עזרה לגבי אחותי..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה לגבי אחותי..
    אנונימית
    02/03/2015

    שלום אני בת 20, ויש לי אחות בגיל 15 שסובלת הרבה מחרדות. יש לה חיים טובים, יש לה חברים שסובבים אותה, משפחה מאוד תומכת(משתדלים כמה שאפשר) והיא ילדה ברוך השם בריאה, הבעייה היא שכל פעם לפני תחילת שבוע לימודים היא בחרדות, "לא רוצה את הלימודים, קשה לי רע לי לא בא לי את החיים האלה". אני מבינה שלפעמים קצת קשה בלימודים אבל כעקרון היא לא ילדה מתקשה יש לה ציונים יפים מאוד ולעיתים אפילו מאיות רק בכמה מקצועות קצת קשה ואני בתור האחות הגדולה מנסה לעזור לה וגם מביאים לה מורים פרטיים אז אני לא יודעת כבר מה יכולה להיות הבעייה. אני יודעת שהיא ילדה קצת מפונקת, היא הקטנה של הבית ואם היא רוצה מידי פעם חופש מבית הספר נותנים לה כדי שתרגיש טוב אבל לא באופן גורף ולה בעמה אכפת מלהפסיד לימודים, היא ילדה מאוד מאוד רגישה, וכל שינוי הכי קטן משפיע עליה מאוד, היא השנה התחילה תיכון. מה לדעתכם הבעייה? מה אני בתור אחותה יכולה לעשות כדי שהיא לא תבכה כל פעם לפני יום חדש? ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה לגבי אחותי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לגבי אחותי.. - תגובה

    נטע אדלר
    03/03/2015

    שלום לך אחות מסורה,
    הדאגה שלך לאחותך הצעירה נגעה לליבי. קשה לראות אדם קרוב בסבלו. זה נשמע שלאחותך יש קושי משמעותי בהסתגלות למסגרת הלימודים, אבל מכאן, אין לי יכולת להעריך מדוע. יכולות להיות סיבות רגשיות רבות ושונות לכך. במסגרת של טיפול רגשי יהיה אפשר להבין.
    את יכולה לפנות אל הורייך, להראות להם את התכתובת בינינו ולהציע להם לפנות לטיפול רגשי עבור אחותך. בטיפול כזה, אחותך תוכל לפגוש מטפל שיקשיב בקשב רב, באהדה ובקבלה, ינסה להבין יחד עימה מה קשה ויסייע לה. אפשר גם לפנות ליועצת ביה"ס ולנסות קודם כל להסתייע על ידה. אם היועצת תתרשם שכדאי לפנות לטיפול פסיכולוגי, היא תציע זאת בעצמה.
    לך כאחות, אני יכולה להציע לדובב אותה מעט, לשמוע על רגשותיה ולהשתדל להימנע מביקורתיות ומשיפוטיות. אבל, את לא יכולה להיות מטפלת שלה ולא אמורה להיות כזו. לכן, כפי שכתבתי, בדקו את האופציה של טיפול רגשי מקצועי עבורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו