זה כך?אשמח להתייחסות.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכלב שלי הלך לעולמו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב שלי הלך לעולמו - תגובה

    נטע אדלר
    05/02/2015

    שלום אוש,
    הקשר עם כלבך היה משמעותי וקרוב כפי שאכן עשוי להיות קשר עם חיית מחמד אהובה
    ולכן ציפית שהתגובה הרגשית שלך לאחר אובדנו של כלבך, תהיה עוצמתית ומציפה.
    התגובה המתונה יחסית של עצב ובכי, קשורה אולי בהבנה הפנימית שלך, שקיבלת החלטה טובה עבור כלבך ושאינו סובל עוד - בזכותך.
    בידיעה שהוא שלו כעת ישנה נחמה שכנראה מקלה על כאב הפרידה ותורמת לכך שתעבור את הימים האלו בגעגוע אך בשלווה.
    תגובה למוות ולאובדן היא אינדיבידואלית ועשויה להיות מגוונת ומשתנה. ייתכן שבמשך הזמן יצופו רגשות שלא עלו קרוב למותו וייתכן ותמשיך לשאת את זכרונו בלבך בשלווה.
    יותר מכל, טיפולך המסור בו בעת שהפך לנכה, מלמד על האכפתיות והקרבה שחשת כלפיו וודאי נפשו הכלבית הרגישה בזה והוקירה אותך על כך.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אוש
    05/02/2015

    מודה לך מקרב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו