יחסים אבודים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים אבודים
    אישה
    11/03/2015

    נשואים 27שנה שלושה ילדים. איך להתמודד עם בעל שאיבד ענין בי ממשיך כאילו להיות מצוין לסובבים לילדים לפרנסה ולמערכת משומנת ונאמנה עם אחיו הצעיר ממנו ויפה ממנו בהרבה ונשוי.כאשר איתי הוא לא מדבר אלוף בשתיקה ובנחישות להעניש אותי כמראה לא ביחסי אישות לא שואל לא נכנס הביתה גר ביחידת דיור ובעסק שלו.מביא כסף לקניות שבועיות כאשר את כל הפעילות השותפת הוא מנהל עם אחיו. אינו משתף אותי בכלום לא רוצה גם... למרות ששאלתי מה קרה ולמה הוא שתק כמו בתענית או נדר. ואני מתיסרת אבל איתנה גם לשתוק ולא לנדב מידע ואו לרצות משהו ממני. מה עושים מול איש נחרץ להפיל את יריבו. אני.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים אבודים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים אבודים - תגובה

    נטע אדלר
    13/03/2015

    שלום לך,
    אני חושבת שהשאלה היא מה את רוצה עבור עצמך ומדוע את שותפה בזוגיות בה את מרגישה ננטשת, בודדה ומיוסרת. לא הכל הבנתי, אבל חשתי ב"אוירה" שעולה מן ההודעה, שהיא אוירה קשה, רווית מאבקי כח, שליטה והסתרות.
    השאלה שלך: "מה עושים מול איש נחרץ להפיל את יריבו", נשמעת שאלה שלקוחה מתוך יחסים של אויבים ולא של אוהבים.
    בהודעתך כתבת בתמצית, על תחושות והתרחשויות ש"מרגישות" מורכבות וסבוכות. אם את רוצה להרחיב את הדיבור באופן דיסקרטי ולהגיע לתובנות משמעותיות לגבייך, תוכלי לפנות לטיפול פסיכולוגי או לייעוץ זוגי, שיוכל להתקיים רק איתך אם בעלך לא יהיה פרטנר לכך. בטיפול תוכלי ללמוד יותר על עצמך, ולעשות שינוי מתוך מקום מתבונן ומאורגן יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו