התעללות במשפחה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התעללות במשפחה
    רועי
    09/02/2015

    ידידה שלי שכבר חוותה הרבה חוויות לא נעימות בבית במהלך הילדות ותקופת הנוער, בחודשים האחרונים עוברת מסע התעללות מצד כל המשפחה. היא החליטה שהיא מתחילה בדיאטה, הייתה קצת מלאה וירדה למשקל בריא ( 54.8 לגובה 1.55 ) בשימוש בתפריט סביר ונעצרה שם. מאז שהתחילה, אביה אירגן את כל משפחתה בשיטתיות למחשבה שהיא חולה, אנורקסית ועל גבול מחלה נפשית. חיטוט בפרטיות ( מהודעות ושיחות בפלאפון ובמחשב עד ירידה לפרטים הקטנים של מה בדיוק אכלה ומה יש בפח הזבל שלה ), פיברוק תוצאות רפואיות ופירסומן למשפחה בשביל "להוכיח" שהיא חולה, פתיחת תיק שווא על אנורקסיה שעלול לפגוע בתכנון שלה להכנס לצבא לקצונה, ערבי כינוס של כל המשפחה והשפלה שלה בפני כולם, הוא מקבל גיבוי מכולם כולל הרופאים ( הוא משכנע את כולם בדעתו בלי להתחשב בצד שלה ). היא במצב נורא ועל סף ייאוש ואני מנסה לעזור ואני לא יודע איך. יש דרך לצאת מזה? סוציאלית? משפטית? משטרתית? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התעללות במשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעללות במשפחה - תגובה

    נטע אדלר
    10/02/2015

    שלום רועי,
    מבלי להיכנס לפרטי המקרה שיש בו כמה נוגעים בדבר וכנראה גם כמה זוויות הסתכלות, כיוון שהידידה שלך סובלת מאוד, כדאי שתפנה לקבלת עזרה. זה לא נשמע לי רלוונטי כרגע לפנייה לסיוע משפטי או משטרתי, אלא למטפל, שכדאי שיהיה גם מטפל משפחתי, שישמע יותר, יבין יותר ויוכל לתת מענה מושכל. אפשר לפנות ללשכת הרווחה ולבקש להתייעץ עם עו"ס. לחלק מלשכות הרווחה מסונפות גם תחנות ציבוריות לטיפול משפחתי.
    הדאגה שלך כידיד מורגשת. אם תוכל לעזור לה לפנות לייעוץ מקצועי, זאת יכולה להיות תרומה גדולה עבורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה היא שאין שום שיתוף פעולה מצדם

    רועי
    11/02/2015

    אבא שלה מארגן את עלילת הדמים, אמא שלה תומכת ולא תומכת בה, ובסך הכל עושה מה שאבא שלה אומר לעשות, אף אחד לא יממן לה ייעוץ משפחתי או יחיד. איך פונים לשירותי הרווחה או עובד סוציאלי? נראה שיש להם המון נושאים שהם יכולים לטפל בהם באתר, אבל אני לא רוצה מקום ספציפי ודרך תקשורת לטיפול בסוג כזה של התעללות. אם זה מניעה מפעילויות בגלל אובססיה וחשד לאנרוקסיה, אם זה האכלה בכפייה של כמויות הזויות, או עדיין הסתה של כל המשפחה נגדה. זה ממש חשוב, כל יום שעובר זה עוד נזק נפשי וזה נראה מבחוץ. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה היא שאין שום שיתוף פעולה מצדם - תגובה

    נטע אדלר
    12/02/2015

    מי מאכיל אותה בכפייה? האם היא מטופלת ביחידה לטיפול בהפרעות אכילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו