מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה לגבי אחותי..אנונימית02/03/2015
שלום אני בת 20, ויש לי אחות בגיל 15 שסובלת הרבה מחרדות. יש לה חיים טובים, יש לה חברים שסובבים אותה, משפחה מאוד תומכת(משתדלים כמה שאפשר) והיא ילדה ברוך השם בריאה, הבעייה היא שכל פעם לפני תחילת שבוע לימודים היא בחרדות, "לא רוצה את הלימודים, קשה לי רע לי לא בא לי את החיים האלה". אני מבינה שלפעמים קצת קשה בלימודים אבל כעקרון היא לא ילדה מתקשה יש לה ציונים יפים מאוד ולעיתים אפילו מאיות רק בכמה מקצועות קצת קשה ואני בתור האחות הגדולה מנסה לעזור לה וגם מביאים לה מורים פרטיים אז אני לא יודעת כבר מה יכולה להיות הבעייה. אני יודעת שהיא ילדה קצת מפונקת, היא הקטנה של הבית ואם היא רוצה מידי פעם חופש מבית הספר נותנים לה כדי שתרגיש טוב אבל לא באופן גורף ולה בעמה אכפת מלהפסיד לימודים, היא ילדה מאוד מאוד רגישה, וכל שינוי הכי קטן משפיע עליה מאוד, היא השנה התחילה תיכון. מה לדעתכם הבעייה? מה אני בתור אחותה יכולה לעשות כדי שהיא לא תבכה כל פעם לפני יום חדש? ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה לגבי אחותי.. - תגובה
נטע אדלר03/03/2015שלום לך אחות מסורה,
הדאגה שלך לאחותך הצעירה נגעה לליבי. קשה לראות אדם קרוב בסבלו. זה נשמע שלאחותך יש קושי משמעותי בהסתגלות למסגרת הלימודים, אבל מכאן, אין לי יכולת להעריך מדוע. יכולות להיות סיבות רגשיות רבות ושונות לכך. במסגרת של טיפול רגשי יהיה אפשר להבין.
את יכולה לפנות אל הורייך, להראות להם את התכתובת בינינו ולהציע להם לפנות לטיפול רגשי עבור אחותך. בטיפול כזה, אחותך תוכל לפגוש מטפל שיקשיב בקשב רב, באהדה ובקבלה, ינסה להבין יחד עימה מה קשה ויסייע לה. אפשר גם לפנות ליועצת ביה"ס ולנסות קודם כל להסתייע על ידה. אם היועצת תתרשם שכדאי לפנות לטיפול פסיכולוגי, היא תציע זאת בעצמה.
לך כאחות, אני יכולה להציע לדובב אותה מעט, לשמוע על רגשותיה ולהשתדל להימנע מביקורתיות ומשיפוטיות. אבל, את לא יכולה להיות מטפלת שלה ולא אמורה להיות כזו. לכן, כפי שכתבתי, בדקו את האופציה של טיפול רגשי מקצועי עבורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

