טעויות בעבודה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • טעויות בעבודה
    אילנה
    04/03/2015

    שלום,

    לאחרונה עשיתי שתי טעויות "טפשיות" במהלך העבודה (אני עובדת בעבודה משרדית).
    אינני מבינה איך עשיתי כאלה "שטויות". בעבר לא קרו לי מקרים כאלה. אמנם הטעויות לא גרמו לחברה הפסד כספי, אך לי נגרמה הרגשה מאד לא טובה במיוחד כלפי מי שגילתה את הטעויות והעירה לי עליהן. כעת אני חשה פחד, שמא תקרה לי טעות נוספת ואולי משהו קורה לי מבחינה קוגניטיבית ואני אפילו לא מודעת לכך? אני כל כך חוששת. מדובר במקום עבודה טוב בו אני עובדת קרוב לשנה, אחרי ששנים לא הצלחתי למצוא משרה הולמת ונאלצתי לעבוד בתנאי ניצול. כעת אני חשה שגם המוטיבציה שלי יורדת כי בעיני מי שגילתה את הטעות הערך שלי בודאי ירד והיא לא סתם עוד עובדת, אלא עובדת בכירה.

    אשמח לקרוא את תגובתכם.

    תודה,
    אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעויות בעבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעויות בעבודה - תגובה

    נטע אדלר
    05/03/2015

    שלום אילנה,
    טעויות קורות. הן קורות ל"טובים ביותר", לחכמים ולמוכשרים, פשוט, מפני שכולנו בני אנוש, לא מושלמים. ("אם לא עושים - לא טועים") ואני בטוחה שגם העובדת הבכירה שאת מעריכה, טועה לפעמים! נסי לקחת את ההתרחשויות בפרופורציות מתאימות. העובדה שעשית טעות לא אומרת עלייך דבר מלבד... שעשית טעות. שאת בן אדם.
    אינך יודעת מה העובדת ההיא חושבת עלייך וקרוב לוודאי שהיא אינה מעסיקה עצמה בטעויות שעשית, בוודאי אם הן לא הסבו נזק משמעותי. נראה לי שאת "שמה עליה", משהו שאת חשה בעצמך על עצמך. העוצמות הרגשיות בתגובה לטעות ולגילוי שלה ע"י מישהי שאת מעריכה, מלמדות שיש לך עיסוק ורגישות במה שקשור לערך העצמי שלך ועל זה אפשר לעבוד וכדאי בטיפול רגשי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה

    נירית
    10/03/2015

    שלום אילנה,

    לפני זמן מה קרה לי בעבודה סיפור דומה והתחושות היו דומות מאוד למה שתארת.

    צודקת אשת המקצוע שענתה לך כאן אך עם זאת

    תחושתיך או תחושות של אחרים במקרים דומים קשורים גם לאיכות וטיב יחסי האנוש שקיימים במקום העבודה.

    הרבה דברים תלויים גם בנושא של : עם איזה אנשים עובדים....... ואיך אפשר ללבן איתם דברים ואם אפשר.

    בנוסף יש להשתדל להעביר הלאה דברים ולא להתעכב יותר מדי על נושאים שחבל להתעכב עליהם ובמילים אחרות לנסות לא להתרגש ותר מדי מדברים שוליים שמחר או מחרתיים כולם ישכחו מהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה נירית

    אילנה
    13/03/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו