בבקשה עזרה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה
    אנונימי
    21/02/2015

    אני בת 32 אמא לשניים וכבר 7 שנים סובלת מהפרעות חרדה קשות.
    חרדות ממחלת הסרטן.
    אני לא אספר כמה בדיקות עברתי לגבי איבר כזה או אחר.
    כרגע נמצאת במצב קשה מאוד שגרם לחוסר תפקוד בסיסי בבית ובעבודה.
    הכל התחיל לפני שבוע וחצי ודימום מהרקטום. לאחר בדיקה אצל כירורג אבחן צניחת טחורים ונתן הפניה לקשירה.
    אחרי יומיים כשהדימומים המשיכו פניתי לכירורג אחר שאמר שיש צורך בקולונוסקופיה כדי לשלול גידולים והפנה אותי לרופא גסטרו.
    בבדיקת גסטרו בוצע רקטוסקופיה תקינה חוץ מהטחורים.
    אך עדיין אמר שהכל יכול להיות ונתן הפניה לקולונוסקופיה.
    מה שקרה מאותו יום זה קשה לתאר במילים. יומיים עצירות מוחלטת.
    התחלתי להשתנש בנרות ותרופות משלשלות.
    הפסקתי לאכול ונכון להיום אני כבר 7 ימים ללא מזון בכלל.
    פשוט לא מסוגלת.
    רצון קבוע להתרוקן ללא יציאה או יציאה רירית.
    מאז הייתי אצל אין ספור רופאים שמסברים שלא מתפתחים תופעות של גידול במעי תוך שבוע ימים ושזה תהליך שלוקח זמן.
    בימים האלה כבר אבחנתי אצלי גידול במעי בדרגה האחרונה, חסימת מעי.וכו'
    אני כבר לא יודעת מה לעשות. לא מבסיקה לבכות ולא מסוגלת לבצע אפילו פעולות בסיסיות בבית.
    שוכבת במיטה ובוכה או קוראת כל מיני כתבות על סרטן מעי.
    האם התופעות שתיארתי יכולות להיות על רקע מצבי הנפשי?
    אני מטופלת בויפאקס 150 xr וכמו שהמצב שלי מראה, התרופה לא יעילה בכלל.
    בבקשה תעזרו לי, תנו לי כיוון.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה - תגובה

    נטע אדלר
    21/02/2015

    שלום אירה,
    אני מצטערת לקרוא על התקופה הקשה שאת עוברת כעת.
    אם הבנתי נכון את הפרטים, הבעיה הגופנית: צניחת הטחורים - טופלה, אך את סובלת מתופעות לוואי של הטיפול או של הבדיקות: דימום ועצירות. זה נשמע מאוד לא נעים, אך ממה שאת כותבת, אני מבינה שרופאים הבהירו שלא מדובר בסימנים למשהו מסוכן או לסרטן.
    החרדה (- חרדת בריאות, בשמה המקצועי) שסבלת ממנה עוד בעבר, משפיעה מאוד מאוד על האופן בו את מתמודדת עם הבעיה הגופנית כעת ומעצימה את הסבל!
    לכן, הימנעי מקריאה על סרטן מעי וכו'. הקריאה מעצימה את החרדות. הקשיבי לרופאים ופעלי על פי ההוראות שלהם. בררי עם הרופא לגבי האכילה, אולי אפשר להתחיל במזון רך, כשהמטרה היא להחזיר את מערכת העיכול לפעילות סדירה ובמקביל, פני לקבלת עזרה אצל פסיכולוג רפואי או אצל מטפל בגישה קוגניטיבית-התנהגותית. הטיפול יעזור לך ללמוד דרכים להרפות, להבין את החרדה ולטפל בה.
    תרופות יכולות להיות מועילות בהרגעה ובשיפור הרגשה, אבל הן לא מלמדות אותנו משהו ולכן הן לא תחליף לטיפול פסיכולוגי, שהוא, בעיניי, חיוני עבורך. הטיפול יעזור לך גם בהתמודדות יעילה בתקופה הנוכחית וגם הלאה ויאפשר לך לחיות את חייך בפחות סבל. יש תקווה!, אפשר לטפל בחרדה.
    בהצלחה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה

    אנונימי
    24/02/2015

    תודה רבה על תגובתך המהירה.
    נכון להיום הגעתי למצב שאני מפחדת אפילו מצינון, הכל מתפרש כסרטן.
    לבצע ספירת דם תקופתית בשבילי זה סיוט. אני רועדת עד קבלת תוצאות ואחר שעות מפרשת אותן.
    לא מצליחה להרפות לרגע.
    הייתי אצל שני פסיכולוגים ופשוט לא היה חיבור. אחרי פגישה או שתיים פשוט הייתי עוזבת.
    האם את תוכלי להמליץ על מישהו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה - תגובה

    נטע אדלר
    25/02/2015

    אני שמחה שאת מתעקשת על טיפול ומחפשת מטפל שיתאים לך. חשוב שיהיה "קליק" ושתרגישי בנח עם המטפל. לדעתי כדאי שתחפשי מטפל בגישה התנהגותית-קוגניטיבית. את יכולה לאתר מטפל באתר של איט"ה - איגוד המטפלים הקוגניטיביים-התנהגותיים.
    בהתאם למדיניות האתר איני מעלה המלצות על מטפלים בפורום.
    בהצלחה אירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו